collapse

Auteur Topic: Posting And You!  (gelezen 139965 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herjan

  • Gast
Posting And You!
« Gepost op: 12 januari 2009, 19:37:23 »
Het komt nog wel eens voor dat (nieuwe) forumleden topics openen, die vrijwel exact gelijk zijn aan bestaande topics. Met andere woorden: de zoekfunctie wordt niet gebruikt. Dit is geen superformeel forum, dus het is geen doodzonde, maar om op een luchtige manier forumnieuwelingen te laten zien wat een forum is en hoe je het gebruikt, zou post ik hier even het filmpje "Posting And You".

Klik hier!

En let wel: de knop "Zoeken" bovenaan je scherm geeft je de mogelijkheid om een snelle, eenvoudige en globale zoekopdracht te laten uitvoeren. Door te kiezen voor "Meer opties" (en dat kan ook in het daarop volgende scherm), kun je je zoekopdracht heel specifiek maken. Maak hier gebruik van!

Veel plezier op ons forum!
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2009, 21:01:01 door Herjan »

mods

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2009, 22:30:10 »
:applaus:

 :biggrin:  geweldig

trucker

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2009, 20:45:46 »
hoe kom je eraan zeg aan die filmpjes, geweldig :biggrin:

Ilona_013

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2009, 09:17:50 »
hahaha geweldig :biggrin:

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Posting And You!
« Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2009, 14:38:41 »
Wat een tof filmpje! En nu maar hopen dat veel mensen de boodschap begrijpen :)

~M*M~

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2009, 16:31:12 »
up naj a niet echt up ,maar wel weer zichtbaar vanaf de forumindex
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2009, 16:34:12 door ~M*M~ »

Herjan

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2009, 16:32:38 »
Even dit topic weer onder de aandacht brengen. Afgelopen dagen zijn er weer veel nieuwe forumleden die geen gebruik maakten van de zoekfunctie om bestaande topics met dezelfde vraag of onderwerp te zoeken. Gelieve dit zo veel mogelijk wel te doen!

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Posting And You!
« Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2009, 16:44:14 »
Ik ben ergens anders ook moderator en daar sluiten we de topics direct + link naar een bestaand topic. En eens in de zoveel tijd opruimen. Heerlijk, dat overzicht.

Robine82

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #8 Gepost op: 6 maart 2009, 17:10:44 »
Ola!!

Ben het er helemaal mee eens, dat soms "dubbele" topics worden geopend en dat dit niet handig is!! (en bovenal dat de mensen die hier al een hele tijd
komen het heel irritant vinden dat het lijkt of er niet goed gezocht wordt!)  .. echter ik heb ook al meerdere malen meegemaakt dat ik de zoekfunctie gebruik en er dan inderdaad topics naar voren komen, maar er volgens totaal geen antwoord wordt gegeven op de vraag die ik heb .. Willen jullie dan dat ik zo'n topic Up met mijn vraag erbij, of is dan een nieuw topic openen (met ogenschijnlijk dezelfde vraag) wel legitiem?! Ben benieuwd wat jullie mening hierover is!!

Groetjes Robine!

Herjan

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #9 Gepost op: 6 maart 2009, 17:15:21 »
Als je vraag aansluit bij het onderwerp kun je die gewoon in het bestaande topic stellen. Bijvoorbeeld: iemand vroeg vandaag in het algemeen "Welke trouwauto hebben jullie?". Tja, daar hebben we al meerdere topics over, waaronder eentje met al 15 pagina's. Gebruik die dan.  Maar heb je een vraag over specifiek een bepaalde verhuurder en er bestaat geen onderwerp over, ja, dan kun je wel een nieuw topic openen.

Maar altijd eerst de zoekfunctie. Ik heb zojuist ingesteld dat, wanneer op Zoeken klikt eerst de algemene zoekfunctie krijgt en onder "Meer opties" meteen doorgaat naar het geavanceerde scherm. Gebruik die als je oudere topics wilt zoeken. Ik gebruik meestal de optie om in titels te zoeken, dan vind je het makkelijkst bestaande topics.
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2009, 17:18:33 door Herjan »

femkemarije

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #10 Gepost op: 8 maart 2009, 20:28:07 »
oh wat grappig! en meer mensen moeten dit lezen want ik zie steeds onderwerpen die verkeerd staan... :tongue:

morgawse

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #11 Gepost op: 12 januari 2010, 00:17:29 »
Oops.. sorry! :)

Gaaf filmpje :)

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Posting And You!
« Reactie #12 Gepost op: 28 april 2010, 01:01:51 »
up....

Bruid

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #13 Gepost op: 23 september 2010, 17:02:11 »
Hallo allemaal! Weet iemand hoe ik me kan afmelden voor het forum?
Nu ik getrouwd ben zou ik het prettig vinden als ik me uit kan schrijven..
Weet iemand dit?

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Posting And You!
« Reactie #14 Gepost op: 23 september 2010, 17:03:53 »
kannie volgens mij..

Roberto

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #15 Gepost op: 6 september 2011, 01:35:35 »
Kan een van de forumbeheerders contact met mij opnemen (gebruikersnaam roberto)?

Bij registratie van een nieuw account wordt er geen verificatiemail verzonden, ook niet als je deze opnieuw laat versturen. Heb het geprobeerd met verschillende mailadressen en ook een kennis van mij heeft hetzelfde probleem. Zodoende kan ik praktisch niks doen op het forum en ook geen bijlages zien e.d. Lijkt dus iets fout te zijn in de forumsoftware.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Posting And You!
« Reactie #16 Gepost op: 6 september 2011, 09:07:23 »
Ken het probleem. Heb je handmatig toegevoegd. Nu kan je het forum op en ook pb's zenden aan mods en admins... Succes...

Mikje

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #17 Gepost op: 6 september 2011, 12:01:23 »
Heb hetzelfde probleem
Kan mijn account ook geactiveerd worden? Krijg geen verificatie email namelijk

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Posting And You!
« Reactie #18 Gepost op: 6 september 2011, 12:04:00 »
Ik denk dat Stimpy elke dag wel even kijkt. Het is behoorlijk wat werk om iedereen toe te voegen. Hopelijk werkt de software snel weer zoals het hoort!

Mikje

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #19 Gepost op: 6 september 2011, 12:08:28 »
Mooi. Ik wacht even af.
Ik ha al een email gestuurd naar info apestaartje maar geen reactie gehad. Het duurde even voordat ik doorhad dat je wel als gast kan posten.

Mikje

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #20 Gepost op: 7 september 2011, 16:02:50 »
Helaas kan ik nog steeds niet op het forum. Is er een administrator die mijn account kan activeren?
Alvast veel dank

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Posting And You!
« Reactie #21 Gepost op: 7 september 2011, 20:07:24 »
Je zal even geduld moeten hebben tot Stimpy online is, Mikje. Ik heb hier helaas de rechten (nog) niet voor.

Mikje

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #22 Gepost op: 10 september 2011, 14:22:14 »
Jammer dat ik nog geen berichten kan posten. Zou graag met een aantal members contact op willen nemen via maar een PB sturen kan helaas niet.

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Posting And You!
« Reactie #23 Gepost op: 10 september 2011, 15:04:56 »
Ik vind het heel vervelend dat het zo lang duurt Mikje (en dat ik de rechten niet heb om het op te lossen). Ik hoop echt dat het snel opgelost wordt en dat jij snel een eigen account hebt, maar vooral ook dat het softwareprobleem wat dit vermoedelijk is snel opgelost wordt. Beetje irritant dat ik zelf niet kan kijken wat er mis is doordat degene die dit soort taken doet ook mijn rechten nog steeds niet in orde heeft gemaakt.

Mikje

  • Gast
Posting And You!
« Reactie #24 Gepost op: 10 september 2011, 16:14:00 »
Bedankt voor je reactie, Maaike. Wel balen ja want we zitten middenin de offertes en willen graag wat ervaringen weten van mensen.
Zou je misschien contact via email op willen nemen? miel online (aan elkaar geschreven) et hete mail punt com?
Alvast bedankt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards