Dag dames,
vandaag waren mijn man en ik even wat proefritjes gaan maken met auto's want die van mij was aan vervanging toe. We heddan het idee om pas in november te gaan kopen omdat mijn huidige auto uit 92 niet meer door de keuring heen zou komen en de reparatie veel duurder is dan dat ik er ooit voor betaald heb. En nu zit ik weer thuis en kan volgende week mijn nieuwe auto ophalen!!! Het is een opel aguila uit 2001 en heeft pas 33.000 gereden. Echt een super autootje en hij reed ook erg lekker. Ben helemaal gelukkig.
Pagina 1 van 1
Auto Gekocht was nog niet het plan
Gepost 14 September 2007 - 20:05
Haha, en zo heb je een nieuwe auto, leuk joh!
Begin dit jaar hebben wij ook een andere auto gekocht, ons ouwe trouwe familie autootje van bijna 20 jaar (mijn vriend's opa en oma kochten deze auto, hadden toen als één van de weinigen in de straat een auto) met zoveel geschiedenis dus ik vond het wel even lastig! Maar als je ziet wat een geweldige moderne auto je ervoor terug krijgt, daar ben je zo in gewend :D
Begin dit jaar hebben wij ook een andere auto gekocht, ons ouwe trouwe familie autootje van bijna 20 jaar (mijn vriend's opa en oma kochten deze auto, hadden toen als één van de weinigen in de straat een auto) met zoveel geschiedenis dus ik vond het wel even lastig! Maar als je ziet wat een geweldige moderne auto je ervoor terug krijgt, daar ben je zo in gewend :D
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote