Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe? Openingsdansmuziek of alternatieve act of... niks?
Gepost 22 January 2005 - 23:40
Gepost 23 January 2005 - 14:21
Groetjes, Irene
Gepost 24 January 2005 - 16:47
Gepost 25 January 2005 - 06:49
Mijn vriend heeft er gewoon een hele hekel aan.
Jullie vweten inmiddels wat wij gaan doen.
Veel mensen vinden het erg leuk maar ik krijg ook veel te horen dat sommigen een groot feest willen.
Maar we doen het lekker op onze eigen manier.
groetjes monique
Gepost 12 February 2005 - 15:10
Ik zat te denken aan Bryan Adams en Shania Twain met From this moment. Ik vind het zo'n mooi nummer, maar het is alleen niet echt origineel. Hahaha. Dat is wel jammer. Dus ik blijf verder zoeken, maar dit nummer houd ik wel in gedachten hoor.
Gepost 02 May 2005 - 15:06
De meeste mensen die anders misschien commentaar zouden hebben op je danskunst vinden volgens mij een bruidspaar samen op de dansvloer toch wel zo romantisch en bijzonder dat het er niet echt toen doet als er geen grote dansstudie achterzit.
Tenminste, dat denk ik.
Ligt natuurlijk anders als de helft van je gasten uit profesioneel stijldansers bestaat ofzo, maar verder...
De vraag welk liedje is wel een hele moeilijke.
Ik denk dat wij voor 'Sleeping Sun' van Nightwish zouden gaan (nog geen idee of wij een openingsdans zullen hebben :) ), als dat op een concert gespeeld wordt moeten we elkaar ook al altijd even vastpakken en er samen op bewegen.
Gepost 02 May 2005 - 15:42
Het wordt ofwel 'You are the reason' van Sarah&Koen, ofwel 'Worship' van Clouseau. De tekst van de liedjes staat hier wel ergens onder een topic maar ben ff kwijt waar, ik dacht 'op zoek naar een liedje'.
Wij vinden de teksten heel mooi en instrumentaal zijn het ook mooie nummertjes *zwijmel zwijmel... * :)
Gepost 02 May 2005 - 15:43
Thora&Neanie, op 02 May 2005, 16:06, zei:
Zo is het maar net!!
Wij gaan openen op "in my place" van Coldplay
groetjes
natasja
Gepost 03 May 2005 - 08:00
Ik vrees overigens helemaal nergens voor... en er onder uit komen doe ik ook niet. Ik ben nog al wat gewend! ;)
#48 Guest_Kaatje_*
Gepost 13 May 2005 - 11:19
Karin
Gepost 13 May 2005 - 13:30
nu zit ik te denken aan "geef mij je angst" van Guus Meeuwis.. Vind ik zo een mooi liedje :wub: maar nou hoor ik weer van heel veel mensen dat een afgezaagd liedje is, omdat het origineel van Andre Hazes was, en dat het nu weer opeens zo populair is nu Andre hazes dood is...
Nu weet ik het ook niet meer! :(

Log in
Registreer
Help 
Multi quote