5 Dagen Voor De Bruiloft Gebeurt Het Onmogelijke! kan wel huilen, heb ik ook gedaan!!!
#28 Guest_mods_*
Gepost 03 September 2007 - 15:52
jeetje wat balen zeg!
ook ik hoop dat ze er 'voor het zicht' wat aan kunnen doen voor je
(ze hebben tegenwoordig alle kleuren gips, dus vast ook 1 die matcht bij je jurk)
verder niet te lang bij stilstaan en genoeg pijnstillers inslaan
ook met gips zul je er geweldig uitzien!
ik hoop dat ze ervoor kunnen zorgen dat je zo min mogelijk pijn zult hebben.
en misschien kan het gips er voor de fotos wel even af
sterkte iig!
ook ik hoop dat ze er 'voor het zicht' wat aan kunnen doen voor je
(ze hebben tegenwoordig alle kleuren gips, dus vast ook 1 die matcht bij je jurk)
verder niet te lang bij stilstaan en genoeg pijnstillers inslaan
ook met gips zul je er geweldig uitzien!
ik hoop dat ze ervoor kunnen zorgen dat je zo min mogelijk pijn zult hebben.
en misschien kan het gips er voor de fotos wel even af
sterkte iig!
Gepost 03 September 2007 - 15:58
he meid wat een nachtmerrie!
Ik hoop ook dat je er niet te veel pijn aan hebt want dat lijkt me ook een crime op je trouwdag!
Heeeeel veel succes en mocht je in het gips zijn dan moet je maar je boeket goed voor je gips houden als er fotos worden gemaakt! (hoop dat ie groot genoeg is)
Ik hoop ook dat je er niet te veel pijn aan hebt want dat lijkt me ook een crime op je trouwdag!
Heeeeel veel succes en mocht je in het gips zijn dan moet je maar je boeket goed voor je gips houden als er fotos worden gemaakt! (hoop dat ie groot genoeg is)
Gepost 04 September 2007 - 07:20
Dit meeeen je niet Anke. Ongelooflijk he dat zulke dingen gewoon voor je bruiloft en vakantie gebeuren.
Hopen dat de arts je donderdag kan helpen om het voor één dag onzichtbaar te maken. Hou ons op de hoogte en heel veel sterkte komende daagjes en een dikke kus.
Hopen dat de arts je donderdag kan helpen om het voor één dag onzichtbaar te maken. Hou ons op de hoogte en heel veel sterkte komende daagjes en een dikke kus.
Gepost 04 September 2007 - 09:45
en nu maar hopen dat als ie af mag dat er nog wat met make up gedaan kan worden
m'n hand word blauwer en blauwer, vanaf mn duim m'n hanpalm tot net onder mn vingers, en aan de bovekant is het onderste gedeelte van mn wijs en middelvinger ook al blauw aan het worden.
ik had beter een blauwe jurk kunnen kopen :P
pijn valt mee, dit is goed te hebben.
m'n hand word blauwer en blauwer, vanaf mn duim m'n hanpalm tot net onder mn vingers, en aan de bovekant is het onderste gedeelte van mn wijs en middelvinger ook al blauw aan het worden.
ik had beter een blauwe jurk kunnen kopen :P
pijn valt mee, dit is goed te hebben.
Gepost 04 September 2007 - 10:53
Gut Anke wat rot voor je :( :(
Is handschoen geen optie? Met spalk erin misschien? Ik noem maar wat hoor, geen idee of dat kan qua omvang en qua pijn. Welke hand is het eigenlijk, je hebt het vast geschreven maar ik weet het niet meer :$ ofwel moet je ring aan die hand? Of laat je je hubbie die gewoon tijdelijk aan je andere hand schuiven? Staat er in elk geval een gave hand op De Ringfoto..
Ik wens je heel veel sterkte, echt rot zeg zoiets..
Liefs Mar
Is handschoen geen optie? Met spalk erin misschien? Ik noem maar wat hoor, geen idee of dat kan qua omvang en qua pijn. Welke hand is het eigenlijk, je hebt het vast geschreven maar ik weet het niet meer :$ ofwel moet je ring aan die hand? Of laat je je hubbie die gewoon tijdelijk aan je andere hand schuiven? Staat er in elk geval een gave hand op De Ringfoto..
Ik wens je heel veel sterkte, echt rot zeg zoiets..
Liefs Mar
Gepost 04 September 2007 - 12:29
Wat een pech zeg!
Ik hoop dat alles weer goed komt met je duim, want dat is natuurlijk het belangrijkste.Maar het is wel erg vervelend dat dit nou net voor je trouwdag gebeurt. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie trouwdag toch nog helemaal fantastisch wordt en dat er nog iets geregeld kan worden voor je duim zodat het er wel mooi uit ziet vrijdag.
Liefs Melanie
Ik hoop dat alles weer goed komt met je duim, want dat is natuurlijk het belangrijkste.Maar het is wel erg vervelend dat dit nou net voor je trouwdag gebeurt. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie trouwdag toch nog helemaal fantastisch wordt en dat er nog iets geregeld kan worden voor je duim zodat het er wel mooi uit ziet vrijdag.
Liefs Melanie
Gepost 04 September 2007 - 13:13
jeeeetje wat een pech zeg, nét voor je trouwdag. Ik kan me niet anders dan aansluiten bij wat hiervoor is geschreven, ik wens je veel sterkte toe, ik hoop dat het met de pijn snel beter gaat worden en het belangrijkste; geniet van JULLIE trouwdag, wel doen he ;-)
Gepost 04 September 2007 - 14:34
@Mar; het is m'n rechterhand... ik ben ook rechtshandig, dus tekenen gaat ook wel een crime worden :(
Handschoenen zit ik ook over te denken, maar beslis ik definitief donderdag pas, probleem met dat is dat ze toch wel nauw om je arm sluiten, denk niet dat het gaat passen met spalk :unsure: maar bekijken we wel.
En dan zou ik ze het liefst zonder vingers willen, met zo'n touwtje om je middelvinger.
Klote.... :angry:
Handschoenen zit ik ook over te denken, maar beslis ik definitief donderdag pas, probleem met dat is dat ze toch wel nauw om je arm sluiten, denk niet dat het gaat passen met spalk :unsure: maar bekijken we wel.
En dan zou ik ze het liefst zonder vingers willen, met zo'n touwtje om je middelvinger.
Klote.... :angry:

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote