Muziek Voor In Het Gemeentehuis/Burgerlijk Huwelijk
Gepost 09 February 2011 - 21:26
Those we don't speak of, van James Newton-Howard.
Hij moet dan beginnen bij 1.53 en ik wil binnenlopen op 2.33.
Bij het tekenen wil ik Kyteman met Sorry of Yann Tiersen met Comptine D'un autre ete
Bij het weglopen zit ik nog erg te twijfelen, of ik al echt het juiste nummer heb gevonden. Maar opties zijn : Gigi D'Agostino met Silence en Thake That met The Flood.
Mmmmmmmm, lastig, lastig. Plus; mijn as moet het allemaal nog goedkeuren. Haha
Edit: Sterke optie gevonden voor het weglopen. Dire straits met On every street. Prachtig
Gepost 09 February 2011 - 22:24
Fee, op 04 February 2011 - 18:09, zei:
Ze kunnen alleen zeggen dat je moet controleren dat het in een normale CD speler afspeelbaar is.
de kopierechten voor eigen gebruik zitten hier inderdaad in. Maar om het in een openbare ruimte af te spelen gelden weer andere regels.
Gepost 21 February 2011 - 23:47
Faith, op 21 February 2011 - 22:21, zei:
Wij bij binnenkomst waarschijnlijk 'So happy together' - de punkrockversie van Me first and the Gimme Gimmes. Die duurt maar 2 minuten. Verder nog aan het dubben!
Leuk, leuk, leuk!!!
Wij korten ook in, of laten ze later inzetten. Kan haast niet anders, maar er zijn genoeg nummers die goed in te korten zijn qua muziek. Je kunt er ook nog altijd voor kiezen om ze weg te laten draaien. Gelukkig heeftmijn lieve as een programma waarmee hij nummers in kan korten, toch wel errug handig!!
Gepost 03 March 2011 - 16:44
Mijn partner wil bij zijn binnenkomst wel een lied waar echt een tekst in zit. Heeft iemand ideeen wat er goed bij zou passen?
Gepost 15 March 2011 - 09:59
In de kerk zullen de 48th nog een keer spelen en ik hoop dat de hele band op het feest nog een tunes speelt (en dat ik mee kan spelen) maar ja dat zien we dan wel :)
Gepost 15 March 2011 - 13:57
tijdens de ceremonie wil ik eigenlijk 3 momenten hebben dat er muziek is (van CD)
1. bij binnenkomst
2. bij tekenen van de akte
3. aan het einde van de ceremonie
graag wil ik persoonlijke muziek, met een goede tekst,
maar ook een nummer waar we allebei wat mee hebben, en dat we bij wijze van spreken zo mee kunnen zingen,
het is nog een beetje lastig.
we hebben in ieder geval 2 nummers die we heel leuk vinden, en geschikt zijn voor een trouwerij,
maar of ze het worden weet ik nog niet
Gepost 16 March 2011 - 14:38
http://www.youtube.c...h?v=VWtsO0IkWJg
Weet nog niet precies waar, en hoe, maar ergens wil ik m inbouwen. Het refrein swingt zo lekker!
Gepost 28 March 2011 - 15:27
Mij lijkt O-Zone - Dragostea Din Tei super, een nummer waar wij als net verliefd stel heel wat op hebben staan dansen in 2004, tekst misschien niet toepasselijk maar wie verstaat dat! :)
En tijdens het tekenen een ander nummer dat wij erg mooi en romantisch vinden en ook uit die tijd komt... wij denken dan ook niet aan de menzis reclame maar aan al die dansjes in de kamer die wij maken op dit nummer.
Israel Kamakawiwo'ole - "Somewhere over the Rainbow/What a Wonderful World" http://www.youtube.c...h?v=2A2Jt4WOxN8
Bij binnenkomst misschien maar geen nummer... dat is ook zo kort hé... lastig
Gepost 29 March 2011 - 14:05
Bij tekenen wil ik het nummer van Boudewijn de Groot - Avond
Bij weggaan weten we het nog niet. Misschien doen we dan wel helemaal niks want we lopen toch meteen de zaal uit. Of denk ik nu heel gek ?
Vriendlief twijfelt ook nog over het nummer van Boudewijn de Groot. Hij vindt het namelijk meer een begrafenis nummer. Het zinnetje nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken doet hem denken aan iemand die overleden is. Toen ik uitlegde dat je het ook kan zien als dat je je jas niet hoeft aan te trekken omdat je samenwoont en dus niet meer naar huis hoeft, moest hij toegeven dat daar ook wel wat in zit. Hij gaat er nu binnenkort eens goed naar luisteren want ik vind het dus een geweldig nummer.
Gepost 11 April 2011 - 20:38
Binnenkomst: Van Morisson - Have I told you lately that I love you of Adele - To make you feel my love
Tekenen: 3J's - Feest vandaag
Afsluiter: Guus Meeuwis - Proosen
Ook hebben we meer dan 20 liedjes uitgezocht voor de foto dvd.. was wel gezellig om te doen! :)
Gepost 12 April 2011 - 16:13
Jnine89, op 11 April 2011 - 20:38, zei:
Binnenkomst: Van Morisson - Have I told you lately that I love you of Adele - To make you feel my love
Het liedje van Adele gaat over het feit dat zij iemand wil overtuigen van haar liefde voor hem, en dat die persoon er nog niet uit is wat hij voor voelt. (in die strekking ongeveer)
Wellicht weet je dit en vind je het gewoon een mooi nummer, dat kan natuurlijk :) maar anders zou het een beetje zonde zijn. Want het is best wel een zielig liefdesliedje.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote