collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)  (gelezen 111512 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maewyn

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #75 Gepost op: 3 februari 2011, 11:29:08 »
Natuurlijk is het logisch dat je het dan 'daarmee moet doen' :). Tja, het personeel - dat is echt heel erg lastig. Ongeinteresseerd was de voornaamste klacht die ik zo snel kon vinden, en het is erg van de persoon afhankelijk hoe vervelend je dat vindt. In hoeverre zouden jullie dat storend vinden? Heb je informatie kunnen vinden van andere mensen die daar hun huwelijksfeest hebben gegeven?

De offerte 3 dagen later sturen dan aangegeven vind ik ook niet heel erg netjes, maar je zou altijd nog kunnen navragen waarom dat zo is (al zouden ze dat eigenlijk moeten aangeven). Waar ligt voor jullie de nadruk bij een locatie? De omgeving en de ruimte? De bediening en de gastvrijheid? De hapjes/drankjes die geserveerd worden? Wat vinden jullie het allerbelangrijkst?

happy1

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #76 Gepost op: 6 februari 2011, 15:10:54 »
We hebben de zaal! Met drank en hapjes!
We hebben een DJ,
en dat alles nog net onder de 2000 euro!!

@ helemaal happy  :biggrin:

Maewyn

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #77 Gepost op: 6 februari 2011, 16:56:51 »
Gefeliciteerd!

Igg

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #78 Gepost op: 6 februari 2011, 20:53:25 »
We hebben de zaal! Met drank en hapjes!
We hebben een DJ,
en dat alles nog net onder de 2000 euro!!

@ helemaal happy  :biggrin:

Super!!! En mooie prijs ook!
Wat is t geworden?

Grootste zorg is weg hè nu!

Gr. Igg

Sarah_2706

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #79 Gepost op: 7 februari 2011, 00:37:36 »
We hebben de zaal! Met drank en hapjes!
We hebben een DJ,
en dat alles nog net onder de 2000 euro!!

@ helemaal happy  :biggrin:

Gefeliciteerd :biggrin:
En ja, ik ga het meteen vragen: wat is het geworden? (A) Ik ben ook nog op zoek naar een locatie rond R'dam.

happy1

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #80 Gepost op: 8 februari 2011, 20:12:43 »
Iedereen bedankt!

Het staat niet op internet, en ze willen niet elke week een feest,
maar het is de bedrijfskantine van de ect in pernis/waalhaven.

En het leukste is:
We mogen ook nog zelf hapjes meenemen en onze vakantiefoto's worden op de beamer getoond  :biggrin:
En geen schoonmaakkosten.

Losse zaalhuur = 350 euro en personeel is allemaal vrijwillig!

N. E. A.

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #81 Gepost op: 10 februari 2011, 23:31:30 »
Iedereen bedankt!

Het staat niet op internet, en ze willen niet elke week een feest,
maar het is de bedrijfskantine van de ect in pernis/waalhaven.

En het leukste is:
We mogen ook nog zelf hapjes meenemen en onze vakantiefoto's worden op de beamer getoond  :biggrin:
En geen schoonmaakkosten.

Losse zaalhuur = 350 euro en personeel is allemaal vrijwillig!


Dat is een mooie prijs. Ben ook opzoek naar een goedkope zaal voor een baby feest.
Kan ik misschien naam, adres en telefoonnummer van je krijgen. Ik wil hier graag meer over weten.

Groetjes N.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #82 Gepost op: 21 februari 2011, 09:00:09 »
Het heeft even geduurd, maar het besluit is genomen..... We gaan voor Stroom in Rotterdam! De locatie heeft meer het strakke, moderne wat we allebei mooi vinden en toen we de trouwzaal zagen, was ik echt verkocht! Daarnaast kunnen we hier alles doen wat we willen en dat is toch wel heel erg fijn.

Ik had nog m'n twijfels ivm de recensies, en dat heb ik aangekaart in ons laatste bezoek. Ze gaf toen eerlijk toe dat het inderdaad een lastige periode is geweest ivm wisseling van het volledige management en personeel. Ik kan me zo voorstellen dat dit inderdaad voor wat onrust zorgt ;-)! Uiteraard is het zo dat een gewaarschuwd mens voor 2 telt, dus dat we alles goed vastleggen en in de gaten houden, maar de locatie is het echt waard!!

Het wauw-gevoel wat ik zocht, hebben we dan ook echt gevonden!!!!!!

Maewyn

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #83 Gepost op: 21 februari 2011, 11:17:40 »
Wat goed, gefeliciteerd!! Ik zou inderdaad alles tot in de miniemste details laten vastleggen en ik denk, dat het dan helemaal goed gaat komen met jullie! :biggrin:

Marilia

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #84 Gepost op: 28 maart 2011, 12:50:33 »
Hallo Allen,

Mijn vriend en ik gaan deze zomer trouwen, we hebben een leuke locatie voor buffet/feestje gevonden: museumrestaurant De Pappegay in Rotterdam. Heeft misschien iemand ervaring met deze locatie?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes

bianca33

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #85 Gepost op: 5 mei 2011, 11:47:31 »
Hoi Hoi
Dat is een mooie prijs. Ik ben ook opzoek naar een goedkope zaal voor een verjaardags feest.
Kan ik misschien naam, adres en telefoonnummer van je krijgen. Ik wil hier graag meer over weten.

Groetjes Bianca

mijn mail is bianca.winkels@hotmail.com

JoyceW

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #86 Gepost op: 27 juni 2011, 20:53:36 »
Wij hebben een leuke feestlocatie gevonden in Rotterdam-Zuid, sinds december van een nieuwe eigenaar: Partyboerderij Tob (www.partyboerderij-tob.nl). Mooie locatie voor een feestje tot 100-120 mensen, heel nette prijzen en net nieuw: dus erg verzorgd en mooi! Een aanrader!

Igg

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #87 Gepost op: 1 oktober 2011, 13:51:12 »
1/10 T ZAALTJE IS HELAAS GESTOPT!

HVT

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #88 Gepost op: 13 januari 2012, 21:10:49 »
Hoi Kim,

We gaan er ook een suprise feestje geven voor mijn broertjes 25ste verjaardag. Het is ons dus heel goed bevallen.

De kosten hangen een beetje af van hoe laat toe hoe laat je de zaal neemt. Ik zal je de gegevens wel mailen.
Ik kan je iig één ding zeggen het is geen 1500 euro, bij lange na niet! En ik had ook gekeken bij Dynamo destijds maar vond dat ook niks (ouderwets, rare indeling)


Ze hebben een podium, waar een dj/bandje kan staan. Genoeg tafels en stoelen. De inrichting is ook heel mooi, je hoeft bijna niet te versieren. En je mag je eigen cateraar meenemen, daar koken en je eigen drinken meenemen! Dat mag bijna nergens meer. Ik stuur je wel ff een mail met gegevens dan kun je zelf even met ze praten/langsgaan.

Het is in Rotterdam Charlois.

Gr. Igg



Hoi Igg,
Ik zie dat je de gegevens verstuurd hebt naar Kim, en zou je willen vragen of je deze gegevens alsjeblieft ook naar mij zou willen versturen? Ik ben echt zo benieuwd geworden en Rotterdam Charolois is heel dichtbij!! Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes HVT

October Bride

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #89 Gepost op: 13 januari 2012, 21:27:39 »
Hoi Igg,
Ik zie dat je de gegevens verstuurd hebt naar Kim, en zou je willen vragen of je deze gegevens alsjeblieft ook naar mij zou willen versturen? Ik ben echt zo benieuwd geworden en Rotterdam Charolois is heel dichtbij!! Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes HVT

Hoi HVT,

Uit de laatste post van Igg (van 1 oktober) begrijp ik dat het zaaltje gestopt is, dus ik ben bang dat ze je niet meer kan helpen... Maar misschien dat iemand anders uit de buurt je nog aan een tip kan helpen?

Succes!

HVT

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #90 Gepost op: 13 januari 2012, 21:35:39 »
Hoi HVT,

Uit de laatste post van Igg (van 1 oktober) begrijp ik dat het zaaltje gestopt is, dus ik ben bang dat ze je niet meer kan helpen... Maar misschien dat iemand anders uit de buurt je nog aan een tip kan helpen?

Succes!


Hoi october bride,
Bedankt voor je berichtje! Daar vreesde ik ook al voor haha. ik word echt een beetje gek en smeek naar hulp van anderen. We komen uit Rhoon dus alles in de buurt van rotterdam-zuid, charlois, pernis, spijkenisse etc. etc. staan we open voor. Op zoek naar een feestlocatie voor 150-175 personen en willen het graag goedkoop houden en toch op een heel gezellige locatie (dus liefst geen kale kantine). Maarja voor een dubbeltje op de eerste rij zitten valt niet mee hahaha. Hopelijk kan iemand ons uit deze buurt helpen! Liefs HVT

October Bride

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #91 Gepost op: 13 januari 2012, 21:40:53 »
Ik moest nog wel even denken aan Boedha Beer in Bleiswijk, via via heb ik gehoord dat iemand daar gaat trouwen. Geen idee of dat een beetje binnen de gewenste afstand en budget valt, maar misschien ook het overwegen waard. :)

Dezaak

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #92 Gepost op: 1 februari 2012, 00:39:37 »
Hoi october bride,
Bedankt voor je berichtje! Daar vreesde ik ook al voor haha. ik word echt een beetje gek en smeek naar hulp van anderen. We komen uit Rhoon dus alles in de buurt van rotterdam-zuid, charlois, pernis, spijkenisse etc. etc. staan we open voor. Op zoek naar een feestlocatie voor 150-175 personen en willen het graag goedkoop houden en toch op een heel gezellige locatie (dus liefst geen kale kantine). Maarja voor een dubbeltje op de eerste rij zitten valt niet mee hahaha. Hopelijk kan iemand ons uit deze buurt helpen! Liefs HVT

Om een feest betaalbaar te houden zijn er meerdere mogelijkheden.
Zo kan je, om een voorbeeld te geven, ook een aantal consumptie bonnen afnemen. Dan hou je de kosten in de hand.
In Vlaardingen zit ook een partycentrum, kijk daar eens.

12-12-12

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #93 Gepost op: 19 februari 2012, 18:18:16 »
Hallo,

Op 12-12-12 stappen wij in het huwelijks bootje. Alleen ons doel is een geweldige bruiloft maar dan
low- budget zodat we na onze bruiloft van elkaar kunnen genieten op huwelijksreis.

Daarom mijn vraag wij zijn eigenlijk op zoek naar alles nog maar het voornaamste is een voordelige zaal voor ong. 150 gasten waarbij je zelf voor het eten en het drinken kan zorgen. Tevens willen we het naar eigensmaak versieren (ook gezien het budget)

Hopelijk zijn er mensen die ons hierbij kunnen helpen dat zou namelijk een grote zorg minder zijn.

Groetjes Tara

Charley

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #94 Gepost op: 19 februari 2012, 21:52:57 »
Je zou eens kunnen kijken naar buurthuizen etc. Een vriendin heeft het nieuwe dorpshuis in Hekelingen gebruikt, waar best wel veel ruimte is.

deniesje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #95 Gepost op: 20 februari 2012, 12:12:15 »
idd, even de gemeente opbellen en vragen naar de mogelijkheden. Je kan echt tegen een heel laag tarief een zaaltje huren wat van de gemeente is (hier wel in ieder geval, denk aan de kantines van zwemverenigingen, voetbalclubs, buurthuizen etc)

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #96 Gepost op: 21 februari 2012, 11:08:21 »
Een zaal huren in bijvoorbeeld de larenkamp op slinge?

Eveline1982

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #97 Gepost op: 24 februari 2012, 14:30:29 »
Waar woon je ongeveer in R'dam? ook niet onbelangrijk ivm vervoer voor de gasten en waar je het dan wilt.

Heb je zelf een voorkeur voor een soort locatie of is de prijs leidend. Wij doen zelf ook niet al te duur

12-12-12

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #98 Gepost op: 25 februari 2012, 17:34:44 »
Waar woon je ongeveer in R'dam? ook niet onbelangrijk ivm vervoer voor de gasten en waar je het dan wilt.

Heb je zelf een voorkeur voor een soort locatie of is de prijs leidend. Wij doen zelf ook niet al te duur


Hoi,

Wij wonen in IJsselmonde dus in die omgeving ong straal van 15km.
Prijs is best leidend het liefst zo voordelig mogelijk.

Groet

Devie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #99 Gepost op: 28 maart 2012, 20:30:28 »
hallo igg,

kan je mij de gegevens van ondergenoemde zaal toesturen.
ik ben namelijk op zoek naar een zaal voor iemand die 70 jaar gaat worden. zaal moet voor 150 man zijn en betaalbaar. wij willen eigen drank en catering meenemen.

gr
devie

Hoi Kim,

We gaan er ook een suprise feestje geven voor mijn broertjes 25ste verjaardag. Het is ons dus heel goed bevallen.

De kosten hangen een beetje af van hoe laat toe hoe laat je de zaal neemt. Ik zal je de gegevens wel mailen.
Ik kan je iig één ding zeggen het is geen 1500 euro, bij lange na niet! En ik had ook gekeken bij Dynamo destijds maar vond dat ook niks (ouderwets, rare indeling)


Ze hebben een podium, waar een dj/bandje kan staan. Genoeg tafels en stoelen. De inrichting is ook heel mooi, je hoeft bijna niet te versieren. En je mag je eigen cateraar meenemen, daar koken en je eigen drinken meenemen! Dat mag bijna nergens meer. Ik stuur je wel ff een mail met gegevens dan kun je zelf even met ze praten/langsgaan.

Het is in Rotterdam Charlois.

Gr. Igg

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards