Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe? Openingsdansmuziek of alternatieve act of... niks?
Gepost 19 October 2004 - 15:29
nou ik weet het helemaal nog niet want wij willen niet samen de openings dans doen. wat dan wel wten we ook nog niet.
wij hebben een dj gehuurd misschien heeft hij nog goede tips om het feest op een andere manier te openen. of hebben jullie ook nog iedetjes voor ons?
gr ;) krullebol
wij hebben een dj gehuurd misschien heeft hij nog goede tips om het feest op een andere manier te openen. of hebben jullie ook nog iedetjes voor ons?
gr ;) krullebol
Gepost 05 November 2004 - 19:48
Hoi Krullebol dat is ook wel zo. we hebben nog tijd maar we waren vanochtend in ondertrouw en toen vroeg ze aan ons of we al een liedje wisten. Dus slik, nee weten we nog niet. Bij ons in almere mag je 3 nummers tijdens de plechtigheid hebben. Dus ojee dachten we. WE hebben voor de plechtigheid wel eentje. de rest draaien hun dan. Maar voor openingsdans weten we nog niet. misschien Ronan Keeting maar geen idee.
moeilijk wel he terwijl er zoveel mooie nummers zijn. maar ja moet wel passen bij je.
wennie
moeilijk wel he terwijl er zoveel mooie nummers zijn. maar ja moet wel passen bij je.
wennie
Gepost 05 November 2004 - 19:55
hoi hoi,
Ik moet zeggen dat ik er veel meer van verwacht had.
We waren er om half 10.
Toen moesten we in een kamer komen bij burgerzaken. Vrouw zat daar. WEl een leuke vrouw gelukkig. geen chagarijn.
Ze vroeg om onze geboorte aktes. ingelverd. maakte kopietjes van ons legitimatie. Toen heeft ze een paar vragen gesteld over of onze ouders nog leefden, hoeveel getuigen, hoeveel mensen we verwachten.Datum en tijdstip. Toen hebben we afgerekend en om 10 voor 10 waren we weer buiten. Dus echt iets romantisch vond ik het niet. we hebben elkaar wel omhelsd van wow nu is het echt.
liefs wennie
Ik moet zeggen dat ik er veel meer van verwacht had.
We waren er om half 10.
Toen moesten we in een kamer komen bij burgerzaken. Vrouw zat daar. WEl een leuke vrouw gelukkig. geen chagarijn.
Ze vroeg om onze geboorte aktes. ingelverd. maakte kopietjes van ons legitimatie. Toen heeft ze een paar vragen gesteld over of onze ouders nog leefden, hoeveel getuigen, hoeveel mensen we verwachten.Datum en tijdstip. Toen hebben we afgerekend en om 10 voor 10 waren we weer buiten. Dus echt iets romantisch vond ik het niet. we hebben elkaar wel omhelsd van wow nu is het echt.
liefs wennie
Gepost 31 December 2004 - 12:21
Hoi allemal, ik ben zelf dj ( www.djsupreme.be )en dit is een lijstje dat ik hier even opplaats van openingsdansen die ik regelmatig wel eens gebruik.
Titel Artiest
I Cross My Heart George Strait
I Swear John M. Montgomery / All 4 One
I Can Love You Like That John M. Montgomery
I'll Be There Mariah Carey
(Everything I Do) I Do It For You Brian Adams
Don't Know Much Linda Ronstant & Aaron Neville
All My Life Neville
Unchained Melody Righteous Brothers
A Whole New World Peabo Bryson & Regina Belle
No Ordinary Love Sade
Here and Now Luther Vandross
Can I Have This Dance? Ann Murray
When You Say Nothing At All Allison Krauss
On Bent Knees Boyz II Men
Tonight I Celebrate my Love Roberta Flack & Peabo Bryson
Hopelijk hebben jullie hiermee een ideetje.
Titel Artiest
I Cross My Heart George Strait
I Swear John M. Montgomery / All 4 One
I Can Love You Like That John M. Montgomery
I'll Be There Mariah Carey
(Everything I Do) I Do It For You Brian Adams
Don't Know Much Linda Ronstant & Aaron Neville
All My Life Neville
Unchained Melody Righteous Brothers
A Whole New World Peabo Bryson & Regina Belle
No Ordinary Love Sade
Here and Now Luther Vandross
Can I Have This Dance? Ann Murray
When You Say Nothing At All Allison Krauss
On Bent Knees Boyz II Men
Tonight I Celebrate my Love Roberta Flack & Peabo Bryson
Hopelijk hebben jullie hiermee een ideetje.
Gepost 31 December 2004 - 12:46
Ik heb eerlijk gezegd niet zo veel met dit soort nummers, ben meer het (alternatieve) pop/rock type. Wij kiezen dan ook niet voor een openingsdans en laten 's avonds een band spelen. Waarschijnlijk gaat de band van mijn vriend ook nog een paar nummers spelen en mijn vriend en ik zitten erover te denken om dan samen een nummer te zingen. In plaats van die openingsdans zeg maar... :D
Groetjes, Marieke
Groetjes, Marieke
Gepost 31 December 2004 - 15:21
Das ook wel erg origineel marieke, samen zingen!!
Helaas kunnen wij helemaal niet zingen :(
Ik zit nog te twijfelen over een openingsdans. Mn vriend kan nl ook niet dansen, beetje a ritmisch zeg maar!! :P
Dus mischien laten we die openingsdans wel schieten :D
Gr pappeline
Helaas kunnen wij helemaal niet zingen :(
Ik zit nog te twijfelen over een openingsdans. Mn vriend kan nl ook niet dansen, beetje a ritmisch zeg maar!! :P
Dus mischien laten we die openingsdans wel schieten :D
Gr pappeline
Gepost 10 January 2005 - 16:01
hallo
Ik was laatst op een bruiloft en daar deden ze het openen op een hele leuke manier vond ik. Iedereen kreeg zo'n koud vuur sterretje en moest in twee rijen tegen over elkaar gaan staan. Zo kreeg je een hele lange haag zeg maar, van de ingang tot op de dansvloer. Toen moest iedereen de sterretjes aansteken en werd het favoriete dansnummer van het bruidspaar opgezet. Zij kwamen binnen en gingen samen door die hele haag heen, dansend, swingend...die sterretjes gaven een heel mooi effect. Misschien een tip?
Liefs, Marjo
Ik was laatst op een bruiloft en daar deden ze het openen op een hele leuke manier vond ik. Iedereen kreeg zo'n koud vuur sterretje en moest in twee rijen tegen over elkaar gaan staan. Zo kreeg je een hele lange haag zeg maar, van de ingang tot op de dansvloer. Toen moest iedereen de sterretjes aansteken en werd het favoriete dansnummer van het bruidspaar opgezet. Zij kwamen binnen en gingen samen door die hele haag heen, dansend, swingend...die sterretjes gaven een heel mooi effect. Misschien een tip?
Liefs, Marjo
Gepost 11 January 2005 - 19:37
Hey leuk joh Zaazoe! Dat moet ik onthouden want ik ben ceremonie"meester" bij de bruiloft van mijn beste vriendin. Het is nog niet zeker dat zij een openingsdans gaan doen, maar als ze dat doen wordt het gewoon een "slownummer" want hij wil niet echt gaan dansen.
Ik kan het zelf ook niet, maar mijn vriend heeft wel een paar jaar gedanst. Nu wilde ik dit nooit leren maar heb hem beloofd dat als we zouden trouwen dat hij me dan mocht leren dansen. Dus t gaat toch echt gebeuren! :s
Ik kan het zelf ook niet, maar mijn vriend heeft wel een paar jaar gedanst. Nu wilde ik dit nooit leren maar heb hem beloofd dat als we zouden trouwen dat hij me dan mocht leren dansen. Dus t gaat toch echt gebeuren! :s

Log in
Registreer
Help 
Multi quote