collapse

Auteur Topic: Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?  (gelezen 19769 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #25 Gepost op: 6 januari 2009, 18:34:43 »
hangt er een beetje af of ze klein zijn of niet. Vaak als ze klein zijn, zijn het alleen een soort 'bloemenmeisjes' of geven ze de ringen enz.

mijn bruidsmeisjes hadden wel een functie, alleen niet gegeven, maar zelf gekozen: de hele dag m'n sleep ophouden. Werd er gek van :biggrin: maar zij hadden lol dus ach. En ze waren gewoon mooi aan het wezen :) en 1 van hen heeft de ringen aangegeven dus die had wel meer taak maar dat was het. Ja, ze hielpen me naar de wc  :biggrin:

ourloveJoaquin

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #26 Gepost op: 6 januari 2009, 21:33:58 »
Tsjah...wat is de functie hahahaha...

Mijn zoontje van dan 2 jaar en mijn nichtje van ook 2 die zijn bruidsmeisje en jongentje...gewoon omdat het schattig is hahaha... en Joaquin mijn zoon voert de taken uit die hij thuis ook doet... mama vervelen en kietelen en boksen met papa waarschijnlijk  :laugh:  :tongue:  

En veel lol hebben ... we moeten wel makkelijke kleren voor ze zoeken aangezien er een ballenbak bij zit .... bij onze accomodatie haahhaha... tsjah..overal is aan gedacht afcourse! :wink:

xbruidjex

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #27 Gepost op: 7 januari 2009, 12:04:14 »
Ik heb bewust voor 2 volwassen bruismeiden gekozen.
Ze helpen me met:

Sleep goedleggen
Tasje met make-up bij zich houden
De ceremoniemeester helpen
Kadootjes aanpakken s'avonds
Helpen naar het toilet te gaan
Houden je make-up / haar in de gaten
Nemen het bruidsboeket mee mog je die even kwijt willen
enz.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #28 Gepost op: 7 januari 2009, 12:10:27 »
[color=\"#6600CC\"]Wel handig inderdaad :biggrin: zulke grote dames! Ik heb alleen veels te weinig vriendinnen daarvoor :sad: maar ach :biggrin:
Mijn kleine nichtje heeft ook goed geholpen :wink: met de ringen aangeven en bloementjes strooien. Maar ze had vooral een hoge "schattigheidsfactor"[/color]

sammie

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #29 Gepost op: 7 januari 2009, 14:25:44 »
Wij hebben 2 bruidsjonkers, (onze eigen kinderen) en 2 bruidsmeisjes. Het meisje van mijn schoonzus en het meisje van mijn tante.  (kon niet kiezen :biggrin:  )  Jongens gaan inde kleur van mijn vriend/man. en de dametjes gaan in ongeveer dezelfde kleur als mij.

xbruidjex

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #30 Gepost op: 16 januari 2009, 13:20:41 »
jeee ik ben geslaagt voor mijn bruidsmeiden!

we zijn beland in de winkel peek en cloppenburg. daar hingen allemaal super mooie gala jurken. we waren verliefd geworden op een model wat bij beide meiden heel mooi stond. helaas was er alleen niet de goede maat voor 1 van hen.
de volgende dag ben ik samen met mijn moeder naar een andere vestiging gegaan en daar hadden ze hem helaas niet meer in het geel.. dus ik onwijs balen.. maar ze waren er wel nog in het groen!

dus ik heb ze gelijk mee genomen.

dus peek en cloppenburg is ook een goede tip om naar toe te gaan voor mooie gala kleding.

~M*M~

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2009, 14:26:28 »
idd en de prijs valt ook heel erg mee, (zeker nu in de uitverkoop)

Nienke B.

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #32 Gepost op: 2 mei 2009, 17:02:16 »
Wij hebben 4 bruidskinderen. Dochter en zoon van mijn oudste broer (6,5 en 4) en de jongens van mijn zus (bijna 4 en 1,5).
Ik ben zelf bruidsmeisje geweest op de bruiloft van mijn broer (ik was toen 10), dus wel speciaal dat mijn nichtje het nu bij ons is. Zij gaat ons waarschijnlijk ook de ringen brengen. Ben erg benieuwd hoe het er allemaal uit gaan zien, bij elkaar. We hebben van de week het jurkje van mijn nichtje besteld, dus die kunnen we hopelijk volgende week bij mijn jurk houden (want dan mag ik mijn jurk ophalen! :biggrin:) De jongens gaan in de stijl van mijn aanstaande. Mijn ene neefje wil eigenlijk 'een zwart pak en een hoge hoed'... geen idee waar hij het vandaan heeft, maar toch grappig :tongue:

De kids zijn nu al helemaal enthousiast, zo schattig :biggrin: De jongste loopt alleen nog niet helemaal los, dus die moet nog even goed oefenen.. :tongue:

ikkegatrouwen

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #33 Gepost op: 9 mei 2009, 21:30:32 »
Wij hebben 2 bruidskindjes: jongetje van 1,5 en meisje van 3: de kinderen van mijn zus.

Gisteren lekker in de stad geweest om voor die twee te gaan shoppen.
Eerst bij lollypop geweest in eindhoven. Daar hebben we voor de jongste een stoer/chiq zwart-wit geruit bloesje met bretels er op gekocht.
Daaronder (van H&M) een wit linnen broekje. Voor mijn nichtje een eenvoudig wit tuniekje met witte legging en een wit bolerootje.
Voor de jongste was het passen wel een drama. Heel hard huilen toen ie uit de speelhoek moest komen om het blousje te passen.....En pas stil nadat ie het weer uit mocht en een koekje kreeg. Heb dus ook nog geen foto kunnen maken van mijn neefje in zijn outfit. Maar die zal ik na de bruiloft wel plaatsen!

Voor mij hoeven ze er alleen ff voor de eerste foto er goed uit te zien. daarna mogen ze gerust de zandbak in.(hoewel mijn zus dit denk ik iets minder geslaagd vind haha).express ook kleren gekocht die ze daarna ook nog aan kunnen trekken.

mvdylan

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #34 Gepost op: 9 mei 2009, 22:52:12 »
Mijn zoontje in zijn mooie pak.


CCBloom

  • Gast
Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #35 Gepost op: 10 mei 2009, 22:07:32 »
Ik heb zelf niet zo veel met kinderen in 'oefenjurkjes' zoals ik het meestal noem, maar dat kindje van to is echt te schattig!!! hahaha en die jongetjes vind ik ook helemaal super, die eerste is heel suave en die schoenen van het zoontje van mvdylan: helemaal gaaf!!! (sowieso zo'n licht pak is ook heel mooi) heeft ie ze zelf uitgezocht?

Toinette

  • Gast
Re: Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #36 Gepost op: 6 juni 2013, 10:30:39 »
Ik heb bewust voor 2 volwassen bruismeiden gekozen.
Ze helpen me met:

Sleep goedleggen
Tasje met make-up bij zich houden
De ceremoniemeester helpen
Kadootjes aanpakken s'avonds
Helpen naar het toilet te gaan
Houden je make-up / haar in de gaten
Nemen het bruidsboeket mee mog je die even kwijt willen
enz.
Oh! Hier precies hetzelfde. Behalve dan ceremoniemeester helpen en kadootjes aannemen. Maar bij mij helpen ze me ook met aankleden (heb geen moeder meer die normaal gesproken dat kon doen).

Daantje28

  • Gast
Re: Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #37 Gepost op: 22 juni 2013, 22:55:32 »


Dit waren onze kleintjes op onze bruiloft

wedding2013

  • Gast
Re: Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #38 Gepost op: 22 juni 2013, 23:07:06 »
leuk topic!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Hoe Ziet/zag Jouw Bruidsmeisje/bruidsjonker Eruit?
« Reactie #39 Gepost op: 27 juni 2013, 18:06:46 »





 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards