collapse

Auteur Topic: Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht  (gelezen 27611 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeevee

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Gepost op: 5 november 2008, 16:28:19 »
Hoi,

Ik ben nieuw hier op het forum (na een poosje rondkijken toch maar aangemeld :wink:) M'n vriend en ik hebben nog geen contrete trouwdatum enzo, maar zijn al wel een beetje aan het nadenken over de mogelijkheden.
Ik heb zelf al een beetje zitten kijken voor een feestlocatie in de omgeving Utrecht, maar ik heb nog niet echt iets goedkoops kunnen vinden wat ook leuk is.

Iemand tips?

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2008, 16:39:58 »
[color=\"#6600CC\"]Wij hebben het gevierd in amersfoort bij www.dutchballooning.nl , erg mooie locatie in het bos, en met de eigenaresse kan bijna alles geregeld worden :)
huurkosten zijn 350 euro[/color]

jeevee

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 5 november 2008, 17:25:50 »
dank voor je tip! ik las het ook al in een ander topic, had dus al even op de site gekeken. Staan alleen niet veel foto's van de locatie op de site, jammer!

Hadden jullie gewoon een cateraar ingehuurd?

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 5 november 2008, 22:12:44 »
www.coffeecorazon.nl een heel sfeervolle, hippe lunchroom in Amersfoort! Ze serveren er bijna alleen maar fairtrade/duurzame dingen, en je kunt ze afhuren zonder huur- en personeelskosten. Je betaalt alleen de prijzen van de consumpties. Alleen... mocht je 19-12-09 willen trouwen: op 19 december volgend jaar is ie al bezet... :wink:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #4 Gepost op: 5 november 2008, 22:44:13 »
[quote name=\'jeevee\' post=\'187700\' date=\'05 November 2008, 17:25\']dank voor je tip! ik las het ook al in een ander topic, had dus al even op de site gekeken. Staan alleen niet veel foto's van de locatie op de site, jammer!

Hadden jullie gewoon een cateraar ingehuurd?[/quote]

[color=\"#6600CC\"]Ja :) kijk anders even op onze foto site (link via onze bruiloftsite), daar staat een hoop zoals ze het eruit kan laten zien :biggrin:[/color]

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #5 Gepost op: 6 november 2008, 09:58:21 »
[color=\"#6600CC\"]Owjah, en wij hadden zelf een cateraar geregeld, maar zij kan je daar ook mee helpen. Het enige wat zij wel wilt is dat je bij haar de drankjes afneemt.
Link naar onze foto's:  http://www.mijnalbum.nl/Album=OZ87RXTD


Vanaf deze foto zijn we in amersfoort, onze fotoshoot was bij haar in de achtertuin, die echt prachtig is!

[/color]

Cella

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #6 Gepost op: 6 november 2008, 12:47:12 »
[quote name=\'Hakkie\' post=\'187744\' date=\'05 November 2008, 22:12\']www.coffeecorazon.nl een heel sfeervolle, hippe lunchroom in Amersfoort! Ze serveren er bijna alleen maar fairtrade/duurzame dingen, en je kunt ze afhuren zonder huur- en personeelskosten. Je betaalt alleen de prijzen van de consumpties. Alleen... mocht je 19-12-09 willen trouwen: op 19 december volgend jaar is ie al bezet... :wink:[/quote]
Dit is inderdaad een leuke tent, alleen jammer dat het midden in de stad zit en dus een eind moet lopen vanaf de parkeergarages. Verder echt leuk tentje.

annakrylova.nl

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #7 Gepost op: 7 november 2008, 10:18:19 »
Klooster Hoeve

Wenniepen

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #8 Gepost op: 9 november 2008, 13:43:29 »
Hoi,

Wij wonen ook in Utrecht en hebben ook diverse locaties bezocht.
We hebben ook veel gespeurd over het internet en uiteindelijk zijn we onze trouwlocatie zo tegen het lijfgelopen, op een dag waar we eigenlijk een andere locatie wilden gaan bezoeken.

Onze keuze is uiteindelijk gevallen op de Colonie in Maarssen.
Het is een grote ruimte en toch erg gezellig en we kregen ook niet het gevoel dat ze je een poot uit willen draaien.
Sommige locaties willen niet eens je bruidstaart regelen, maar ze vragen dan wel 2 euro per bordje om de taart uit te serveren. Bij de Colonie kunnen we gewoon via hun een taart bestellen.
Zie www.colonie.nl helaas staan er niet veel foto's op, maar het is in Nederlands Indiƫ stijl.
De ceremonie vindt plaats in het oude stadhuis Goudenstein in Maarssen, iets duurder dan een doorsnee stadhuis, maar we wilden niet midden in de stad van Utrecht gaan trouwen i.v.m. drukte in de stad en parkeergelegenheid en buiten dat werden we gelijk verliefd op Goudenstein.

Succes met het zoeken naar jullie trouwlocatie!

Groetjes Wenniepen

Lotte2009

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #9 Gepost op: 11 november 2008, 15:21:37 »
Je hebt in Maarsbergen ook nog de kaasboerderij, hier zijn de prijzen ook niet zo heel erg hoog.

4 juli 2009

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #10 Gepost op: 16 november 2008, 15:14:46 »
Hoi,

Wij hebben onze feestavond in de Roskam in Houten geboekt. Dat is in het oude gedeelte van Houten.

Ik kende de lokatie niet had het ook gevonden op internet. Toen we gingen kijken waren we meteen verliefd en hadden zoiets dit is het...

Er staat een openhaard in de zaal en mooie banken. Verder is er een mooie wand van hout gevlochten waar licht doorheen komt. Ik zal een paar foto's bijvoegen en anders moet je maar even kijken op www.deroskam.nl

Ps: de prijzen vallen daar ook erg mee. Je betaald geen huur voor de zaal. En je rekent alleen af wat de mensen nuttigen. De eigenaresse vertelde ook dat je dan vaak veel goedkoper uit bent als dat je een vaste prijs afspreekt.

Nog een leuke bijkomstigheid. Je kan er gebruik maken van een beamer. Wij zijn van plan om de ceremonie die plaats vind bij mijn ouders in de tuin (beetje op z'n Amerikaans) af te laten spelen. Zodat de mensen die daar niet bij geweest zijn daar ook nog een glimp van kunnen zien.

Succes

Paar foto's van de zaal:
« Laatst bewerkt op: 17 november 2008, 16:31:57 door 4 juli 2009 »

Wenniepen

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #11 Gepost op: 18 november 2008, 22:36:22 »
Hoi 4 juli,

Ziet er leuk uit zeg die huwelijkslocatie!

Ik heb nog een tip, Boerderij Mereveld is qua prijs ook niet duur, ze vragen wel huur rond de 200 euro, maar buffet e.d. dat is bij elkaar niet duur.

Onze feestlocatie is De Colonie, daar werden wij verliefd op, wij hoeven daar geen huur te betalen alleen wat we daar eten en drinken.

Groetjes Wenniepen

jeevee

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #12 Gepost op: 20 november 2008, 14:36:56 »
[quote name=\'Wenniepen\' post=\'190126\' date=\'18 November 2008, 22:36\']Hoi 4 juli,

Ziet er leuk uit zeg die huwelijkslocatie!

Ik heb nog een tip, Boerderij Mereveld is qua prijs ook niet duur, ze vragen wel huur rond de 200 euro, maar buffet e.d. dat is bij elkaar niet duur.

Onze feestlocatie is De Colonie, daar werden wij verliefd op, wij hoeven daar geen huur te betalen alleen wat we daar eten en drinken.

Groetjes Wenniepen[/quote]

Boerderij Mereveld is inderdaad een mooie locatie. Ik ben er wel's geweest. Het eten was goed, en ik vind de locatie echt mooi! Waar moet ik aan denken qua prijzen? Want die staan niet op hun site.

De locatie in houten ziet er ook fantastisch uit! Ik zie alleen wel staan dat ze met arrangementen werken, maar daar kan je van afwijken blijkbaar?

4 juli 2009

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #13 Gepost op: 20 november 2008, 22:15:32 »
[quote name=\'jeevee\' post=\'190407\' date=\'20 November 2008, 14:36\'][quote name=\'Wenniepen\' post=\'190126\' date=\'18 November 2008, 22:36\']Hoi 4 juli,

Ziet er leuk uit zeg die huwelijkslocatie!

Ik heb nog een tip, Boerderij Mereveld is qua prijs ook niet duur, ze vragen wel huur rond de 200 euro, maar buffet e.d. dat is bij elkaar niet duur.

Onze feestlocatie is De Colonie, daar werden wij verliefd op, wij hoeven daar geen huur te betalen alleen wat we daar eten en drinken.

Groetjes Wenniepen[/quote]

Boerderij Mereveld is inderdaad een mooie locatie. Ik ben er wel's geweest. Het eten was goed, en ik vind de locatie echt mooi! Waar moet ik aan denken qua prijzen? Want die staan niet op hun site.

De locatie in houten ziet er ook fantastisch uit! Ik zie alleen wel staan dat ze met arrangementen werken, maar daar kan je van afwijken blijkbaar?
[/quote]




Hoi Jeevee!


Ja idd. Voor het diner gaan wij in mei langs op dat te bespreken, en dan kunnen wij zelf de keuzemenu's bepalen. Je bent niet afhankelijk van wat er op de site staat. En voor het feest kan je ook zeggen wat je wilt. Zij telt dan op, op hoeveel je ongeveer uit komt per persoon, en het totaalbedrag. Zo krijg je een geschatte offerte van hoe jullie het willen tijdens het feest en of diner. Ze schat ook op de avond in hoeveel ze van iets moet klaarmaken. En aan het einde van de avond is natuurlijk ook niet iedereen meer die een broodje wil of iets anders. Dus maakt ze een schatting van de mensen die er nog zijn. En dat telt ze dan ook. Dit vind zij ook de eerlijkste manier. Dus niet dat je voor alle gasten een broodje betaald tewijl ze al naar huis zijn. Je betaald zo dus ook niet voor mensen die er niet geweest zijn. Wil je wat prijzen weten, dan hoor ik het wel.


4 juli 2009

Wenniepen

  • Gast
Goedkope Feestlocatie Omgeving Utrecht
« Reactie #14 Gepost op: 23 november 2008, 20:37:49 »
Hoi Jeevee,

De grootste zaal bij Boerderij Mereveld kostte 225 euro huur.
De wat kleinere zaal er naast 175 euro als ik me goed herinner.

Als je daar de ruimte wil huren, moet je echt snel zijn want ze zijn al snel vol.
Wij waren er begin juni, om te kijken voor 26 juni volgend jaar.
Vertelde die vrouw daar dat ze al bezig is met september 2009, toen al!
Maar het is er ook erg mooi.

Groetjes Wenniepen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards