Forum Geupdate
Gepost 23 August 2008 - 08:08
Sylvia en Andre, op 22 August 2008, 19:02, zei:
Maar van harte hoor met je nieuwe functie
Beste Sylvia en Andre,
Dankzij de vele spam en het vollopen van mijn mailbox heb ik een hoop mail gemist. Als je nog steeds interesse hebt kun je mij een pb sturen.
Groeten,
Chris
Gepost 23 August 2008 - 08:13
Herjan, op 22 August 2008, 18:34, zei:
Dat waren dan van bestaande accounts. Als het goed is moet de registratie van spamaccounts nu een stuk lastiger zijn. Na de update zijn er geen nieuwe spamaccounts meer geregistreerd.
Gepost 23 August 2008 - 12:13
chris, op 23 August 2008, 09:13, zei:
Zou kunnen. Geen idee meer welke accounts het waren. Ik zorg alleen dat de topics verwijderd worden en voor dat account geldt dat een moderator toestemming moet geven voordat het bericht geplaatst wordt. Klaarblijkelijk werkt het, want ik zie ze nooit terug komen. B)
Gepost 24 August 2008 - 22:23
Limoentje, op 24 August 2008, 21:54, zei:
Klinkt leuk maar ik kon niet meer inloggen! :(
Jammer hoor moest ik het dus zonder het forum stellen. Nog even een vraagje klopt het dat alles nu in het engels is?
groetjes limoentje
Klopt inderdaad dat alles in het engels is. Gaat nog aangepast worden (als ik het goed heb begrepen)
Gepost 25 August 2008 - 07:42
Sylvia en Andre, op 24 August 2008, 23:23, zei:
Limoentje, op 24 August 2008, 21:54, zei:
Klinkt leuk maar ik kon niet meer inloggen! :(
Jammer hoor moest ik het dus zonder het forum stellen. Nog even een vraagje klopt het dat alles nu in het engels is?
groetjes limoentje
Klopt inderdaad dat alles in het engels is. Gaat nog aangepast worden (als ik het goed heb begrepen)
Zie openingspost van Chris. ;)
Gepost 26 August 2008 - 08:51
@Iris: die kleurtjes zullen een lage prio hebben, ben ik bang. Is toch ook niets mis met normaal zwart?
Gepost 06 September 2008 - 15:13
Sinds jullie met het forum zijn kan ik niet meer inloggen. Telkens log ik in maar zodra ik een bericht open word ik weer uitgelogd en ook als ik berichten stuur..dus ik hoop dat het nu goed gaat. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Groetjes limoentje
Gepost 06 September 2008 - 15:13
hellluuup
Sinds jullie met het forum bezig zijn kan ik niet meer inloggen. Telkens log ik in maar zodra ik een bericht open word ik weer uitgelogd en ook als ik berichten stuur..dus ik hoop dat het nu goed gaat. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Groetjes limoentje
Gepost 12 September 2008 - 12:59
DE cookies heb ik al weg gegooid. Ik gebruik internet explore maar tekelns als ik inlog krijg ik bijna elke keer de melding van een error.
Ik kan ook geen foto's meer zien op de site ed. en meestal als ik weer een topic open gooit het systeem me er ook weer uit.
niet leuk dus.
#17 Guest_Xenia2009_*
Gepost 14 September 2008 - 11:14
Deze aanstaande bruid wil graag haar profielfoto aanpassen!
Maar dat lukt niet :(
Kan iemand van de moderators de profiel-foto directory (niet te verwarren met avator directory)
even writable voor forumusers maken!
(Of ben ik nu te technisch bezig? :lol: )
Gepost 16 September 2008 - 13:21
Xenia2009, op 14 September 2008, 12:14, zei:
Deze aanstaande bruid wil graag haar profielfoto aanpassen!
Maar dat lukt niet :(
Kan iemand van de moderators de profiel-foto directory (niet te verwarren met avator directory)
even writable voor forumusers maken!
(Of ben ik nu te technisch bezig? :lol: )
Ik sluit me aan..... (hoewel ik 'm niet helemaal snap :blink: , maar wil ook m'n profielfoto aanpassen)
Gepost 16 January 2009 - 16:05
Ik neem aan dat jullie hiermee akkoord gaan, maar mochten er gegronde bezwaren zijn, dan neem ik die graag ter overweging aan.
Overigens ben ik ook bezig om de oorzaak te vinden van het niet kunnen uploaden van een profielfoto. Mocht iemand daar meer info over hebben, dan hoor ik het graag!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote