Het idee was om een waxinelichtje te doen en daar een dierenmagneetje op, ik heb van dat magneetstrip dat je kan knippen en plakken en waar dan dus een magneetje op blijft hangen. Zo krijg je dus een dierenkaarsje en als t kaarsje op is kan het magneetje op de koelkast. Stukje folie erom, strikje met een kaartje en klaar B)
Nou hadden we bij Blokker super leuke magneetjes (Blokker is mn bijbaantje), maar ze zijn uit de collectie. Nog 5 pakjes van 6 stuks kunnen vinden, met beestjes en met visjes. Er zijn nog wel met teddyberen maar die vinden we nogal lelijk zeg maar :rolleyes: Dus in het weekbericht oproep geplaatst, gaat naar alle Blokkers in NL, je kan daarin altijd vragen of iemand nog een bepaald artikel heeft. Maar dus compleet 0,0 reactie op gehad :( Oftewel we hebben niet genoeg magneetjes, we verwachten zon 250 gasten 's avonds dus we moeten er nog veeeeel meer.
Dus nu is mijn vraag... als iemand van jullie ooit ergens in de winkel leuke dierenmagneetjes ziet, of je het even wil laten weten. Wil er best voor reizen, heb toch OV. Ben hier al bij Xenos, Action, Marskramer geweest maar alleen grote magneten gezien van zo rond de euro. Het leuke van ons setje was juist dat het er 6 voor 2 euro waren, dus dat je een bedankje hebt voor nog geen 50 cent. Wat wel belangrijk is met zoveel gasten omdat het anders toch wel erg duur wordt voor ons. Xenos had nog wel RVS magneetjes met dierenvormen, maar die waren een stukje groter en plat, dat zou niet mooi staan op een waxinelichtje. Het hoeven van mij ook niet dezelfde magneetjes te zijn, als ze maar goedkoop en klein zijn, zodat ze leuk staan op een waxinelichtje.
Mocht iemand andere ideeën hebben voor kaarsjes met dierenprint of dergelijke of hoe je een kaarsje met dierenthema kan maken, en dan liefst ook onder de 50 cent, hoor ik het ook graag. We vinden het idee van een kaarsje zo mooi, om zeg maar ons lichtje aan anderen te geven! Wij willen graag ons licht uitstralen naar anderen in ons huwelijk :D
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!
Bijgesloten bestand(en)
-
21012008169.jpg (170.5K )
Aantal downloads : 118

Log in
Registreer
Help 
Multi quote