Vader Vragen Om Weg Te Geven
Gepost 08 November 2007 - 16:53
Mijn creatieve ideeen komen altijd ineens op maar nu zit ik al een paar weken te bedenken op wat voor bijzondere manier ik mijn vader kan vragen alleen blijven die ideeen uit!
Ik zou zelf wel wat kunnen bedenken.. maar me laten inspireren door jullie hier op het forum kan natuurlijk ook... hoe hebben jullie het gevraagd?
Groetjes Suus
Gepost 08 November 2007 - 17:02
Maar op ons verlovingsfeest heb ik mn vader officieel gevraagd of hij mij wilde weggeven.
Niets speciaals, ons nummer (wees zuinig op mn meissie van Andre Hazes) op de achtergrond en toen via de microfoon heb ik de vraag gesteld.
Misschien een leuk gedicht maken?
Of de vraag op een taart laten schrijven?
Gepost 08 November 2007 - 20:09
De ideeen beginnen al te komen, thanks :)
Hoe heten ook alweer die koekjes, ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel?
p.s. mijn vader weet volgens mij wel dat ik weggeven wil worden maar ik wil het in een bijzonder tintje doen :)
Gepost 08 November 2007 - 20:16
Leuk dat je er zo'n werk van maakt! Ik heb mijn vader tussen neus en lippen door al een keer gevraagd omdat ik het niet voor me kon houden, maar nu krijg ik toch wel zin om er nog iets van te maken! Veel plezier en succes!
Gepost 08 November 2007 - 20:19
Maaarr ik vind het gewoon leuk om zulke dingen in een bijzonder tintje te doen, dat maakt de voorbereidingen zo speciaal dan :)
Gelukskoekjes, die bedoelde ik inderdaad.
Ik wil mijn vader binnenkort wel 'officieel' vragen, even kijken of ik een recept kan vinden voor gelukskoekjes, ik hou wel van zulke dingen maken in de keuken.
Gepost 09 November 2007 - 11:34
Hmmz, heb mn vader niet eens gevraagd, ga er eigenlijk vanuit! Totdat hij een keer zei dat het alleen in de kerk gebeurt dat je vader je weggeeft (ik denk dat hij hoopt dat we voor kerk trouwen.... helaas....) en nu ben ik een beetje bang dat hij dat niet zou willen...
Maarja, misschien kun je googelen op een recept voor gelukskoekjes?
Gepost 09 November 2007 - 13:46
Gepost 09 November 2007 - 13:57
Gepost 09 November 2007 - 14:14
#16 Guest_mods_*
Gepost 11 November 2007 - 12:10
(omdat mijn vader al jaren uit de picture is)
ze voelde zich meer dan vereerd en ze moest ervan huilen.
(soms nog steeds trouwens.. ;) )
ik heb nog wel eerst gedacht aan een oom of mijn schoonvader.
maar ik vond dat mijn moeder deze taak het meest 'verdiende'
ze heeft me toch maar even opgevoed in haar eentje
Gepost 11 November 2007 - 22:34
Als ik het zo lees wordt het nog een spannende gebeurtenis want je moet heel rap die koekjes dubbelvouwen met de tekst maar de koekjes kunnen dan breken en dan mislukt het... ach, als maar 1 koekje lukt is het al genoeg hihi.
Das ook heel bijzonder Sambal, je moeder vragen je weg te geven, ze zal zich vereerd voelen..
Gepost 12 November 2007 - 10:50
Vogelmeisje, op 11 November 2007, 22:34, zei:
Als ik het zo lees wordt het nog een spannende gebeurtenis want je moet heel rap die koekjes dubbelvouwen met de tekst maar de koekjes kunnen dan breken en dan mislukt het... ach, als maar 1 koekje lukt is het al genoeg hihi.
Ik zag het, het is best wel lastig! Maar je hebt er genoeg om mee te oefenen denk ik, je hebt er inderdaad maar 1tje nodig :)
Gepost 16 December 2007 - 20:46
Ik ben vanmiddag gaan prutsen met de koekjes, het begon al met het eigeel en het eiwit scheiden van elkaar wat mij niet goed lukte. Vriendlief heeft mij daar even bij geholpen ;)
Via jannekes had ik het recept en het ging veel makkelijker dan ik dacht. Ze moeten 5 minuten in de oven en dan kunnen ze er al uit, per 3 stuks deed ik het zoals het recept voorschreef.
Ik haalde een koekje uit de oven, deed het (vooraf) gevouwen en geschreven papiertje op het koekje en vouwde het dubbel. Het ging helemaal prima en heb geen gebroken koekjes gehad :D
Ik had 1 koekje met de tekst/vraag en die had ik om een pollepel heengevouwen zodat de vorm van het koekje op zou vallen.
De andere koekjes hadden de tekst 'oefen gelukskoekje' :lol: en die had ik als een soort rolletje gedaan en platgedrukt met een lepel.
Bij mijn ouders aangekomen (we zouden er al gaan eten) zei ik dat ik was wezen oefenen met gelukskoekjes want volgende week gaan we Rubens getuigen vragen en onze CM, ook op deze manier.
Dus ik vroeg of me ouders wilden proeven en mijn vader... pakte precies 'zijn' koekje eruit!
Dus hij ziet dat briefje, zet zijn bril op om de kleine lettertjes te lezen op het vette briefje en ik zie hem zo turen... :lol: dus ik zei daarop: ja pap ik vraag je daar of je me wilt weggeven op 6 juni.
Waarop hij eerst een beetje verlegen maar héél brede glimlach laat zien en zei dat hij dat wel wilde doen voor op 6 juni :D
Super super super dus :D
Gepost 16 December 2007 - 21:48
Sambal, ik denk dat je moeder het een enorme eer zal vinden om je weg te geven.
Ik weet niet meer wie er zei dat weggeven alleen in de kerk gebeurd. Mijn schoonzusje trouwt komende vrijdag, alleen voor de wet. Zij wordt in het stadhuis door mijn schoonvader weggegeven. Nadeel vindt zij wel dat de weg van de ingang van de kerk naar het altaar vaak nogal lang is, en in het stadhuis is dat dus niet.
:wub:
#21 Guest_Alexia_*
Gepost 17 December 2007 - 09:09
Vogelmeisje, op 16 December 2007, 20:46, zei:
Ik ben vanmiddag gaan prutsen met de koekjes, het begon al met het eigeel en het eiwit scheiden van elkaar wat mij niet goed lukte. Vriendlief heeft mij daar even bij geholpen ;)
Via jannekes had ik het recept en het ging veel makkelijker dan ik dacht. Ze moeten 5 minuten in de oven en dan kunnen ze er al uit, per 3 stuks deed ik het zoals het recept voorschreef.
Ik haalde een koekje uit de oven, deed het (vooraf) gevouwen en geschreven papiertje op het koekje en vouwde het dubbel. Het ging helemaal prima en heb geen gebroken koekjes gehad :D
Ik had 1 koekje met de tekst/vraag en die had ik om een pollepel heengevouwen zodat de vorm van het koekje op zou vallen.
De andere koekjes hadden de tekst 'oefen gelukskoekje' :lol: en die had ik als een soort rolletje gedaan en platgedrukt met een lepel.
Bij mijn ouders aangekomen (we zouden er al gaan eten) zei ik dat ik was wezen oefenen met gelukskoekjes want volgende week gaan we Rubens getuigen vragen en onze CM, ook op deze manier.
Dus ik vroeg of me ouders wilden proeven en mijn vader... pakte precies 'zijn' koekje eruit!
Dus hij ziet dat briefje, zet zijn bril op om de kleine lettertjes te lezen op het vette briefje en ik zie hem zo turen... :lol: dus ik zei daarop: ja pap ik vraag je daar of je me wilt weggeven op 6 juni.
Waarop hij eerst een beetje verlegen maar héél brede glimlach laat zien en zei dat hij dat wel wilde doen voor op 6 juni :D
Super super super dus :D
ontzettend leuk :D

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote