Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken" dus niet voor de trouwvragen!
Gepost 17 August 2009 - 08:41
Ik heb het zelf ook geprobeerd met verschillende browsers, en ik heb dezelfde problemen. Volgens mij is er geen upgrade geweest van het forum, het enige dat ik kan bedenken is dat misschien de directory waar de plaatjes naar worden geupload vol is - wat zou verklaren dat je niet meer kunt uploaden.
Ik zal Chris even contacteren, want dit is iets waar ik zelf niet bij kan.
Ik zal Chris even contacteren, want dit is iets waar ik zelf niet bij kan.
Gepost 28 December 2009 - 12:59
Wellicht een wat vreemde vraag, maar ik kan het echt niet vinden.
Toen ik me hier aanmelde op het forum waren er veel leden verwijderd omdat ze eigenlijk nooit meer reacties gaven (mensen die zich nooit meer afgemeld hebben etc)
Nu ben ik zelf getrouwd en mijn goede voornemen was om dan maar afscheid te nemen van dit forum.
Maar...ik kan nergens vinden hoe ik mijn account moet verwijderen, hoe ik definitief kan afmelden.
En ja....ik heb de zoekfunctie geprobeerd ;)
Toen ik me hier aanmelde op het forum waren er veel leden verwijderd omdat ze eigenlijk nooit meer reacties gaven (mensen die zich nooit meer afgemeld hebben etc)
Nu ben ik zelf getrouwd en mijn goede voornemen was om dan maar afscheid te nemen van dit forum.
Maar...ik kan nergens vinden hoe ik mijn account moet verwijderen, hoe ik definitief kan afmelden.
En ja....ik heb de zoekfunctie geprobeerd ;)
Gepost 16 January 2010 - 10:09
Is het niet een idee om bij sommige topics een heel aantal reacties weg te halen.
Ik wilde even kijken voor kapsels bijvoorbeeld. Dan ben ik 49 pagina's aan het doorbladeren! Maar een heleboel reacties gaan niet eens over het kapsel zelf. Maar zijn reacties van "mooi hoor" of "ik ga over 2 weken voor mijn proefkapsel". Dat is voor de laatste reacties leuk, maar die van jaren geleden...?
Deze reacties maken het topic erg lang en het bladert niet lekker meer door.
En diegene die vooraan beginnen met bladeren willen toch alleen maar foto's en nuttige reacties zien denk ik. Anders kijk je wel op de meeste recente pagina('s).
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de jurken/ muziek/ ervaringen bruidszaken enz.
Het is vaak echt een heel karwei hier door heen te komen.
Ik wilde even kijken voor kapsels bijvoorbeeld. Dan ben ik 49 pagina's aan het doorbladeren! Maar een heleboel reacties gaan niet eens over het kapsel zelf. Maar zijn reacties van "mooi hoor" of "ik ga over 2 weken voor mijn proefkapsel". Dat is voor de laatste reacties leuk, maar die van jaren geleden...?
En diegene die vooraan beginnen met bladeren willen toch alleen maar foto's en nuttige reacties zien denk ik. Anders kijk je wel op de meeste recente pagina('s).
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de jurken/ muziek/ ervaringen bruidszaken enz.
Gepost 16 January 2010 - 21:15
Ik weet niet of het aan mij is om te antwoorden... Maar ik plaats mijn foto's via photobucket.com Daar moet je je even aanmelden, is gratis, en dan kun je foto's en video's uploaden. Als dat gelukt is, staan daar onder een paar links, en bij één ervan staat al . Die link kopieren, en hier in je bericht plakken, dan staat 'ie er gewoon helemaal :)
Volgens mij hebben ze ook liever dat je dat doet want alle foto's die wij uploaden op het forum (en die dus zo klein worden), kosten ruimte op het forum. De links naar de foto's op photobucket niet. Succes!
Volgens mij hebben ze ook liever dat je dat doet want alle foto's die wij uploaden op het forum (en die dus zo klein worden), kosten ruimte op het forum. De links naar de foto's op photobucket niet. Succes!
Gepost 16 January 2010 - 21:33
Zal eens kijken thanks!
Maar dan moeten die foto's daar wel blijven staan of kun je ze na het uploaden weer weggooien?
Zal me eens verdiepen in die site.
Heb me bij mijnalbum aangemeld. Is net wat makkelijker in het nederlands (gemakzucht)
En het is gelukt! Zie het ditjes en datjes topic :D
Maar dan moeten die foto's daar wel blijven staan of kun je ze na het uploaden weer weggooien?
Zal me eens verdiepen in die site.
Heb me bij mijnalbum aangemeld. Is net wat makkelijker in het nederlands (gemakzucht)
En het is gelukt! Zie het ditjes en datjes topic :D
Gepost 16 January 2010 - 22:36
zinzi, op 16 January 2010, 10:09, zei:
Is het niet een idee om bij sommige topics een heel aantal reacties weg te halen.
Even heel bot: nee. Ten eerste zou dan het hele topic niet meer kloppen en ten tweede is dat niet iets dat je even doet, dat moet handmatig. Verder zijn die posts geplaatst door mensen die hier misschien nog wel rondlopen en het lijkt me heel erg raar om als administrator zomaar posts van mensen weg te gaan gooien.
Gepost 17 January 2010 - 17:38
Dat begrijp ik Lyanna! Maar ik snap het van Zinzi ook wel. Als je bijvoorbeeld plaatjes zoekt van bruidsboeketten of bruidskapsels of foto's wilt zien van jurken dan is het heel veel werk om 89 pagina's door te spitten terwijl er maar 20 foto's staan. Maarja, dat is dan niet anders ben ik bang.
Gepost 18 January 2010 - 23:59
En wat wilde je daar dan aan gaan doen? Het spijt me, maar ik ga echt niet al die topics handmatig doorspitten om die reacties er uit te halen. Ik kan het forum best prunen (dus alles ouder dan een bepaalde datum deleten) maar daarmee haal ik ook foto's en dergelijke weg en daar is zo'n topic juist weer voor.
Als jij een goede oplossing weet, dan hoor ik die graag ;)
Als jij een goede oplossing weet, dan hoor ik die graag ;)
Gepost 19 January 2010 - 11:54
... En op zich is het best aardig om 49 pagina's door te spitten. Houdt je van de straat ;)...
Juridisch gezien is het overigens zeer discutabel dat een beheerder, zonder voorafgaande toestemming, post verwijderd die niet tegen de forumregels zijn... Ook een reden om dit niet te doen.
Juridisch gezien is het overigens zeer discutabel dat een beheerder, zonder voorafgaande toestemming, post verwijderd die niet tegen de forumregels zijn... Ook een reden om dit niet te doen.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote