Muziek Voor In Het Gemeentehuis/Burgerlijk Huwelijk
Gepost 10 November 2007 - 01:16
Heb al verschillende opties gevonden, maar we zijn hier nog niet helemaal zeker van.
Nu is het zo dat een goede vriendin in het gemeentehuis voor ons zingt, dus daar moeten we misschien ook wel wat rekening mee houden.
Binnenkomst (ik wordt weggegeven door mijn vader): Engel van mijn Hart - Marco Borsato, Zij - Marco Borsato, She - Elvis Costello
Ondertekenen: Altijd heb ik je lief - Clouseau, of een wat vlotter liedje
Vertrek: Beautiful Day - U2, Proosten - Guus Meeuwis
Dit zijn allemaal nog mogelijkheden, maar het kan ook nog veranderen.
Aan de ene kant maakt het me niet zo heel veel uit, maar aan de andere kant wil ik niet dat het liedje nergens op slaat.... Pffff, lekker wispelturig Lucin! :ph34r:
Misschien hebben jullie nog leuke ideeen, waar wij helemaal nog niet aan hebben gedacht!
Ondertussen ga ik natuurlijk ook verder met zoeken dus misschien dat er binnenkort weer hele andere liedjes op het lijstje staan.
Gepost 10 November 2007 - 09:16
Ter inspiratie misschien: wij (ok, ik :P) willen:
bij binnenkomst: Arrival of the queen of Sheba van Handel (klassiek stuk echt perfect voor een bruiloftsbinnenkomst vind ik, het duurt alleen 6 minuten, ik vrees een beetje te lang voor een binnenkomst)
bij tekenen: waarschijnlijk niets
bij weggaan: Hart tegen hart van Blof (van de songtekst komt ook een stukje op de trouwkaart)
#8 Guest_mods_*
Gepost 13 November 2007 - 11:44
Mike Cohn- song for my daughter
(text staat bij moeder-dochter muziek topic)
bij weggaan word er
boudewijn de groot - avond gedraaid
(dat nummer met, ik geloof, ik geloof, in jou en mij :-))
het nummer bij het tekenen laten we vooralsnog zitten.
Gepost 13 November 2007 - 13:32
- binnenkoms: I want to spent my life time loving you (M. Anthony)
- tekenen: I belong to you (anastacia/Ramazotti)
- Verlaten zaal: Nine million bycycles (Melua).
Ik moet eerlijk zeggen dat we de 1e 2 nummers gehoord hebben en er ook traantjes gelaten hebben. Het laatste nummer bij weggaan eigenlijk helemaal niet.
Gepost 15 November 2007 - 22:21
Er zijn natuurlijk een hele hoop leuke liedjes, maar het moet ook mogelijk zijn om ze live te zingen. Daar proberen we nu ook al wat rekening mee te houden, maar we moeten het natuurlijk ook overleggen met de zangeres.
Waarschijnlijk is er wel een hoop mogelijk, maar we willen wel met een redelijk gefilterde lijst naar haar toe gaan.
Gepost 28 November 2007 - 11:54
vla, op 15 November 2007, 19:05, zei:
Is inderdaad erg mooi! Heb ik ook al aan gedacht! En dan de langzame versie. Alleen is mijn vriend niet zo'n Blof fan...
En voor binnenkomt misschien Aerosmith - I don't wont to miss a thing, de tekst bij binnenkomst moet natuurlijk bij zin 1 al pakkend zijn... en voor vetrek misschien Do - Beautiful thing, bij het tekenen weet ik het eigenlijk nog niet.... Weet ook niet of dit nou juist een langzaam nr. of juist niet moet zijn...
Vind het wel leuk om dit uit te zoeken! :D Ben de Top 1000 lijst van Q-music af en toe aan het bekijken en de Top 2000 lijst van Radio 2! Daar staan genoeg ideetjes in! En dan You Tube erbij aan om misschien nog een mooie(re) live versie ofzo te vinden...
Gepost 28 November 2007 - 12:26
Maar bij het weggaan wordt het All you need is love van de beatles! Dat is gewoon zo'n gezellig nummer. En heel vrolijk.
Maar de rest kijken we nog wel. Misschien heeft de ambtenaar van de burgelijke stand nog tips.
We zien het wel.
Succes met zoeken!!!
Gepost 30 November 2007 - 21:05
Bij binnenkomst: Bastiaan ragas met verliefd. (is dus niet Basiaan Ragas, maar ewout genemans. Dat is Bastiaan uit Zoop.)
Bij tekenen: Clouseau, altijd heb ik je lief.
Weggaan hebben we niets.
Groetjes Suzan
Gepost 01 December 2007 - 17:07
Nine million bicycles en Sailboat voor binnenkomst en weggaan.
Bij het tekenen wordt het waarschijnlijk Alles is liefde van Blof. Deze wil ik aan de kinderen uit mijn klas leren als verrassing voor mijn as. En dan hebben ze ook nog even wat te doen tijdens de ceremonie, het is voor kinderen best een zit.
Gepost 07 December 2007 - 21:55
Bij het tekenen hadden we True colors van Phill Collins. Jammer genoeg niet de live versie, maar aangezien we de nodige problemen hebben gehad slaat het er op dat ik haar ware zij zie.
Bij het weggaan hadden we anyplace anywhere van Kim Wilde en Nena. Dat komt omdat we al op meerdere plekken van de aardbol gewoond hebben, samen engels praten en nu in Duitsland wonen. En daar gaan we binnenkort ons "Schloss am Sand" bouwen.
En dan hadden we er nog een, ben even kwijt welke, voor tijdens het feliciteren, maar die was achteraf te lekker, stond te swingen tijdens het feliciteren. :-)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote