5 Dagen Voor De Bruiloft Gebeurt Het Onmogelijke! kan wel huilen, heb ik ook gedaan!!!
Gepost 06 September 2007 - 06:13
Nu al wakker... zenuwen voor morgen, spanningen voor straks.
Gister was ie behoorlijk pijnlijk aanwezig, vanmorgen werd ik boven op m'n hand wakker.
Beetje vervelend dus.
Ik heb het idee dat het hematoom zich niet meer aan het uitbreiden is, maar eerder donkerder wordt.
Sorry hematoom = bloeduistorting.
Afwachten, ik hoop op 2 dingen; geen schroeven, wel een oplossing voor morgen.
Hoe meer ik aan morgen denk met dit om m'n arm, hoe ellendiger ik me heel even voel.
Ik kan nu bijvoorbeeld rechts niet eens een pen vasthouden, hoe moet ik dan tekenen.
Mn handschrift links kun je vergelijken met n kind wat net leert schrijven, maar mijn handtekening kan ik er never nooit mee zetten.
Nou, jullie horen het straks nog wel ff.
Bedankt voor jullie medeleven.
Super lief!
Gister was ie behoorlijk pijnlijk aanwezig, vanmorgen werd ik boven op m'n hand wakker.
Beetje vervelend dus.
Ik heb het idee dat het hematoom zich niet meer aan het uitbreiden is, maar eerder donkerder wordt.
Sorry hematoom = bloeduistorting.
Afwachten, ik hoop op 2 dingen; geen schroeven, wel een oplossing voor morgen.
Hoe meer ik aan morgen denk met dit om m'n arm, hoe ellendiger ik me heel even voel.
Ik kan nu bijvoorbeeld rechts niet eens een pen vasthouden, hoe moet ik dan tekenen.
Mn handschrift links kun je vergelijken met n kind wat net leert schrijven, maar mijn handtekening kan ik er never nooit mee zetten.
Nou, jullie horen het straks nog wel ff.
Bedankt voor jullie medeleven.
Super lief!
Gepost 06 September 2007 - 07:51
Jeetje Anke!
Ik lees nu pas wat er gebeurt is... Dat is echt enorm balen!
Hopelijk hebben ze een mooie oplossing voor je in het ziekenhuis!
Heel veel sterkte en we horen het wel!
Enne vergeet niet te genieten van vandaag! Je laatste dag als ongetrouwde vrouw...
Liefs, Anniek
Ik lees nu pas wat er gebeurt is... Dat is echt enorm balen!
Hopelijk hebben ze een mooie oplossing voor je in het ziekenhuis!
Heel veel sterkte en we horen het wel!
Enne vergeet niet te genieten van vandaag! Je laatste dag als ongetrouwde vrouw...
Liefs, Anniek
Gepost 06 September 2007 - 10:52
Nou ben weer terug.
Gips ging eraf, en het was zeker niet aan te raden om een paar uur zonder te zittten.
Daarvoor ligt alles toch iets te veel in gruzelementen.
En het deed ook zo'n pijn.
Ik heb nu een gips om mn duim, wat nog net over mn hand loopt tot aan mn pols.
Ik zou dus nog een armband of horloge kunnen dragen.
Deze wordt wel makkelijk om weg te stoppen.
Hier en daar nog wat aanpassingen en dan gaat het wel goedkomen.
Nog een voordeel ik mag hiermee in het water, dus vakantie wordt lekker genieten!!
Ben toch wel een beetje opgelucht, en voorlopig zit er in ieder geval geen operatie in, het zit wel goed boven elkaar.
Over 3 weken terug.
Gips ging eraf, en het was zeker niet aan te raden om een paar uur zonder te zittten.
Daarvoor ligt alles toch iets te veel in gruzelementen.
En het deed ook zo'n pijn.
Ik heb nu een gips om mn duim, wat nog net over mn hand loopt tot aan mn pols.
Ik zou dus nog een armband of horloge kunnen dragen.
Deze wordt wel makkelijk om weg te stoppen.
Hier en daar nog wat aanpassingen en dan gaat het wel goedkomen.
Nog een voordeel ik mag hiermee in het water, dus vakantie wordt lekker genieten!!
Ben toch wel een beetje opgelucht, en voorlopig zit er in ieder geval geen operatie in, het zit wel goed boven elkaar.
Over 3 weken terug.
Gepost 06 September 2007 - 11:30
Super voor je Anke!! Nu lekker van je laatste dag als vrijgezelle vrouw genieten en dan op naar morgen. Jullie zullen er stralend uit zien. Fijn dat je ook gewoon kunt zwemmen. Lekker alles over je heen laten komen maar denk eraan dat je iedere minuut bewust meemaakt!!

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote