Trouwforum: Dierenmagneetjes Gezocht! - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Dierenmagneetjes Gezocht!

#1 Gebruiker is offline   1Hanneke 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 04-November 07

Gepost 21 January 2008 - 16:59

Wij willen graag onze trouwdag in dierenthema doen, trouwen in de dierentuin, taart, kaarten, bedankjes die iets met dieren te maken hebben. Nu hadden we een erg leuk idee voor de bedankjes (vonden wij in ieder geval :) ) maar nu lukt het ons niet om alles bij elkaar te krijgen...

Het idee was om een waxinelichtje te doen en daar een dierenmagneetje op, ik heb van dat magneetstrip dat je kan knippen en plakken en waar dan dus een magneetje op blijft hangen. Zo krijg je dus een dierenkaarsje en als t kaarsje op is kan het magneetje op de koelkast. Stukje folie erom, strikje met een kaartje en klaar B)

Nou hadden we bij Blokker super leuke magneetjes (Blokker is mn bijbaantje), maar ze zijn uit de collectie. Nog 5 pakjes van 6 stuks kunnen vinden, met beestjes en met visjes. Er zijn nog wel met teddyberen maar die vinden we nogal lelijk zeg maar :rolleyes: Dus in het weekbericht oproep geplaatst, gaat naar alle Blokkers in NL, je kan daarin altijd vragen of iemand nog een bepaald artikel heeft. Maar dus compleet 0,0 reactie op gehad :( Oftewel we hebben niet genoeg magneetjes, we verwachten zon 250 gasten 's avonds dus we moeten er nog veeeeel meer.

Dus nu is mijn vraag... als iemand van jullie ooit ergens in de winkel leuke dierenmagneetjes ziet, of je het even wil laten weten. Wil er best voor reizen, heb toch OV. Ben hier al bij Xenos, Action, Marskramer geweest maar alleen grote magneten gezien van zo rond de euro. Het leuke van ons setje was juist dat het er 6 voor 2 euro waren, dus dat je een bedankje hebt voor nog geen 50 cent. Wat wel belangrijk is met zoveel gasten omdat het anders toch wel erg duur wordt voor ons. Xenos had nog wel RVS magneetjes met dierenvormen, maar die waren een stukje groter en plat, dat zou niet mooi staan op een waxinelichtje. Het hoeven van mij ook niet dezelfde magneetjes te zijn, als ze maar goedkoop en klein zijn, zodat ze leuk staan op een waxinelichtje.

Mocht iemand andere ideeën hebben voor kaarsjes met dierenprint of dergelijke of hoe je een kaarsje met dierenthema kan maken, en dan liefst ook onder de 50 cent, hoor ik het ook graag. We vinden het idee van een kaarsje zo mooi, om zeg maar ons lichtje aan anderen te geven! Wij willen graag ons licht uitstralen naar anderen in ons huwelijk :D
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!

Bijgesloten bestand(en)

0

#2 Gebruiker is offline   Rixt 

• Lid geworden: 08-October 07

Gepost 21 January 2008 - 17:58

Wat een superleuke magneetjes zijn dat!!! Lekker vrolijk!!
Misschien kun je terecht bij een euroshopper of dat soort winkeltjes... of je ziet dat soort
beestjes ook wel eens bij die cadeauwinkeltjes van Talant of van die wereldwinkels.

Succes!! En ik hou het wel even voor je in de gaten...

groetjes Rixt
0

#3 Gebruiker is offline   bruid2008 

• Lid geworden: 22-January 08

Gepost 22 January 2008 - 13:30

Bekijk Post Rixt, op 21 January 2008, 17:58, zei:

Wat een superleuke magneetjes zijn dat!!! Lekker vrolijk!!
Misschien kun je terecht bij een euroshopper of dat soort winkeltjes... of je ziet dat soort
beestjes ook wel eens bij die cadeauwinkeltjes van Talant of van die wereldwinkels.

Succes!! En ik hou het wel even voor je in de gaten...

groetjes Rixt

Nou kom ik hier nog maar net kijken, maar kijk eens op Wereldpootjes.nl . Leuke pootjes-stickers die je aan je gasten mee kunt geven... er is geloof ik al wel een bruidje die dat eens gedaan heeft. Die had er een leuk, feestelijk setje van gemaakt.
0

#4 Gebruiker is offline   knijn80 

• Lid geworden: 05-December 07

Gepost 23 January 2008 - 12:50

Wat een enorm leuk idee! Misschien is deze site wat voor je? http://www.magneetjes.com
Je hebt mij ook op een idee gebracht: koelkastmagneetjes meegeven, maar dan met iets erop wat op ons van toepassing is!
Wij willen graag een bedankje waar je langere tijd wat aan hebt, en een magneetje voor op de koelkast lijkt me een leuk iets! :D
0

#5 Gebruiker is offline   1Hanneke 

Gepost 23 January 2008 - 14:18

Dankjulliewel voor de tips! :D

Wereldwinkel kan ik inderdaad nog eens gaan kijken, had altijd het idee dat die vooral dure cadeautjes hadden, maar mn schoonmoeder zei het ook al, ga het toch eens proberen. Talant ken ik niet... en euroshopper is volgens mij weg in Zwolle maar kan wel eens verder zoeken waar die zitten.

Wereldpootjes vind ik erg lief :) maar in eerste instantie wil ik toch proberen voor een magneetje te gaan, vind ik leuker als een sticker.

En magneetjes.com had ik gezien, zijn ook superleuke magneetjes! Maar wel 80 cent per stuk en dat tegen 30 cent waar ik ze nu voor heb... ga ik toch nog ff verder proberen :)

hee ik kijk nog ff verder op die magneetjes.com en ze hebben ook magneetjes met dierenprint! vind ik ook wel erg gaaf :) en 35 stuks voor 10 euro ofzo dus is in verhouding zelfs goedkoper als die andere. Alleen ze zijn wel vierkant... en dat staat misschien niet zo mooi op een waxinelichtje? zou ik kleine vierkante kaarjes moeten vinden ofzow...
Nog maar eens over nadenken hihi
0

#6 Gebruiker is offline   Rixt 

• Lid geworden: 08-October 07

Gepost 28 January 2008 - 17:55

Ik denk dat ik de oplossing voor je heb gevonden:

Magneetpapier bij de Hema!! Dan kun je je eigen ontwerp op papier printen en uitsnijden/knippen. Een vriendin van me kwam er mee aanzetten dit weekend, leek helemaal super. Brengt me wel allemaal op ideeën.

Meende dat Talant iets landelijks was, maar blijkt alleen in Friesland te zitten. Is gehandicaptenzorg. Deze heeft enkele winkeltjes die gesubsidieerd worden en waar deze gehandicapten met leiding deze winkeltjes runnen. Ze hebben ontzettend leuk spul, en niet eens heel erg duur.

Succes!!!

Groetjes Rixt
0

#7 Gebruiker is offline   cadanawo 

• Lid geworden: 20-March 05
  • Interests:Mijn gezin en honden

Gepost 28 January 2008 - 20:47

Ik zag net in de folder van Xenos pluche dierenmagneten staan, € 1,50 per stuk.
0

#8 Gebruiker is offline   Kitty78 

• Lid geworden: 26-January 08

Gepost 29 January 2008 - 18:36

bij de blokker in hendrik ido ambacht heb ik die doosjes vandaag nog zien liggen
0

#9 Gebruiker is offline   1Hanneke 

Gepost 29 January 2008 - 19:05

Wauw echt waar? Weet je ook ongeveer hoeveel doosjes? Hendrik ido ambacht is wel ver weg... maar ik kan ze wel ff bellen, wie weet wat ik kan regelen dat ze het naar de Blokker waar ik werk willen sturen :)
0

#10 Gebruiker is offline   Kitty78 

Gepost 29 January 2008 - 19:07

Bekijk Post 1Hanneke, op 29 January 2008, 19:05, zei:

Wauw echt waar? Weet je ook ongeveer hoeveel doosjes? Hendrik ido ambacht is wel ver weg... maar ik kan ze wel ff bellen, wie weet wat ik kan regelen dat ze het naar de Blokker waar ik werk willen sturen :)

durf het niet zeker te zeggen, maar stuk of 4 zeker volgens mij
0

#11 Gebruiker is offline   Kitty78 

Gepost 31 January 2008 - 06:39

en??????
0

#12 Gebruiker is offline   1Hanneke 

Gepost 31 January 2008 - 13:10

Ik was gister te laat met bellen, ze bleken half 6 dicht te wezen ipv 6 uur... mn vriend zou vandaag bellen, ik zit tot vanavond laat op school.
0

#13 Gebruiker is offline   Sylvia en Andre 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 03-January 08

Gepost 31 January 2008 - 13:34

Hoi,

Erg leuk idee, wij hebben maar liefst 4 blokkerwinkels heel erg kort in de buurt (waar halen ze in vredesnaam hun bestaansrecht vandaan zou je zeggen) en zal ze zaterdag eens voor je langswandelen.

Als ik ze vind zal ik het je melden. (Ik neem ze dan gewoon voor je mee en als je ze dan toch niet wilt breng ik ze gewoon weer terug)
0

#14 Gebruiker is offline   1Hanneke 

Gepost 31 January 2008 - 14:16

Bekijk Post Sylvia en Andre, op 31 January 2008, 13:34, zei:

Hoi,

Erg leuk idee, wij hebben maar liefst 4 blokkerwinkels heel erg kort in de buurt (waar halen ze in vredesnaam hun bestaansrecht vandaan zou je zeggen) en zal ze zaterdag eens voor je langswandelen.

Als ik ze vind zal ik het je melden. (Ik neem ze dan gewoon voor je mee en als je ze dan toch niet wilt breng ik ze gewoon weer terug)

Dat vind ik superlief! dankjewel! :D
0

#15 Guest_mods_*

• Groep: Guests

Gepost 31 January 2008 - 18:45

ik kijk even in Alphen, wilde al vragen of ik ze voor je mee mocht nemen, want misschien had je al wat andes
maar kan ze natuurlijk altijd terug brengen (dom dat ik daar niet erder aan dacht haha)

ik kijk morgen voor je!

Edit: heb even uitgerekend hoeveel pakjes je nog nodig hebt
als je zelf al 5 pakjes hebt, er 6 in een pakje zitten en er 250 totaal nodig hebt
= 37 pakjes (dan weet ik hoeveel ik er mee moet nemen als ze het hebben hahaha)
0

#16 Gebruiker is offline   1Hanneke 

Gepost 01 February 2008 - 19:14

Heb er inderdaad veel nodig ja :P
Hendrik ido Ambacht eindelijk te pakken gekregen, namen heel lang telefoon niet op... maar zeggen dat ze ze niet meer hebben :(
En magneetpapier van de Hema heb ik ook niet gevonden...
0

#17 Gebruiker is offline   Kitty78 

Gepost 01 February 2008 - 19:48

Bekijk Post 1Hanneke, op 01 February 2008, 19:14, zei:

Heb er inderdaad veel nodig ja :P
Hendrik ido Ambacht eindelijk te pakken gekregen, namen heel lang telefoon niet op... maar zeggen dat ze ze niet meer hebben :(
En magneetpapier van de Hema heb ik ook niet gevonden...

mmhh, en ik kom er nu ook niet meer om te kijken of dat waar is, want dan had ik ze wel meegenomen
0

#18 Gebruiker is offline   1Hanneke 

Gepost 02 February 2008 - 08:28

Nouja maakt niet uit, toch bedankt! :D
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers