Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken" dus niet voor de trouwvragen!
Gepost 24 May 2011 - 19:53
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer foto's kan plaatsen? Ik zit aan mijn limiet van 5 MB staat er. Moet ik nu echt alle foto's die ik ooit geplaatst heb gaan opzoeken en verwijderen of is er een andere manier?
Of anders kan iemand me misschien uitleggen hoe ik het op de manier zoals hierboven door Twijfeltje kan doen?
Alvast bedankt!
Of anders kan iemand me misschien uitleggen hoe ik het op de manier zoals hierboven door Twijfeltje kan doen?
Alvast bedankt!
Gepost 24 May 2011 - 20:02
Gisteren geprobeerd en werkt erg simpel:
Op www.photobucket.com een account aanmaken.
mail of naam invoeren en wachtwoord kiezen.
Dan kun je verschillende albums aanmaken, zet ze op public, zodat anderen ze kunnen bekijken.
(Of maak verschillende albums, zowel prive als public)
Als je een foto daar bekijkt staat ernaast een knop IMG en daarachter een adres.
Als je daarop klikt kun je die link in je post hier plakken en dan verschijnt de foto.
Klinkt zo waarschijnlijk nog erg vaag, maar het zou zichzelf moeten wijzen.
Bij mij werkte het in ieder geval prima en dan kun je de foto's mooi laten zien :D
Succes, komt goed!
Als je nog vragen hebt hoop ik dat ik je nog meer kan helpen, maar echt een computerkenner ben ik ook niet.
Op www.photobucket.com een account aanmaken.
mail of naam invoeren en wachtwoord kiezen.
Dan kun je verschillende albums aanmaken, zet ze op public, zodat anderen ze kunnen bekijken.
(Of maak verschillende albums, zowel prive als public)
Als je een foto daar bekijkt staat ernaast een knop IMG en daarachter een adres.
Als je daarop klikt kun je die link in je post hier plakken en dan verschijnt de foto.
Klinkt zo waarschijnlijk nog erg vaag, maar het zou zichzelf moeten wijzen.
Bij mij werkte het in ieder geval prima en dan kun je de foto's mooi laten zien :D
Succes, komt goed!
Als je nog vragen hebt hoop ik dat ik je nog meer kan helpen, maar echt een computerkenner ben ik ook niet.
Gepost 25 May 2011 - 10:40
Vraagje....
Bij mij gebeurt het wel eens dat het forum niet volledig geladen wordt over het algemeen geen ramp want uiteindelijk draai het wel weer bij en moet ik wat extra lees werk verrichten of lijk ik hooguit spuit 11
Maar nu is hierdoor een vervelende situatie ontstaan.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
En wat kan ik er eventueel aan doen?
Bij mij gebeurt het wel eens dat het forum niet volledig geladen wordt over het algemeen geen ramp want uiteindelijk draai het wel weer bij en moet ik wat extra lees werk verrichten of lijk ik hooguit spuit 11
Maar nu is hierdoor een vervelende situatie ontstaan.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
En wat kan ik er eventueel aan doen?
Gepost 04 June 2011 - 17:17
twijfeltje, op 04 June 2011 - 17:47, zei:
Hoe komt het eigenlijk dat sommige topics een oranje folder hebben en andere blauwe?
Ik snap de paperclip > bijlage en lichtgekleurd als je het hebt gelezen, maar die kleur?
Ik snap de paperclip > bijlage en lichtgekleurd als je het hebt gelezen, maar die kleur?
Als het een populair topic is (ergo veel reacties, wordt enthousiast gelezen) dan is hij oranje/rood. En anders is hij blauw
Gepost 04 July 2011 - 14:18
dat heb ik al maanden... we weten ook niet hoe dat komt helaas... een bug ofzo.
wat je het beste kan doen is: als je er wel inkomt (ik zal je wel even een pb sturen, dan kan je op t 1'tje drukken) en dan de link bewaren van je inbox, want dan kan je er wel steeds in komen.
Sorry heel onhandig, maar kan er niets aan doen :(
wat je het beste kan doen is: als je er wel inkomt (ik zal je wel even een pb sturen, dan kan je op t 1'tje drukken) en dan de link bewaren van je inbox, want dan kan je er wel steeds in komen.
Sorry heel onhandig, maar kan er niets aan doen :(
Gepost 21 July 2011 - 18:32
chadya, op 04 June 2011 - 15:11, zei:
hoi hoi
is er misschien al iemand die antwoord kan geven op de vraag waarom we geen berichten meer binnen krijgen via email als er een reaktie is op het forum?
groetjes
Chadya
is er misschien al iemand die antwoord kan geven op de vraag waarom we geen berichten meer binnen krijgen via email als er een reaktie is op het forum?
groetjes
Chadya
Is hier al een antwoord op? (of heb ik eroverheen gelezen?) Vind het toch wel erg vervelend dat ik geen mail meer ontvang. (al zeker 2 maanden niet meer)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote