Trouwforum: 5 Dagen Voor De Bruiloft Gebeurt Het Onmogelijke! - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (5 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

5 Dagen Voor De Bruiloft Gebeurt Het Onmogelijke! kan wel huilen, heb ik ook gedaan!!!

#101 Guest_Alexia_*

• Groep: Guests

Gepost 16 October 2007 - 08:41

balen voor je.. sterkte ermee!
0

#102 Gebruiker is offline   Gwen 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 17-August 05

Gepost 16 October 2007 - 13:20

Nou dat schiet dus ook niet echt op!
Gelukkig wordt er nu wel echt iets mee gedaan.
Succes verder.
0

#103 Gebruiker is offline   Jorieke 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 15-December 04

Gepost 17 October 2007 - 10:17

Hoi Anke, wat een verhaal weer zeg. Sommige artsen kun je wel wat aan doen hè. En dan hebben wij het geluk dat we zelf in een ziekenhuis werken en je zelf een arts aan kunt spreken en alsnog goed behandeld worden! Gelukkig wordt er nu wel serieus naar je gekeken. Waar heb je die klachtenbrief trouwens naar gestuurd? Naar een klachtencommissie? Als dat zo is dan neem ik toch aan dat ze je wel een antwoord gaan geven!
Succes ermee!
0

#104 Gebruiker is online   Anke 

• Lid geworden: 13-January 06

Gepost 17 October 2007 - 10:21

Ja, naar het directe adres van de klachtencommissie.
En ik hoorde dat ze verplicht zijn om binnen 2 weken te reageren, al is het maar een bevestiging.

En gelukkig werken we idd zelf in het ziekenhuis, in dit geval gelukkig.
Je kent de wegen die je moet bewandelen en nog een voordeel, ze kunnen je niet zo snel iets wijsmaken.
Maar bij sommige artsen maakt het geen indruk, ook niet als je op een gegeven moment verteld dat je zelf ook verpleegkundige bent.
Dat laatste hou ik het liefst zo lang mogelijk achter, zelf heb ik er ook vaak een "hekel" aan als je weer zo'n figuur krijgt "ja, en IK ben OOK verpleegkundige" <_<

Hoe gaat het met jouw opleiding trouwens??
Ben je al klaar?
0

#105 Gebruiker is offline   Jorieke 

• Lid geworden: 15-December 04

Gepost 17 October 2007 - 10:37

Nou dan ben ik benieuwd of ze nog gaan reageren! Zijn de 2 weken al voorbij? En wat doe je als die voorbij zijn en je hebt nog niets gehoord? Ik zou zelf gaan bellen denk ik.
Mijn opleiding is klaar ja! Lekker hoor. Even helemaal niks! Ik heb nog wel genoeg te leren vind ik, qua projecten zeg maar. Dat komt wel, in mijn dagelijkse werk gaat het prima! Nog 2 dagen werken, vandaag en morgen en dan is het eindelijk zover dat we naar Australië gaan!
0

#106 Gebruiker is online   Anke 

Gepost 17 October 2007 - 11:30

Ja, de 2 weken zijn voorbij.
Verwacht vandaag ook geen reactie meer, dus ga een deze dagen zelf ff bellen.
Goed van je dat je klaar bent! Gefeliciteerd!!
En naar Australie, super gaaf!!
Daar leef je ook al een tijd naartoe en dan is het nu ineens zover.
Veel plezier en geniet ervan!
0

#107 Gebruiker is online   Anke 

Gepost 19 October 2007 - 00:02

Vandaag een bericht van het ziekenhuis gehad.
Ze hebben me meerdere keren geprobeerd te bellen (???) we hebben nummermelder en antwoord app, maar daar stond al die dagen niks op.
Maakt niet uit, ben allang blij dat ze hebben gereageerd.
Of ik contact met ze op wil nemen.
Ja hoor, wil ik wel!
0

#108 Guest_Alexia_*

Gepost 19 October 2007 - 15:14

vreemd dat je dan niks hebt ontvangen. Hadden ze wel het juiste nummer?

ik ben benieuwd!
0

#109 Gebruiker is online   Lyanna 

• Groep: Members - besloten
  • Lid geworden: 04-June 07

Gepost 22 October 2007 - 14:02

Jeetje Anke, wat een verhaal en wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo slecht geneest. Ik hoop voor je dat er straks niet al te veel aan gesleuteld hoeft te worden.

Het verhaal doet me een beetje denken aan dat van mijn vader die tijdens zijn werk eens voorover op zijn gezicht gevallen is. Zijn collega's brachten hem toen naar de eerste hulp waar ze een scheur in de huid van zijn neus hebben gehecht. Die sprong echter open, en ik heb hem vervolgens teruggebracht omdat het zo ging bloeden. Daar vroeg ik ook meteen of er geen foto's genomen moesten worden omdat mijn vader's neus zo ging zwellen en hij blauwe ogen kreeg.

Maar nee, dat was niet nodig zeiden ze. Ze lijmden de huid nu aan elkaar met huidlijm en hij mocht weer naar huis.

Twee weken later was de zwelling weg, stond zijn neus scheef en kon hij niet meer ademhalen door 1 neusgat. De neus was wel degelijk gebroken geweest, moest opnieuw gebroken worden en rechtgezet. Mijn ouders zijn vrij bedeesde mensen en hebben geen klacht ingediend. Ik had dat wel gedaan ... zeker omdat we nog om foto's hadden gevraagd. Het excuus dat dat vergeten was ging dus niet op!

Ze maken zich er soms zo gemakkelijk vanaf. Ben blij dat jij in een ziekenhuis werkt inderdaad, en je dus niet zo maar weg laat sturen.

Sterkte meid!
0

#110 Gebruiker is online   Anke 

Gepost 23 October 2007 - 10:59

Net de klachtenfunctionaris aan de telefoon gehad.
Ze heeft alles met me doorgesproken en gaat er nu melding van maken, zowel bij de opleider als bij de betreffende arts ass die die dag heeft gewerkt.
Ook laat ze me nog even weten hoe het is afgelopen.
Ben benieuwd.
Maar voel me wel serieus genomen, dus dat vind ik wel prettig.
Schadevergoeding hoef ik niet, maar ik wil wel herhaling voorkomen in dat ziekenhuis.
0

#111 Gebruiker is offline   Gwen 

• Lid geworden: 17-August 05

Gepost 23 October 2007 - 14:02

Fijn dat je je serieus genomen voelt. Dat moet al een hele opluchtig zijn.
Hopelijk heeft het ook wel effect dat je een klacht ingedient hebt. En wordt er echt iets mee gedaan!
0

#112 Guest_Alexia_*

Gepost 24 October 2007 - 07:56

ik ben benieuwd naar de afloop. Goed dat je er werk van maakt!
0

#113 Gebruiker is online   wendy 

• Lid geworden: 14-March 06

Gepost 08 November 2007 - 09:55

Anke, Hoe is het inmiddels met je duim?
En heb je nog verder nog iets van het ziekenhuis gehoord?
0

#114 Gebruiker is online   Anke 

Gepost 08 November 2007 - 10:44

Ik heb verder na het laatste telefoontje niks meer van het andere ziekenhuis gehoord.
Ik laat het nog heel even op z'n beloop gaan.
Verder gaat het eindelijk een beetje de goede kant op.
Nieuwe foto's zijn gemaakt 29/10 en de plastische wist niet wat ik had gedaan en hij had het ook niet meer verwacht, maar hij begint heel langzaam te genezen.
Je ziet nou her en der wat botjes die aan elkaar aan het groeien zijn, pff hele opluchting.
Maar voorlopig nog niet goed genoeg voor revalidatie.
Plaatjes en schroefjes gaan ze nog maar even niet doen, en misschien nooit meer.
Dus 14/11 wordt er weer een nieuwe foto gemaakt.
Tot die tijd gipsspalk om houden, dag en nacht.
Laten de foto's weer verbetering zien, dan zit de kans erin dat ik langzaam mag gaan oefenen met behulp van een handenteam.
Maar als ik m'n duim bekijk, hoe ongelooflijk stijf ie is, dan zijn we nog wel even bezig.
Want er is nu echt geen beweging meer in te krijgen, dus ik ben ontzettend benieuwd in hoeverre dat terugkomt.
Tot nu toe is ie tevreden en zegt ie dat het goed komt, mooi!
0

#115 Gebruiker is offline   Clio 

• Lid geworden: 15-October 07

Gepost 08 November 2007 - 11:54

Ik heb net pas het hele topic doorzitten lezen. Jeetje zeg, wat een verhaal. Veel succes met de genezing, hopelijk komt het helemaal goed.
0

#116 Gebruiker is online   wendy 

• Lid geworden: 14-March 06

Gepost 08 November 2007 - 12:11

Gelukkig zit er een klein beetje vooruitgang in nu. Wel balen dat het zo lang duurt allemaal. Hoe lang is het nu geleden dat je hem gebroken hebt?
Heb je er nog veel pijn aan?
0

#117 Gebruiker is online   Anke 

Gepost 08 November 2007 - 14:53

eh 2 september gebeurt, as zondag zijn we weer 10 weken verder.
haha, toch iets heel anders dan die 4 weken in dat andere ziekenhuis!
gelukkig geen pijn meer, heb ik wel gehad!!!
0

#118 Guest_Alexia_*

Gepost 08 November 2007 - 15:34

gelukkig zit er iets meer verbetering in. Hopelijk blijft het zich zo voortzetten
0

#119 Gebruiker is online   Anke 

Gepost 25 December 2007 - 13:27

Hier dan denk ik het laatste over de duim....
Sinds 2 weken is het gips eraf, op een woensdag mocht het gips er helemaal af!!
Gelukkig.
In het begin nog wel erg wennen, na 3 maanden je duim niet gebruiken moest ik weer even terug bij af.
Maar het gaat steeds beter.
Hij is nog wel erg stijf, maar daar krijg ik vanaf 28 dec fysio voor (handtherapie).
Even kijken hoe dat gaat.
Ik heb geen pijn, maar hij is nog wel wat dikker en ziet er iets anders uit dan m'n linker duim, maar ik ben allang blij dat ik m'n grijpfunctie weer zo goed als volledig terug heb.

19 december is de laatste foto gemaakt, hij zat toen aan elkaar, maar nog heel veel littekenweefesel in het bot, maar dat vind ik niet zo gek, het is echt zo'n mega breuk geweest.
En hoe het verder gaat met de breuk die bij het gewricht zit is afwachten, kan meevallen kan tegenvallen.
Het kraakbeen was nog goed, dus dat geluk heb ik wel.
We gaan het gewoon afwachten.

Ach en de foto's blijven een grappige herinnnering denk ik maar zo, en het valt ook bijna niet op.
0

#120 Gebruiker is offline   Vogelmeisje 

• Lid geworden: 18-September 06
  • Interests:Ik hou van fietsen, sporten, klarinet spelen, muziek luisteren, dvd kijken samen met mijn man, het verzorgen en bezig zijn met onze 5 vogels (3 valkjes en 2 kakariki's), foto's maken, photoshoppen.

Gepost 25 December 2007 - 13:57

Wat fijn dat het gips er eindelijk af is en dat je kan beginnen met revalideren van je duim.
Maar er zit dus nog wel een breuk bij je gewricht, ik hoop dat die ook goed gaat genezen. Maar als het tegenvalt wat dan?
Ik zat nog eens terug te bladeren naar je eerste berichtje, jeetje wat een ongelukkige val met je duim had je toen gemaakt met die doos als ik nu al je berichten terug lees, en dan nog je frustraties van dat andere ziekenhuis, volgens mij ben je hier nu wel helemaal klaar mee..
In ieder geval hele fijne dagen een een gelukkig en GEZOND 2008 :)
0

#121 Guest_Alexia_*

Gepost 26 December 2007 - 10:33

nou gelukkig dat het gips eraf is en alles goed gaat... heeft wel een tijdje geduurd zeg...
0

#122 Gebruiker is online   Anke 

Gepost 27 December 2007 - 10:47

De breuk bij het gewricht is wel geheeld wat ze op de foto's kunnen zien, maar ik zou daar vroegtijdige slijtage kunnen krijgen, dus pijn.
Er bestaan wel vinger protheses, maar daar ga ik voorlopig niet over nadenken!!!

En ja, het heeft een hele tijd geduurd, maar ben blij dat die tijd voorbij is.
Het is misschien maar goed dat ik niet van te voren wist dat het tot half december zou duren + daarna nog fysio....
Je leeft elke keer naar een nieuwe controle afspraak toe en foto.
0

• (5 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers