Pagina 1 van 1
Versieringen - Bedankjes goedkoop en makkelijk
Gepost 10 January 2008 - 16:04
hoe gaan jullie je huis versieren?
ik heb al zilver en witte ballonnen wat zilveren vlinders en kaarsjes voor op de staantafels...(houden een bbq in febr. :D )
Ik vraag me af waar ik zilver met witte vlaggetjes en servetten vandaan kan halen en hoe ik het verder nog kan versieren,
miss ook iemand nog tips voor verlichting?
En ik vroeg me af wat voor bedankjes ik zou kunnen geven,
wil er niet te veel aan doen en uitgeven!
miss iemand ideen??
ik heb al zilver en witte ballonnen wat zilveren vlinders en kaarsjes voor op de staantafels...(houden een bbq in febr. :D )
Ik vraag me af waar ik zilver met witte vlaggetjes en servetten vandaan kan halen en hoe ik het verder nog kan versieren,
miss ook iemand nog tips voor verlichting?
En ik vroeg me af wat voor bedankjes ik zou kunnen geven,
wil er niet te veel aan doen en uitgeven!
miss iemand ideen??
Gepost 10 January 2008 - 16:20
hoi lilian
ze hebben bij blokker
hele leuke kleine champagne glaasjes met rozen eromheen en een kaars erin
je betaald voor 2 glaasjes geloof ik 1,99
je heb ze ook nog groter maar dan zijn ze 1,49 per stuk
of een foto houder met klem in de vorm van een bruidstaart
1,50 geloof ik
en belleblaas in de vorm van een bruidstaart
en nog wat leuke dingen
wellicht is dat iets
succes
ze hebben bij blokker
1,50 geloof ik
en nog wat leuke dingen
wellicht is dat iets
succes
Gepost 10 January 2008 - 16:26
pantertje, op 10 January 2008, 16:20, zei:
hoi lilian
ze hebben bij blokker
1,50 geloof ik
en nog wat leuke dingen
wellicht is dat iets
succes
ze hebben bij blokker
1,50 geloof ik
en nog wat leuke dingen
wellicht is dat iets
succes
bij de blokker?? pff dan ben ik echt scheel haha
ik ga daar eens kijken
bedankt!
Gepost 10 January 2008 - 16:27
Wij waren rond de € 2,- per bedankje kwijt. Ik had 600 chocoladedragees met onze namen en de trouwdatum erop, daarvan 6-8 in een stukje tule, mooi lintje eromheen en een zelf ontworpen kaartje eraan. Vond ik nog best veel geld, eigenlijk. Ik wilde juist zelf maken, omdat ik de kant-en-klare bedankjes zo duur vond. Veel goedkoper was ik niet uit, maar ze waren wel een stuk leuker en groter dan wat je kant-en-klaar voor die prijs kon kopen.
#5 Guest_Alexia_*
Gepost 10 January 2008 - 16:32
wij doen gewoon chocoladedragees alleen niet in tule maar in een kartonnetje in de vorm van een bruid of bruidegom.
verder versieren wij ons huis niet. Misschien dat het huis van mijn ouders wordt versierd maar dat doen zij maar, en wij komen toch pas zondagavond terug dus dan heeft het weinig nut om het huis te versieren!
verder versieren wij ons huis niet. Misschien dat het huis van mijn ouders wordt versierd maar dat doen zij maar, en wij komen toch pas zondagavond terug dus dan heeft het weinig nut om het huis te versieren!
Gepost 10 January 2008 - 21:22
Tip: bij www.trouwartikelen.nl kun je bedrukte servetten bestellen met eigen tekst, oa wit met zilveren opdruk. heel leuk, gaan wij ook doen!
Ik ga een lijn met Turkse vlaggetjes kopen en eentje met Nederlandse vlaggetjes, die gaan door de heg denk ik of langs het huis. Dan nog Turkse en Nederlandse ballonnen en hartjesballonnen in rood, roze en wit en die wil ik in groepjes in de heg, aan het huis en in de tuin ophangen. En binnen wat hartjesslingers ofzo. En ik wil graag een loper op de oprijlaan.
Ik ga een lijn met Turkse vlaggetjes kopen en eentje met Nederlandse vlaggetjes, die gaan door de heg denk ik of langs het huis. Dan nog Turkse en Nederlandse ballonnen en hartjesballonnen in rood, roze en wit en die wil ik in groepjes in de heg, aan het huis en in de tuin ophangen. En binnen wat hartjesslingers ofzo. En ik wil graag een loper op de oprijlaan.
Gepost 28 January 2008 - 21:43
bruidpatty, op 10 January 2008, 21:31, zei:
Heb van de week 100 mini boedha's besteld bij de xenos (ik had ze op een site gezien met bedankje voor 1,50 per stuk maar bij de xenos 0,79 per stuk) daar een leuk kaartje aan maken en klaar voor de bedankjes!
Heb ik ook gedaan (in Vlissingen, Zeeland) maar tot op heden zijn ze nog niet binnen, ze bestellen ze wel (zeggen ze) en dan is het maar afwachten of ze er bij zitten. Is dat bij jou ook? Ik baal hier wel een beetje van, we geven ze pas op 16 mei weg maar wil het gewoon rond hebben.
Ze hebben nu gezegd dat ze er as woensdag bij zullen zitten, dus ben benieuwd ......
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote