Nou ja, niet echt vertrokken hoor! Maar zo lijkt het misschien wel. Sinds ik 'n getrouwde mevrouw ben en terug ben van onze Tibetreis, kan ik het op de een of andere manier niet opbrengen om allerlei berichtjes op dit forum te zetten. Ik lees soms nog wel mee en denk dan... ik zou kunnen reageren, maar doe het niet of sporadisch. Waarom?
Het afgelopen jaar ben ik erg druk geweest met voorbereidingen en leefde ik naar onze grote dag toe en was vrij veel daarop gericht. Zo ook mijn internetactiviteiten in de (avond)uurtjes. Nu alles achter de rug is, ben ik ook wel weer blij dat het gewone leven begonnen is. Met nog wat klussen in het vooruitzicht, zoals trouwalbum maken, Tibetervaringen opschrijven en daar een mooi album van maken, is dat even voldoende. En om eerlijk te zijn, is dat ook nog veel! En daarbij ben ik zo onder de indruk van Tibet, dat ik al aan het kijken ben wanneer we terug kunnen gaan! Misschien wel in 2008!
Ik wil jullie in elk geval bedanken voor de vele tips, gelukwensen en medeleven in wat echt een supermooie periode in mijn leven was. Het voorbereiden was een zalige bezigheid en ik het daar enorm van genoten. Met de tips van dit forum heb ik de dag nog mooier kunnen maken!
Voor wie nog gaat trouwen: geniet van de voorbereidingen, want dat duurt lekker lang. En op de dag zelf: leef in het moment, neem het tot je met al je zintuigen, zodat je die ervaring voor altijd in je hart bij je kunt dragen.
Ik lees nog wel mee en zeker bij diegenen die ik "ken" van de periode voor 17 augustus (maar natuurlijk bij alle andere bruiden!) en wie weet laat ik nog wel eens een berichtje achter, als ik het niet laten kan.
Lieve meiden, het ga jullie goed!
Pagina 1 van 1
Met De Noorderzon Vertrokken?
Gepost 10 October 2007 - 12:52
Ha Ireen,
Ik kan het goed begrijpen hoor!
Tijdens de voorbereidingen ben je helemaal into de bruiloft en dan is dit natuurlijk een geweldig forum om je ervaringen te delen, tips te vragen en lekker in de huwelijkssfeer te kletsen. Je bent hier dan ook heel veel mee bezig (merk ik ook erg aan mezelf).
Nu je getrouwd bent, zijn deze voorbereidingen afgesloten en kun je natuurlijk nog heerlijk hierop terugkijken, maar zijn er ook weer 101 andere zaken die je aandacht opslokken!
Het ga je goed, en tot zo af en toe nog eens ;)!
Ik kan het goed begrijpen hoor!
Tijdens de voorbereidingen ben je helemaal into de bruiloft en dan is dit natuurlijk een geweldig forum om je ervaringen te delen, tips te vragen en lekker in de huwelijkssfeer te kletsen. Je bent hier dan ook heel veel mee bezig (merk ik ook erg aan mezelf).
Nu je getrouwd bent, zijn deze voorbereidingen afgesloten en kun je natuurlijk nog heerlijk hierop terugkijken, maar zijn er ook weer 101 andere zaken die je aandacht opslokken!
Het ga je goed, en tot zo af en toe nog eens ;)!
Gepost 10 October 2007 - 13:26
Hoi Ireen,
erg begrijpelijk dat je niet meer zo vaak op het foum komt. Het is ook zo'n mooie tijd geweest met de voorbereidingen en als de dag dan voorbij is, is het ook wel lekker om weer terug in je normale leventje te komen. Geniet lekker van alle dagen met je man en de mooie dingen die jullie nog gaan doen. Tibet heeft zo te lezen erg veel indruk achtergelaten. Veel geluk samen.
Groetjes Famke
erg begrijpelijk dat je niet meer zo vaak op het foum komt. Het is ook zo'n mooie tijd geweest met de voorbereidingen en als de dag dan voorbij is, is het ook wel lekker om weer terug in je normale leventje te komen. Geniet lekker van alle dagen met je man en de mooie dingen die jullie nog gaan doen. Tibet heeft zo te lezen erg veel indruk achtergelaten. Veel geluk samen.
Groetjes Famke
#4 Guest_Alexia_*
Gepost 10 October 2007 - 15:52
Dag Ireen,
ik zeg dag, want je gaat weg, ook al zal je af en toe misschien langskomen bij ons. En het is logisch dat je dag zegt, omdat jouw huwelijk is geweest. Jouw grote en mooie dag is geweest en daar heb je een prachtige herinnering aan overgehouden. En in je leven neem je verschillende stappen. Jullie hebben besloten te gaan trouwen en door die stap kwam je hier. En nu is je huwelijk achter de rug, en heb je daar een prachtige herinnering aan. En is het tijd voor een andere stap. En dat is logisch, en super te begrijpen.
Ik hoop dat jij en je man zeer gelukkig worden in de rest van jullie leven samen, en hopelijk mogen we je reacties af en toe nog hier verwelkomen ;)
groetjes Alexia
ik zeg dag, want je gaat weg, ook al zal je af en toe misschien langskomen bij ons. En het is logisch dat je dag zegt, omdat jouw huwelijk is geweest. Jouw grote en mooie dag is geweest en daar heb je een prachtige herinnering aan overgehouden. En in je leven neem je verschillende stappen. Jullie hebben besloten te gaan trouwen en door die stap kwam je hier. En nu is je huwelijk achter de rug, en heb je daar een prachtige herinnering aan. En is het tijd voor een andere stap. En dat is logisch, en super te begrijpen.
Ik hoop dat jij en je man zeer gelukkig worden in de rest van jullie leven samen, en hopelijk mogen we je reacties af en toe nog hier verwelkomen ;)
groetjes Alexia
Gepost 10 October 2007 - 16:13
Ik snap je helemaal. Ik ben nu ook helemaal in de ban van ons trouwen en als dat gebeurd is gaat je leven weer 'gewoon' verder en ben je er niet zo mee bezig als dat je er in die tijd mee bezig bent, dan ga je weer verder kijken voor andere leuke dingen, zoals jullie aan het doen zijn.
Dus allemaal heel begrijpelijk en alleen maar heel erg leuk dat je nog even van je laat horen :-)
Groetjes Suus
Dus allemaal heel begrijpelijk en alleen maar heel erg leuk dat je nog even van je laat horen :-)
Groetjes Suus
Gepost 10 October 2007 - 21:45
Jammer dat je "gaat", maar begrijpelijk!
Leuk dat je je hier tussen hebt gemengd, en hoe!!
Je was gezellig maar vooral eerlijk, fijn dat je hier was.
En natuurlijk jij ook bedankt voor alle tips die je hier op het forum hebt achtergelaten.
Ik wil jou en je man alle geluk van de wereld wensen in alles wat jullie samen nog mogen beleven.
Hopelijk komen alle wensen uit die je toen in Tibet hebt achtergelaten.
Tot ziens!!
Liefs Anke
Leuk dat je je hier tussen hebt gemengd, en hoe!!
Je was gezellig maar vooral eerlijk, fijn dat je hier was.
En natuurlijk jij ook bedankt voor alle tips die je hier op het forum hebt achtergelaten.
Ik wil jou en je man alle geluk van de wereld wensen in alles wat jullie samen nog mogen beleven.
Hopelijk komen alle wensen uit die je toen in Tibet hebt achtergelaten.
Tot ziens!!
Liefs Anke
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote