collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo  (gelezen 41135 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ABressers

  • Gast
Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Gepost op: 2 januari 2009, 20:13:34 »
Sinds kort zijn we verloofd en nu lekker bezig met het maken van een draaiboek voor onze bruiloft (in 2010).

We willen er een 2-daagse trouwerij van maken:
Dag 1: trouwen voor de gemeente, taart snijden en diner met zo'n 30 genodigden
Dag 2: trouwen in de kerk, receptie en feestavond voor 100 a 150 genodigden

Dag 2 willen we binnen 50 km van Eindhoven vieren. Receptie ongeveer 150 mensen en de feestavond 80 tot 100 personen. Daar zoeken we nog een locatie voor.

De kastelen hebben we reeds gevonden via google :-) maar heeft iemand nog ideeen voor andere chique betaalbare locaties in deze omgeving? We houden van romantisch, chique maar niet te modern.

 :rolleyes:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2009, 21:44:30 »
*pakt haar grote locatie-boek erbij*

Het Carlton; Een prachtig hotel in Mierlo:
http://www.carlton.nl/deBrug/weddings-nl.html

Auberge du Bonheur:
http://www.bonheurhorecagroep.nl/AUB/FMPro...75A74&-Find

De orangerie:
http://www.orangerie.nl/index_orangerie.html

Klooster Bethlehem:
http://www.kloosterbethlehem.nl/klooster.html

Succes! :biggrin:

SpaceAce

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #2 Gepost op: 2 januari 2009, 23:20:16 »
Weet niet welke maand je wilt trouwen, maar vanaf april tot en met oktober is Beachclub Sunrise bij AquaBest open. Dat lijkt me echt ge-wel-dig!

ABressers

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2009, 16:43:46 »
[quote name=\'Dinyb\' post=\'195607\' date=\'02 January 2009, 21:44\']*pakt haar grote locatie-boek erbij*

Het Carlton; Een prachtig hotel in Mierlo:
http://www.carlton.nl/deBrug/weddings-nl.html

Auberge du Bonheur:
http://www.bonheurhorecagroep.nl/AUB/FMPro...75A74&-Find

De orangerie:
http://www.orangerie.nl/index_orangerie.html

Klooster Bethlehem:
http://www.kloosterbethlehem.nl/klooster.html

Succes! :biggrin:[/quote]


Bedankt voor de tips, sommige hiervan lijken ons zeker interessant om verder te bekijken!

Juudjeuh

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2009, 12:59:10 »
www.cocody.nl

mooie lokatie in geldrop

boardbabe

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #5 Gepost op: 4 januari 2009, 16:00:23 »
Hoi hoi,

Het is wel iets verder dan 50 km, namelijk 63 km. Maar Huis Brakel is ook een mooie locatie.

www.huisbrakel.nl

groetjes

hanielle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #6 Gepost op: 8 januari 2009, 20:17:43 »
wat dacht je van de efteling, heb ik nl 12 feb een eerste gesprek.
ben benieuwd, maar dat is zeker sprookjesachtig en ook romantisch,
je kan kiezen uit verschillende zalen, wij gaan denk ik voor de zaal droomvlucht!
succes.

 :biggrin:  :biggrin:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #7 Gepost op: 8 januari 2009, 21:48:06 »
Landgoed Wolfslaar in Breda is ook nog een optie. Mooi chique - alleen niet goedkoop.

ABressers

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #8 Gepost op: 9 januari 2009, 13:30:17 »
Zijn zeker leuke locaties maar we zoeken het wat dichter bij Eindhoven. Efeling en Breda zijn toch weer wat te ver...

naatje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #9 Gepost op: 9 januari 2009, 16:52:02 »
Hoi Hoi,

ik ben nieuw hier en ook op zoek naar een leuke locatie in Eindhoven of omgeving...wij zaten te denken aan de "mispelhoef" maar "la sonnerie" in son is ook mooi en daar kun je ook meteen trouwen dus heb je het hele pakketje op 1 locatie.
En ik persoonlijk ben hier helemaal weg van...http://www.la-casserole.nl/eeckaerde.php maar ja wat de kosten zijn???  :unsure:

wij willen graag onze dag doorbrengen met een klein gezelschap ong 25 mensen een diner en dan s'avonds nog wat mensen voor taart uitnodigen, ik had zelf iets in gedachte als "nababbelen" in huiskamersfeer.

groetjes Naatje  :wink:

ABressers

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2009, 14:57:20 »
[quote name=\'naatje\' post=\'197051\' date=\'09 January 2009, 16:52\']Hoi Hoi,

ik ben nieuw hier en ook op zoek naar een leuke locatie in Eindhoven of omgeving...wij zaten te denken aan de "mispelhoef" maar "la sonnerie" in son is ook mooi en daar kun je ook meteen trouwen dus heb je het hele pakketje op 1 locatie.
En ik persoonlijk ben hier helemaal weg van...http://www.la-casserole.nl/eeckaerde.php maar ja wat de kosten zijn???  :unsure:

wij willen graag onze dag doorbrengen met een klein gezelschap ong 25 mensen een diner en dan s'avonds nog wat mensen voor taart uitnodigen, ik had zelf iets in gedachte als "nababbelen" in huiskamersfeer.

groetjes Naatje  :wink:[/quote]


Hoi Naatje,

je kunt het beste even met 'zoeken' proberen wat informatie te vinden op het forum of anders een los nieuw bericht plaatsen. Meestal krijg je dan meer hulp.

Alle drie leuke locaties trouwens, we hebben ze ook gezien maar zijn er nog niet welke het gaat worden!

Lina

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2009, 20:08:12 »
Hey hey,


Ik ben hier ook nieuw en ben op zoek aan een leuke zaal voor onze bruiloft.
Efteling lijkt mij ook heel leuk en met name de Fata Morgana, alleen ben ik bang dat het wel heel duur zal worden (  voor ongeveer 250 tot 300 gasten). Heeft iemand enig idee wat het ongeveer kost om daar een zaal te huren???


Doei doei

hanielle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #12 Gepost op: 27 januari 2009, 12:57:25 »
[quote name=\'Lina\' post=\'200099\' date=\'19 January 2009, 20:08\']Hey hey,


Ik ben hier ook nieuw en ben op zoek aan een leuke zaal voor onze bruiloft.
Efteling lijkt mij ook heel leuk en met name de Fata Morgana, alleen ben ik bang dat het wel heel duur zal worden (  voor ongeveer 250 tot 300 gasten). Heeft iemand enig idee wat het ongeveer kost om daar een zaal te huren???


Doei doei[/quote]


Hoi hoi, ik heb werkelijk niet echt een idee wat het kost, ik zelf heb 12 feb een gesprek bij de efteling, wij willen nl voor ''droomvlucht'' gaan dus als je ff geduld hebt dan kan ik het je binnekort vertellen wat het ongeveer gaat kosten, ben benieuwd :blink:

Muis

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #13 Gepost op: 27 januari 2009, 20:10:20 »
Wij trouwen in La sonnerie. Een oud klooster. er zit ook een hotel bij, en je krijgt als bruidspaar de bruidssuite aangeboden (met bubbelbad jippppppie)
Vooral de kapelzaal is erg mooi. Wij trouwen er niet (maar in het van Goghkerkje in Nuenen), maar wij vonden deze lokatie echt heel leuk. wel prijzig, maar je wordt ook echt in de watten gelegd (en niet zo duur als bv kasteel Heeze)

kusmarie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #14 Gepost op: 30 januari 2009, 10:47:38 »
Efteling liefhebbers:
de kosten weet ik niet meer precies maar met mijn vorige werk heb ik veel feesten georganisseeerd bij de efteling o.a. in de droomvluchtzaal. Ben het met jullie eens dat het een fantaastische locatie is!

Om jullie nog wat enthousiaster te maken: de bediening, verzorging is echt perfecto! Alles tot in de puntjes verzorgd, altijd. Je komt niets te kort maar goedkoop is het niet.

suc6!

hanielle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #15 Gepost op: 4 februari 2009, 15:28:51 »
[quote name=\'kusmarie\' post=\'202759\' date=\'30 January 2009, 10:47\']Efteling liefhebbers:
de kosten weet ik niet meer precies maar met mijn vorige werk heb ik veel feesten georganisseeerd bij de efteling o.a. in de droomvluchtzaal. Ben het met jullie eens dat het een fantaastische locatie is!

Om jullie nog wat enthousiaster te maken: de bediening, verzorging is echt perfecto! Alles tot in de puntjes verzorgd, altijd. Je komt niets te kort maar goedkoop is het niet.

suc6![/quote]

Je maakt me nu wel heel erg nieuwsgierig, kan haast niet wachten tot volgende week. Vind voor de efteling mag het ook wel wat kosten maar het moet ook weer niet TE worden snap je.

flair

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #16 Gepost op: 20 maart 2009, 00:05:20 »
[quote name=\'hanielle\' post=\'204128\' date=\'04 February 2009, 15:28\'][quote name=\'kusmarie\' post=\'202759\' date=\'30 January 2009, 10:47\']Efteling liefhebbers:
de kosten weet ik niet meer precies maar met mijn vorige werk heb ik veel feesten georganisseeerd bij de efteling o.a. in de droomvluchtzaal. Ben het met jullie eens dat het een fantaastische locatie is!

Om jullie nog wat enthousiaster te maken: de bediening, verzorging is echt perfecto! Alles tot in de puntjes verzorgd, altijd. Je komt niets te kort maar goedkoop is het niet.

suc6![/quote]

Je maakt me nu wel heel erg nieuwsgierig, kan haast niet wachten tot volgende week. Vind voor de efteling mag het ook wel wat kosten maar het moet ook weer niet TE worden snap je.
[/quote]

Hai,

wat ook een chique en zeker mooie locatie is, is de Karpendonkse Hoeve, vrienden van ons zijn er getrouwd, schitterend teras, lekker hapjes, heeft wel "dure`naam, maar is best te doen, mogelijkheden worden aangepast aan je budget.
Maar sunrise en stranders zijn natuurlijk ook erg leuk!

Sneakiej

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #17 Gepost op: 1 april 2009, 13:34:44 »
Wij trouwen in Gemert (ongeveer 30/35 km) van Eindhoven. We hebben feest in het Kastanjehof.
Het ligt er natuurlijk aan wat je precies wil maar je kunt het zo duur maken als je zelf wil.

Carin

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #18 Gepost op: 1 april 2009, 14:25:52 »
[quote name=\'Sneakiej\' post=\'221359\' date=\'01 April 2009, 13:34\']Wij trouwen in Gemert (ongeveer 30/35 km) van Eindhoven. We hebben feest in het Kastanjehof.
Het ligt er natuurlijk aan wat je precies wil maar je kunt het zo duur maken als je zelf wil.[/quote]

Ziet er gaaf uit, het Kastanjehof. Kun je er misschien iets meer over vertellen qua kosten (evt. via pb)?
Groetjes, Carin

bambi

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #19 Gepost op: 10 april 2009, 19:59:20 »
[quote name=\'ABressers\' post=\'195585\' date=\'02 January 2009, 21:13\']Sinds kort zijn we verloofd en nu lekker bezig met het maken van een draaiboek voor onze bruiloft (in 2010).

We willen er een 2-daagse trouwerij van maken:
Dag 1: trouwen voor de gemeente, taart snijden en diner met zo'n 30 genodigden
Dag 2: trouwen in de kerk, receptie en feestavond voor 100 a 150 genodigden

Dag 2 willen we binnen 50 km van Eindhoven vieren. Receptie ongeveer 150 mensen en de feestavond 80 tot 100 personen. Daar zoeken we nog een locatie voor.

De kastelen hebben we reeds gevonden via google :-) maar heeft iemand nog ideeen voor andere chique betaalbare locaties in deze omgeving? We houden van romantisch, chique maar niet te modern.

 :rolleyes:[/quote]


Hoi,

Wij trouwen in het weerderhuys in valkenswaard (wel klein, bij ons word het wel erg druk maar het was zo lief "kerkje"was meteen om) en ons feest is in de Leemerhoef. We hebben daar al een keer een feest gehad met m'n schoonouders echt TOP en er wordt echt met je mee gedacht.

Ierse25

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #20 Gepost op: 2 mei 2009, 20:38:35 »
[quote name=\'Dinyb\' post=\'195607\' date=\'02 January 2009, 22:44\']Klooster Bethlehem:
http://www.kloosterbethlehem.nl/klooster.html[/quote]

Wow, wij vinden deze plaats héél mooi!

george Marry

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #21 Gepost op: 14 mei 2009, 04:47:24 »
Dag 2 willen we binnen 50 km van Eindhoven vieren. Receptie ongeveer 150 mensen en de feestavond 80 tot 100 personen. Daar zoeken we nog een locatie voor.
[color=\"#F5F9FD\"]sonnerie gratuite[/color]

princess1982

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #22 Gepost op: 14 mei 2009, 09:56:16 »
Je kan kijken in Vuht. Ze hebben daar een landhuis wat zeer mooi is en het strandpaveljoen, alleen lees de voorwaarden goed voordat je iets tekent !!

Maar het zijn beide zeer mooie locaties..

mwk

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #23 Gepost op: 14 mei 2009, 22:27:09 »
Wij zitten te denken aan het landgoed Huize Bergen in Vught. Zijn daar ook voorwaarden waar je op moet letten of gold je waarschuwing alleen voor het strandpaviljoen? Daar zijn we ook geweest, maar die vonden we toch al niet zo mooi.

princess1982

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Den Bosch eo
« Reactie #24 Gepost op: 15 mei 2009, 20:32:42 »
[quote name=\'mwk\' post=\'230704\' date=\'14 May 2009, 22:27\']Wij zitten te denken aan het landgoed Huize Bergen in Vught. Zijn daar ook voorwaarden waar je op moet letten of gold je waarschuwing alleen voor het strandpaviljoen? Daar zijn we ook geweest, maar die vonden we toch al niet zo mooi.[/quote]


Nee de voorwaarden gelden alleen voor het strandpaveljoen. Wij vonden hizevught erg mooi alleen net iets te... Maar nu heb ik dus echt spijt !!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards