collapse

Auteur Topic: De Vresselse Hut - Sint Oedenrode  (gelezen 3300 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SpaceAce

  • Gast
De Vresselse Hut - Sint Oedenrode
« Gepost op: 27 oktober 2008, 18:26:13 »
Wij zijn van plan om met de daggasten bij De Vresselse Hut te Sint Oedenrode te dineren en daarna ook daar een feest te geven. Nou maak ik me over het feest geen zorgen. We hebben vaker daar een feestje gehad en dat verliep prima.
We zijn gisteren daar op gesprek geweest om de mogelijkheden en kosten te bespreken. De kosten vallen ons zeker mee, dus we zitten nu op 95% zekerheid om ons feest daar te geven. Die 5% twijfel zit hem in het feit dat ze geen restaurant hebben, maar speciaal voor ons koken. Hartstikke leuk natuurlijk, alles is mogelijk... behalve een proefsessie... We zullen er dus op moeten vertrouwen dat men goed en lekker kookt. Op zich heb ik die vertrouwen ook wel (ze bestaan immers al 34 jaar en koken vaker voor (bruids)gasten.  Zelf zaten we te denken aan een vast 4-gangen menu waarbij je bij elke gang uit zo'n 3 gerechten kunt kiezen.

Maar toch die 5% twijfel... Vandaar dat ik hoop dat er iemand (of een paar leden) op dit forum een reactie/review/mening kan geven over hun diner. Zowel positief als negatief uiteraard.
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2008, 18:41:24 door SpaceAce »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards