Pagina 1 van 1
Huwelijsbudgetplanner In Excel Zodat niet iedereen het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.
Gepost 04 September 2008 - 11:30
Voor onze eigen trouwdag heb ik een budgetplanner gemaakt. Het geeft zoveel rust in de bovenkamer als het op papier staat.
Omdat ik ongetwijfeld niet de enige ben die de kosten in de gaten wil houden, heb ik hem hier en daar aangepast, zodat hij voor iedereen bruikbaar is. Ik ga ervan uit dat hij niet volledig is, want er staan een aantal zaken in opgenomen die wij niet doen en waar ik dus niets vanaf weet.
Helaas kan ik geen Excel bestanden uploaden in het forum, dus PB me even als je hem nodig hebt. En misschien staat er tzt wel een admi of supermod op die hem wel kan plaatsen.
Wellicht ten overvloede: ik ga hier natuurlijk geen geld voor vragen. Ik hoop dat ik hiermee anderen op weg kan helpen.
Groetjes,
Eef (jullie zijn toch inmiddels intimi :P )
Omdat ik ongetwijfeld niet de enige ben die de kosten in de gaten wil houden, heb ik hem hier en daar aangepast, zodat hij voor iedereen bruikbaar is. Ik ga ervan uit dat hij niet volledig is, want er staan een aantal zaken in opgenomen die wij niet doen en waar ik dus niets vanaf weet.
Helaas kan ik geen Excel bestanden uploaden in het forum, dus PB me even als je hem nodig hebt. En misschien staat er tzt wel een admi of supermod op die hem wel kan plaatsen.
Wellicht ten overvloede: ik ga hier natuurlijk geen geld voor vragen. Ik hoop dat ik hiermee anderen op weg kan helpen.
Groetjes,
Eef (jullie zijn toch inmiddels intimi :P )
Gepost 13 October 2008 - 14:57
Gepost 14 October 2008 - 06:17
het is inderdaad heel makkelijk om het op die manier in de gaten te houden, zo kan je in iedergeval zien waar je de bocht uit schiet (te veel ergens aan uitgeeft) of waar je binnen je budget bent gebleven... zie je ook waar je kan compenseren. Ik was er destijds erg blij mee dat ik zoiets had.
Gepost 14 October 2008 - 17:17
Wij hebben zelf ook een overzichtje gemaakt. Superhandig en omdat het in Excel is kun je hem makkelijk met formules van alles op laten tellen e.d. Ideaal voor iedereen die wil weten wat die dag uiteindelijk gaat kosten (ten minst daar gebruiken wij hem voor)
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote