5 Dagen Voor De Bruiloft Gebeurt Het Onmogelijke! kan wel huilen, heb ik ook gedaan!!!
Gepost 02 September 2007 - 19:26
Binnen n paar seconen dik en blauw... en nu met m'n duim op 3 plaatsen gebroken in het gips.
Woensdag moet ik terug, afwachten wat dan, hopelijk kan er iets geregeld worden voor vrijdag, afneembare spalk.
Maar hij is zo naar gebroken dat met een beetje pech er nog een operatie aan zit te komen, omdat het dan met schroeven vastgezet moet worden.
Oh wat heb ik gehuild van pijn en frustratie!!!!
Pfff moest ik ff kwijt.
Moet nu alles met links doen, typen gaat ook uiterst langzaam, dus weinig reacties van deze kant de komende tijd. :(
Gepost 02 September 2007 - 20:01
Ik hoop dat ze woensdag met een goede oplossing voor je komen, en anders (hoe moeilijk ook) toch maar proberen om je er bij neer te leggen.... je kunt er helaas niets aan veranderen!
Succes!
Gepost 02 September 2007 - 20:19
Veel sterkte en ik hoop dat ze wat kunnen regelen voor vrijdag!!!
Gepost 02 September 2007 - 21:01
Gepost 03 September 2007 - 07:48
zou je niet kunnen vragen (als je niet geopereerd moet ) of ze bijv kunnen wachten met gips zetten ?
als je uitlegd dat je vrijdag gaat trouwen lijkt mij dat ze tot die tijd wel even een spalk kunnen plaatsen .....is ook niet erg charmant ( ik heb me linker middel vinger gebroken en heb daar nu een spalk om kan je voor stellen hihihih)
die zou je dan bijv af kunnen doen tijdens de ringen wisselen of met de foto's maken .
ik hoop voor je dat er een beetje een goede oplossing komt al zijn alle oplossingen niet erg leuk natuurlijk
wens je heel veel beterschap !!!
Gepost 03 September 2007 - 08:44
het is nog steeds operatie indicatie... ik kijk de arts donderdag heel lief aan :)
gelukkig helpt mijn lieve schat erg mee, die heeft godzijdank nu ook vakantie.
afwachten, meer kan je nie doen.
en ja, ben ook blij dat t mn been niet is, heb ik nml ook al gehad, 1e dag van de verhuizing <_<
ja, ik plan het bijna zou je zeggen.
jullie horen t wel weer.
Gepost 03 September 2007 - 08:50
vind het eg erg voor je meis en help je hopen dat je er in iedergeval voor de bruiloft goed uit komt
beterschap
Gepost 03 September 2007 - 09:42
Zo dat is echt balen zeg. Kan me goed indenken dat je nu wel kan huilen.
Hopelijk valt het allemaal wel mee en kunnen ze voor vrijdag wat doen.
Wanneer zouden jullie op huwelijksreis gaan? Die kan toch wel gewoon door gaan he!
Gepost 03 September 2007 - 11:14
Een kennis van mij had een week voor de bruiloft zijn pols gebroken, dus die had ook een gipsarm. Tijdens de fotosessie en de plechtigheden kon hij het gips er tijdelijk afhalen. Deed wel pijn, maar voor de foto's wel erg fijn.
Ik ben erg benieuwd wat ze donderdag zeggen...
Heel veel sterkte in ieder geval! En een dikke knuffel!
Gepost 03 September 2007 - 13:44
wat erg!!!!!
Maar goed, het is nu eenmaal niet anders, je kunt er niets meer aan doen. Je ogen uit je hoofd huilen heeft geen zit. Gebroken is gebroken. Misschien houd je er nog hele leuke foto's aan over. En natuurlijk hoef je (over een paar jaar) nooit na te denken wanneer je ook al weer je duim gebroken had.....
Kop op! Bij elke bruiloft horen ongelukjes. Bij de ene wat groter dan bij de andere.
Ik trapte al meteen mijn jurk aan de onderkant aan flarden.....
(natuurljk is je duim in een spalk erger, dat snap ik ook, maar ik probeer je een beetje op te beuren, dat snap je vast wel)
Groetjes, Marloes
Gepost 03 September 2007 - 14:01
Hopelijk heb je vrijdag er niet al te veel pijn van! Sterkte ermee!!

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote