Pppppfffff Operatie zie er als een berg tegen op!
#1 Guest_nagelzzzz_*
Gepost 27 September 2007 - 21:42
Nou is het dan echt zover aanstaande dinsdag moet ik geopereerd gaan worden aan mijn schilklier.
Dus word mijn keel (daar zit ie voor de mensen die het niet weten) gewoon even lekker open gesneden van link naar rechts :blink: . in eerste instantie wilde de arts dit allemaal nog voor de bruiloft tot ik 4 weken voor de bruiloft nog niet opgeroepen was en zei nou maar na de bruiloft ik wil niet met zo'n grote wond op mijn keel lopen, ben nu ook wel heel blij dat het toen toch een beetje mis gelopen is en het nu 'pas' gebeurd.
Maar ik zie er zo tegenop!!! Niet zozeer tegen de wond die ik heel erg zichtbaar ga krijgen, dus dat worden kolletjes en sjaaltjes deze winter ;). Het duurt ook wel even voordat dat mooi geheeld is vind ik allemaal helemaal niet erg. Maar de operatie poeh :eyepopping: ze snijden gewoon mijn keel even open en het moet sowieso een flinke ingreep zijn, er werd me verteld door de chirurg dat ik er maar niet zo licht over moest denken. (dit was immers voor de bruiloft dus liep toen nog op die roze wolk, maar de realiteit slaat nu wel toe)..... Dus nu ik weet wat er gaat gebeuren word ik er een beetje gek van......
Kan niet meer als alles maar over me heen laten komen en zien wat er gebeurd, ben ook best positief hoor ik kan na de operatie moeilijk eten dus dat word afvallen :P hahaha....
Nou dames lang verhaal maar moest het even kwijt.
truste!
Dus word mijn keel (daar zit ie voor de mensen die het niet weten) gewoon even lekker open gesneden van link naar rechts :blink: . in eerste instantie wilde de arts dit allemaal nog voor de bruiloft tot ik 4 weken voor de bruiloft nog niet opgeroepen was en zei nou maar na de bruiloft ik wil niet met zo'n grote wond op mijn keel lopen, ben nu ook wel heel blij dat het toen toch een beetje mis gelopen is en het nu 'pas' gebeurd.
Maar ik zie er zo tegenop!!! Niet zozeer tegen de wond die ik heel erg zichtbaar ga krijgen, dus dat worden kolletjes en sjaaltjes deze winter ;). Het duurt ook wel even voordat dat mooi geheeld is vind ik allemaal helemaal niet erg. Maar de operatie poeh :eyepopping: ze snijden gewoon mijn keel even open en het moet sowieso een flinke ingreep zijn, er werd me verteld door de chirurg dat ik er maar niet zo licht over moest denken. (dit was immers voor de bruiloft dus liep toen nog op die roze wolk, maar de realiteit slaat nu wel toe)..... Dus nu ik weet wat er gaat gebeuren word ik er een beetje gek van......
Kan niet meer als alles maar over me heen laten komen en zien wat er gebeurd, ben ook best positief hoor ik kan na de operatie moeilijk eten dus dat word afvallen :P hahaha....
Nou dames lang verhaal maar moest het even kwijt.
truste!
Gepost 28 September 2007 - 07:01
Ja, kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet!
20 augustus ben ik geopereerd aan mijn knie (iets héél anders dus), en ik heb voor de operatie alles wat ik kon vinden erover gelezen en me op die manier voorbereid. Het gaf mij heel veel rust, en was dan ook niet zenuwachtig voor de operatie.
Je kunt idd het beste alles maar over je heen laten komen dinsdag.
Hoe lang moet je na de operatie in het zkh blijven?
20 augustus ben ik geopereerd aan mijn knie (iets héél anders dus), en ik heb voor de operatie alles wat ik kon vinden erover gelezen en me op die manier voorbereid. Het gaf mij heel veel rust, en was dan ook niet zenuwachtig voor de operatie.
#8 Guest_nagelzzzz_*
Gepost 28 September 2007 - 11:07
wendy, op 28 September 2007, 08:01, zei:
Ja, kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet!
IK moet sowieso twee nachten blijven, heb net gehoord dat de eerste nacht waarschijnlijk doorgebracht moet worden op de IC :blink: dat was even schrikken!
Ik heb ook inderdaad veel na gelezen op internet, zelfs foto's gezien en dat was beter geweest van niet :unsure: maar ja niks meer aan te doen. Heb de huisarts gebeld voor iets rustgevends.....
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.....
@ Anke,
Ik heb idd een hele lieve man naast me staan ;) ....
#16 Guest_nagelzzzz_*
Gepost 01 October 2007 - 17:39
Anke, op 30 September 2007, 21:34, zei:
Hoe gaat het met de zenuwen??
Sterkte overmorgen, ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed zal verlopen.
Sterkte overmorgen, ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed zal verlopen.
Met de zenuwen gaat het redelijk :blink: , vandaag hebben ze bloedafgenomen voor als ik te veel bloedverlies bij de operatie ik heb B negatief maar dat wil niet zeggen als mijn man B negatief heb dat dat match (verder match het prima hahaha :P ) dus nu alleen maar afwachten!
Moet me morgen om 9 uur melden en dan twee uur later tegen 11 uur is de operatie, dat worden wel lange uurtjes denk ik, maar mijn mannetje is de hele tijd bij me gelukkig, de schat!
Gelukkig heb ik vanavond een verjaardag van mijn schoonzus dan zit ik niet zo te malen!
Bedankt voor jullie berichtjes!
Dikke Kuzzzzz
#21 Guest_nagelzzzz_*
Gepost 08 October 2007 - 10:13
Hoi,
Dank je wel, het gaat redelijk met me, de operatie is erg tegengevallen. Hij is wel goed verlopen maar ik had toch verwacht me eigen beter te voelen. Ben erg ziek geweest van de narcose veel overgegeven, da's niet fijn met een wond op je keel, dus moet nu echt ff verplicht rustig aan doen...
Groetjes Thea
Dank je wel, het gaat redelijk met me, de operatie is erg tegengevallen. Hij is wel goed verlopen maar ik had toch verwacht me eigen beter te voelen. Ben erg ziek geweest van de narcose veel overgegeven, da's niet fijn met een wond op je keel, dus moet nu echt ff verplicht rustig aan doen...
Groetjes Thea

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote