Pagina 1 van 1
Kalender heeft iedereen zijn (onder)trouw datum en verjaardag ingevuld!?
Gepost 31 July 2007 - 20:00
Hoi iedereen!!
Het zou natuurlijk erg jammer zijn als we mensen zouden vergeten om te feliciteren.
Vooral met het belangrijkstel; de trouwdag.
Maar vergeet ook niet de ondertrouw, dat is toch wel de eerste belangrijke stap naar DE dag toe.
En natuurlijk ook de verjaardagen.
Dus, als iedereen even wil kijken of zijn/haar naam op de kalender staat, dan kunnen we niet vergeten om hier wat leuke felicitaties neer te zetten.
Enne... niemand vergeten om er dan ook een felicitatie bij te zetten, is altijd leuk natuurlijk!!
Het zou natuurlijk erg jammer zijn als we mensen zouden vergeten om te feliciteren.
Vooral met het belangrijkstel; de trouwdag.
Maar vergeet ook niet de ondertrouw, dat is toch wel de eerste belangrijke stap naar DE dag toe.
En natuurlijk ook de verjaardagen.
Dus, als iedereen even wil kijken of zijn/haar naam op de kalender staat, dan kunnen we niet vergeten om hier wat leuke felicitaties neer te zetten.
Enne... niemand vergeten om er dan ook een felicitatie bij te zetten, is altijd leuk natuurlijk!!
Gepost 01 August 2007 - 07:57
Goed topic, Anke! Ik vind het ook altijd sneu als we iemand vergeten, vooral trouwdagen. Maar er zijn inmiddels zoveel bruidjes dat we niet meer kunnen onthouden wie nou precies wanneer trouwt, dus lang leve de kalender! :D
Verjaardagen worden volgens mij standaard ingevuld in de kalender als je je aanmeldt.
Kitty, jullie trouwdag staat erin, dus het is goed gegaan. Voor iedereen die nog nooit iets in de kalender heeft gezet: klik rechtsboven in het scherm op Kalender, dan rechtsonder op Nieuwe gebeurtenis en dan wijst het zich verder vanzelf, het lijkt op het typen van een bericht. Let alleen even op dat je de juiste datum invult, automatisch verschijnt eerst de datum van vandaag.
Verjaardagen worden volgens mij standaard ingevuld in de kalender als je je aanmeldt.
Kitty, jullie trouwdag staat erin, dus het is goed gegaan. Voor iedereen die nog nooit iets in de kalender heeft gezet: klik rechtsboven in het scherm op Kalender, dan rechtsonder op Nieuwe gebeurtenis en dan wijst het zich verder vanzelf, het lijkt op het typen van een bericht. Let alleen even op dat je de juiste datum invult, automatisch verschijnt eerst de datum van vandaag.
Gepost 20 September 2007 - 11:18
Gwen, op 20 September 2007, 10:41, zei:
Mensen vergeet de agenda niet in te vullen. Heb de afgelopen weken al gemerkt dat er een hoop bruidjes hun trouwdag niet invullen!
Zo vergeten we jullie en dat zou toch sonde zijn!
Zo vergeten we jullie en dat zou toch sonde zijn!
Ik was er toevallig vorige week zelf achter gekomen!
Is het trouwens niet mogelijk om een extra optie aan je profiel toe te voegen, met je trouwdatum? Ik weet niet in hoeverre dit forum beheerbaar is, maar dat zou dit probleem ook oplossen.
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote