Romantische Dag Help!! Wie heeft een idee?
Gepost 20 September 2007 - 10:31
Nou hebben we komend weekend weer zo'n weekend gepland. Ik zou zaterdag regelen en had een heel leuke workshop gepland. Maar nou gaat het niet door! Nu heb ik nog twee dagen om iets te regelen en ben helemaal inspiratieloos.... Wie heeft er een leuk idee om te doen (liefst omgeving Haarlem, maar naar een leuk ander plaatsje gaan is ook goed ) en dan iets wat niet ver van te voren gereserveerd hoeft te worden. Het gaat dus alleen om de dag, niet om de nacht.
Alvast bedankt voor het meedenken.
mlein
#3 Guest_Alexia_*
Gepost 20 September 2007 - 14:35
kijk anders even op kadopagina.nl (geloof ik) daar heb ik ook wel eens leuke dingen vandaan gehaald
Gepost 20 September 2007 - 15:39
Je kunt ook thuis een romantisch dagje maken... Ontbijtje op bed, lekker luieren, massage, dvd-tje kijken, wandeling door de polder / bos en 's avonds uitgebreid koken (of juist niet!).
In ieder geval... heel veel plezier! (maar dat zal wel goedkomen ;))
Ik heb het trouwens wel een heel leuk idee, meestal schieten dit soort dingen er juist even bij in en zo heb je een heerlijk weekendje samen!
Gepost 20 September 2007 - 16:59
Heel leuke ideeen allemaal. Ik denk dat ik het inderdaad wel zoveel mogelijk thuis ga houden, al vind ik het midgetgolfen ook wel heel erg leuk. Dan kun je altijd zo lekker lachen over hoe slecht je wel niet bent (althans, zo gaat dat bij mij <_< ). Ik ga nog even nadenken over hoe ik de dag dan in ga delen, maar ik denk dat ik er wel uit ga komen.
Heel erg bedankt allemaal!
Gepost 26 September 2007 - 15:49
mlein, op 20 September 2007, 11:31, zei:
Nou hebben we komend weekend weer zo'n weekend gepland. Ik zou zaterdag regelen en had een heel leuke workshop gepland. Maar nou gaat het niet door! Nu heb ik nog twee dagen om iets te regelen en ben helemaal inspiratieloos.... Wie heeft er een leuk idee om te doen (liefst omgeving Haarlem, maar naar een leuk ander plaatsje gaan is ook goed ) en dan iets wat niet ver van te voren gereserveerd hoeft te worden. Het gaat dus alleen om de dag, niet om de nacht.
Alvast bedankt voor het meedenken.
mlein
Laat van jullie beide een mooie fotoshoot maken. Dan vraag je naar gekke en romantische foto's. Blijft een leuke herinnering. :P
Bijgesloten bestand(en)
-
Kleine_foto.jpg (104.68K )
Aantal downloads : 5
Gepost 26 September 2007 - 18:50
Bruidje2008, op 25 September 2007, 10:20, zei:
We hadden het maar een beetje rustig gehouden ivm allerlei drukke dingen om ons heen.
Maar mijn dag: ik heb hem eerst mee naar de stad genomen, toen we in het midden van de stad waren, heb ik hem 20 euro gegeven (en mij ook ) en dan hadden we een half uur om drie cadeautjes voor elkaar te kopen: iets liefs, iets lekkers en iets om de ander mooi te maken. Een half uur later zouden we elkaar dan weer op dezelfde plek ontmoeten. Nou dat was heel hectisch zo op zaterdag in de stad :P
De cadeautjes werden ingepakt en vervolgens thuis ergens opgeborgen.
Daarna zijn we gaan wandelen bij Elswout. Wat is het daar toch sprookjesachtig mooi....
Toen zijn we nog uit eten geweest en 's avonds heb ik een deken op de grond gelegd en daaromheen allemaal kaarsjes. Ik had allemaal tapas gekocht om te eten en toen hebben we de cadeautjes uitgepakt. (grappig: we hadden allebei hetzelfde 'lekkers' voor elkaar gekocht, een speciale kaas die we ook op de bruiloft hadden en die we allebei zo lekker vonden) Daarna nog samen naar de film chocolat gekeken en toen was het wel bedtijd
Hij had voor zijn dag 18 holes pitch & putt gereserveers, dat hadden we tijdens onze huwelijksreis in Ierland ook veel gedaan. (maar goed dat ik niet toch ook midgetgolf had gekozen..) en daar ook een lunch.
Helaas kregen we tijdens die dag een beetje slecht nieuws, dus toen zijn we maar naar huis gegaan en hebben we de rest van de dag maar laten zitten. Dat zagen we toen echt niet meer zitten. Het positieve daaraan is dat we het snel nog maar eens over moeten doen om die gemiste middag in te halen :)
Gepost 26 September 2007 - 22:34
Wel jammer van het slechte nieuws, maar wat je zelf al zegt, dan moet je het snel weer een keer overdoen en dat is natuurlijk ook wel weer eens leuk :P .
Gepost 27 September 2007 - 09:46
mlein, op 26 September 2007, 19:50, zei:
Wat een grappig idee! :D Fijn dat het zo leuk was, jammer van het slechte nieuws
Gepost 27 September 2007 - 21:58
Toen hebben we deze oplossing bedacht: agenda trekken en een heel weekend voor elkaar vrijhouden.

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote