Pagina 1 van 1
Ik Heb Een Broertje Gekregen!
Gepost 09 October 2007 - 13:00
Thanks iedereen :D
haha mijn moeder was jong toen ze mij kreeg (22) en mn vader was toen 24... ik heb een broertje van 19, 17, 7, 5 en dus nu ook een babybroertje :)
hier een foto van hem:
Eerste_dag_Andreas_006.jpg (48.82K )
Aantal downloads : 68
De bevalling is heel goed gegaan en ook echt super snel! mn vader belde de verloskundige om 19.20 en Andreas is geboren om 19.45!
haha mijn moeder was jong toen ze mij kreeg (22) en mn vader was toen 24... ik heb een broertje van 19, 17, 7, 5 en dus nu ook een babybroertje :)
hier een foto van hem:
Eerste_dag_Andreas_006.jpg (48.82K )
Aantal downloads : 68
De bevalling is heel goed gegaan en ook echt super snel! mn vader belde de verloskundige om 19.20 en Andreas is geboren om 19.45!
Gepost 09 October 2007 - 13:07
Wat een schatje!!
Maar dan is je moeder nu al wat ouder en dan toch nog een baby!
Mijn moeder was 2 jaar ouder dan jouw moeder maar die moet er niet meer aan denken om er nog een baby bij te hebben.
Ja, straks hopelijk van Ruben en mij, maar dan als oma zijnde...
Maar dan is je moeder nu al wat ouder en dan toch nog een baby!
Mijn moeder was 2 jaar ouder dan jouw moeder maar die moet er niet meer aan denken om er nog een baby bij te hebben.
Ja, straks hopelijk van Ruben en mij, maar dan als oma zijnde...
Gepost 09 October 2007 - 15:43
Ja hij is echt een schatje :D
@ Anke, lijkt mij ook best wel zwaar om dan nog een baby te krijgen als je 43 bent maar het gaat tot nu toe allemaal heel goed!
@ noukie, ik kan idd al flink goed oefenen, heb bij 2 van mn andere broertjes ook al heel goed meegemaakt (was toen 13 en 15) maar nu nog meer natuurlijk ;)
@ Anke, lijkt mij ook best wel zwaar om dan nog een baby te krijgen als je 43 bent maar het gaat tot nu toe allemaal heel goed!
@ noukie, ik kan idd al flink goed oefenen, heb bij 2 van mn andere broertjes ook al heel goed meegemaakt (was toen 13 en 15) maar nu nog meer natuurlijk ;)
Gepost 10 October 2007 - 15:13
Gefeliciteerd met je broertje! Wat bijzonder zeg om op je 21e nog een broertje te krijgen! Er zit wel een groot gat tussen broertje 2 en broertje 3, 4 en 5. Maar voor jou is dat natuurlijk alleen maar leuk omdat je alles heel bewust mee krijgt! Ik was 11 toen ik mijn jongste zusje kreeg en dat vond ik al heel wat!
Xx
Xx
Gepost 10 October 2007 - 17:46
Thanks voor alle felicitaties! Er zit inderdaad een heel groot gat tussen de oudste 3 en de jongste 3. Moest zelf ook wel even wennen hoor toen mn ouders zeiden dat mn moeder weer in verwachting was (vooral bij Andreas, mijn jongste broertje) maar het is super leuk! Ik heb hem gister in de tummy tub gedaan.. zo lief!! en zo kan ik inderdaad nog even goed oefenen hihi ;)
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote