Muziek Voor In Het Gemeentehuis/Burgerlijk Huwelijk
Gepost 13 March 2008 - 11:00
Bij binnenkomst wil ik heel graag het nummer van Enya, only time. Als mijn vriend dit nummer hoort in de film Sweet November, gaat ie altijd erxtra hard, zo mooi vind ie hem! Ik wil dit nummer dan ook als verassing houden voor mijn vriend, dat lijkt me het mooiste.. bij het tekenen vinden we allebei Lopen op het water van Marco Borsato en Sita erg mooi, en bij het weggaan de tune van Alles is Liefde! Vind ik zo'n swingend nummer en toepasselijke text!
We zijn er dus nog niet helemaal over uit, maar het lijkt er al wel op..wat vinden jullie?
En wie heeft er wel een zangeres of koortje in tijdens de ceremonie?
Gepost 13 March 2008 - 11:25
Gepost 13 March 2008 - 11:26
Sambal, op 13 March 2008, 11:21, zei:
Het nummer gewoon inkorten met een handig softwarepakket zoals cooledit. Hiermee kun je het geluidsbestand (b.v. het mp3 bestand) vrij eenvoudig inkorten of er een stuk tussenuithalen zodat het nummer nog maar b.v. 2 minuten lang is. Ik ben er toevallig ook mee bezig om een nummer van ronan keating en een nummer van phil colins in te korten.
Gepost 13 March 2008 - 11:30
Sylvia en Andre, op 13 March 2008, 11:26, zei:
Sambal, op 13 March 2008, 11:21, zei:
Het nummer gewoon inkorten met een handig softwarepakket zoals cooledit. Hiermee kun je het geluidsbestand (b.v. het mp3 bestand) vrij eenvoudig inkorten of er een stuk tussenuithalen zodat het nummer nog maar b.v. 2 minuten lang is. Ik ben er toevallig ook mee bezig om een nummer van ronan keating en een nummer van phil colins in te korten.
Jeetje, zo handig ben ik helaas niet. Misschien dat mijn vriend het wel kan, zal het er vanavond even met hem over hebben.
Gepost 16 March 2008 - 14:00
Gepost 16 March 2008 - 14:16
zwelgje, op 16 March 2008, 14:00, zei:
http://nl.youtube.co...h?v=t0NbLprdASU
Mooi hoor! Had er nog nooit van gehoord, btw...
Gepost 16 March 2008 - 15:49
KarinT82, op 16 March 2008, 14:16, zei:
zwelgje, op 16 March 2008, 14:00, zei:
http://nl.youtube.co...h?v=t0NbLprdASU
Mooi hoor! Had er nog nooit van gehoord, btw...
ik ook niet liep er bij toeval tegenaan dacht misschien heeft iemand er iets aan :D
Gepost 19 March 2008 - 21:22
Hier even de youtube live versie (niet erg best maargoed)
http://nl.youtube.co...h?v=piU-hMsGIUU
Verder las ik hier net I want to spend my lifetime loving you voorbij komen, echt een goede tip! Ik ga die even bespreken met vriendlief voor het tekenen of het weggaan..
Gepost 21 March 2008 - 12:18
This I promise you - Ronan Keating
Gepost 01 April 2008 - 13:21
Maar waarschijnlijk niet de meest logische keuzes voor de meeste mensen.... daar ik zowiezo een
trance-freak ben..hihi
Bij binnenkomst in de kerk hadden we explode van jordan & baker, tussen de lezingen door;
Tougher than the rest-Springsteen, dance-apollo one, baby can I hold you-Tracy Chapman, een speciaal gemixte trance versie van het ave maria, en met de kerk uitlopen hadden we dreams- the cranberries
Het was in ieder geval wel errug gaaf... Zeker omdat de liedjes zo bij sommige mensen zijn blijven hangen, dat ik tot op vandaag (en da's dus 4 jaar na ons trouwen) nog altijd een sms ontvang als een van die platen op de radio is... Erg leuk!!!
Gepost 01 April 2008 - 20:40
hey.jey, op 01 April 2008, 14:21, zei:
Maar waarschijnlijk niet de meest logische keuzes voor de meeste mensen.... daar ik zowiezo een
trance-freak ben..hihi
Bij binnenkomst in de kerk hadden we explode van jordan & baker, tussen de lezingen door;
Tougher than the rest-Springsteen, dance-apollo one, baby can I hold you-Tracy Chapman, een speciaal gemixte trance versie van het ave maria, en met de kerk uitlopen hadden we dreams- the cranberries
Het was in ieder geval wel errug gaaf... Zeker omdat de liedjes zo bij sommige mensen zijn blijven hangen, dat ik tot op vandaag (en da's dus 4 jaar na ons trouwen) nog altijd een sms ontvang als een van die platen op de radio is... Erg leuk!!!
Ik vind dat liedje van Tracy Chapman heel erg mooi, maar niet echt toepasselijk voor een bruiloft qua tekst???
Gepost 09 April 2008 - 11:42
1. Bij binnenkomen van bruidegom met vader "come away with me" van Norah Jones. Tijdens dat nummer zal ik met mijn vader en dochtertje aankomen met een bootje.
2. Bij binnenkomst bruid met vader - "she' van Charles Aznavour
3. bij het ondertekenen hebben we nog echt geen idee....
4. bij het verlaten van de zaal (wij stappen dan met z'n drieen- bruid, bruidegom en onze dochter-) weer in de boot .. ook nog geen idee..
5. Openingsdans.. Mijn zus zingt "nu dat jij er bent" van Trijntje Oosterhuis.
Erg leuk om door alle nummers heen te spritten en te beluisteren... heerlijk!
liefs Tamara
Gepost 09 April 2008 - 19:18
Armara, op 09 April 2008, 12:42, zei:
1. Bij binnenkomen van bruidegom met vader "come away with me" van Norah Jones. Tijdens dat nummer zal ik met mijn vader en dochtertje aankomen met een bootje.
2. Bij binnenkomst bruid met vader - "she' van Charles Aznavour
3. bij het ondertekenen hebben we nog echt geen idee....
4. bij het verlaten van de zaal (wij stappen dan met z'n drieen- bruid, bruidegom en onze dochter-) weer in de boot .. ook nog geen idee..
5. Openingsdans.. Mijn zus zingt "nu dat jij er bent" van Trijntje Oosterhuis.
Erg leuk om door alle nummers heen te spritten en te beluisteren... heerlijk!
liefs Tamara
woww, ik krijg kippenvel als ik dit lees joh! dat is echt wel heel bijzonder, het zal vast heel mooi/ speciaal zijn. Geniet er maar van! Leuk idee :)
Gepost 12 April 2008 - 15:08
Gepost 15 April 2008 - 07:50
Bij zijn binnenkomst zal Marco Borsato gedraaid worden met Zij.
Bij mijn binnenkomst zal Shania Twain gedraaid worden met From this moment on.
Bij het tekenen zal eerst Anastacia en Eros Ramazotti gespeeld worden met I belong to you.
Daarna nog eventueel Extreme met More than words. En als alle getuigen (4 stuks) nog niet getekend hebben, zijn Marco Borsato´s Engel van mijn hart en Maskers af nog mogelijkheden.
En als wij de trouwzaal verlaten zal Celine Dion´s The power of love gespeeld worden!
Gepost 06 May 2008 - 15:04
Dat is echt zo'n mooi en toepasselijk nummer, ik hoorde het laatst bij toeval, maar dat wordt het nummer waarop mijn vader me wegbrengt!
Tijdens tekenen: from this moment on van Shania Twain '
Voor het vertrekken weet ik het nog niet! Maar er zijn hier genoeg opties te vinden!
Gepost 18 May 2008 - 09:23
marjolein, op 21 March 2008, 13:18, zei:
This I promise you - Ronan Keating
Heel mooi nummer! Ik had er nog nooit van gehoord. Inderdaad erg toepasselijk voor DE dag.
Wij hebben tot nu toe:
Bij binnenkomst: Anastacia en Eros Ramazotti: I belong to you
Bij het tekenen: Shania Twain: From this moment on
Bij het verlaten van de trouwzaal: ??? geen idee! Misschien bovengenoemd nummer wel.
Gepost 18 May 2008 - 10:01
Omdat we allebei gek zijn van films en alles wat daarmee te maken heeft wordt er tijdens de ceremonie (waarschijnlijk) alleen filmmuziekl gedraait.
Bij binnenkomst bruidegom -vader - i don't wanna miss a thing - Armageddon (dan kom ik met mijn vader + dochtertje aanvaren)
Als mijn vader en ik (en dochtertje) binnenkomen - She - Nothing Hill
Bij ondertekenen - Rose's theme - piano versie Titanic (zou je eens moeten horen.. prachtig)
Bij verlaten (manlief, dochter en ik stappen in het bootje) - You've got a friend in me - Toy Story
LEUK!!!!!
liefs Tamara

Log in
Registreer
Help 
Multi quote