collapse

Auteur Topic: Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'  (gelezen 5272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nog even wachten

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Gepost op: 3 februari 2009, 08:56:38 »
Zoals wij al vermoedden zijn wij zaterdag 'ontvoerd'!!!
 
We zouden zaterdagavond met mijn vader uit eten gaan en ik zat in mn pyama een restaurant uit te zoeken op de computer. Het was ongeveer 10:30 en ineens zag ik iemand de voortuin in lopen. ik dacht eerst nog dat het een collecte was, maar toen ik opstond om de deur open te doen, zag ik ineens toch wel wat bekende gezichten...
ik riep ineens: SHIT!!!! waarop mijn lief zei, wat is er? Dus ik: uh, ik geloof dat wij toch de l*l zijn vandaag! hahaha
toch maar de deur open gedaan en ineens stond er 30 man in de woonkamer! ik ging natuurlijk helemaal in de stress, mn huis was een zooi (dat zou ik zaterdag opruimen), ik stond nog in mn pyama enz! hahaha!
we kregen 20 minuten om aan te kleden en klaar te staan. mn lief moest ook zn tandenborstel enzo meenemen. toen ik aangekleed was heb ik de appelcake die ik gebakken had voor mn vader maar uitgedeeld (tot grote hilariteit natuurlijk van iedereen). ik kreeg toen de eerste kadootjes. een beschilderd schort, roze pollepels, een sjerp met Bride to Be en een plastic kroontje. toen moest ik afscheid nemen van mn lief en zijn de vrouwen op weg gegaan. we gingen naar het huis van onze CM. daar aangekomen wist ik nog steeds niet wat we gingen doen. Uiteindelijk bleek dat we een workshop taart decoreren kregen! we gingen een taartje bekleden met fondant waar we roosjes van moesten maken. Het was echt superleuk en lekker!!
daarna gingen we even een lekker broodje eten en toen gingen we de auto weer in.
op naar Rotterdam! hier kregen we een workshop salsadansen! we hebben onwijs gelachen! was echt zo grappig!
hierna gingen we weer de auto in en reden we naar restaurant 'de zevende hemel'. hier gingen we aan tafel en hadden ze een quiz bedacht met vragen over mij, waar de andere meiden de antwoorden moesten geven. als het antwoord goed was, mocht ik een kadootje uitpakken. als ik het kado had uitgepakt moest ik raden van wie het was en waarom ik dat gekregen had. het was echt hilarisch kan ik jullie vertellen!
toen gingen we lekker tapas eten! en mijn hemel, het was werkelijk heerlijk!!!
het was inmiddels al 10 uur toen we klaar waren. een aantal vriendinnen gingen toen richting huis (zwanger, kindjes, ziek dus het was te begrijpen). met een klein groepje gingen we toen cocktails drinken in de stad! ook superlekker! ik had inmiddels begrepen dat mijn lief niet thuis kwam slapen. de jongens hadden een weekend in valkenburg geregeld! ik vond het wel erg jammer dat ik na zo'n leuke dag alleen thuis zou komen. gelukkig hadden we elkaar tussendoor nog even gebeld.
rond een uur of 1 waren we het wel een beetje zat en gingen we richting huis. ik werd thuis gebracht door mijn zusje en de vriendin van mn neef. in de auto zeiden ze: denk je nou echt dat we je thuis droppen en alleen laten slapen? wat bleek nou? mn nicht had haar zoontje thuis opgehaald, was naar mijn huis gereden en had daar nog lekker een wijntje en nootjes klaar staan! dus mn zusje, nicht, kleine neefje (bijna 3) en de vriendin van mn neef bleven gezellig bij mij slapen!!!! ik was helemaal ontroerd, vond het zo vreselijk lief!
we gingen uiteindelijk rond half 4 slapen en rond 8 uur was ik alweer wakker!
ik kreeg ook nog een superlekker ontbijt van ze en heb gezellig met mn neefje gespeeld! rond half 12 ging iedereen weer weg en kon ik lekker bijkomen. om 1 uur was mijn lieve schat ook weer thuis. hij had ook een fantastisch weekend gehad en was helemaal gesloopt!
we lagen zondag om 8 uur al in bed! hahaha helemaal kapot!
 
gisteren heb ik een vrije dag genomen om nog even te kunnen bijkomen, want zo'n dag hakt er erg in hahahaha!
we hebben echt van iedere minuut genoten en ik voelde me zo vreselijk bijzonder! al mijn lieve vriendinnetjes waren er speciaal voor mij! wat een ervaring!
 
sorry voor het lange verhaal, maar ik ben er nog helemaal vol van!

Pepper

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2009, 09:13:13 »
Wow, wat een lieve vriendinnen heb je! Wat een overvol programma! Superleuk en fijn dat je zo genoten hebt!

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2009, 09:34:59 »
woooow wat een mooie dag heb je gehad zeg!!! klinkt echt als een onwijs gezellige dag!!

~M*M~

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2009, 10:15:05 »
wow wat moet jij je speciaal hebben gevoeld, wat een super meiden heb je om je heen.
echt lief dat ze bij je bleven slapen!
klinkt als een superdag!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2009, 10:17:41 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Gaaf, zeg! :) Onwijs leuk dat ze dat allemaal geregeld hebben voor jullier :biggrin: En natuurlijk superlief dat ze bij je bleven slapen...[/color][/font]

Nog even wachten

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2009, 10:23:05 »
ik voelde me inderdaad het bijzonderste meisje op aarde! ik kon/kan er gewoon niet bij dat mensen dat voor mij willen doen! ik bedoel, ik ben ik maar. niks bijzonders....

roxanne29-08

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2009, 14:48:02 »
ohh wat een leuke dag!!!!

groetjes rox

mnmetje

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #7 Gepost op: 3 februari 2009, 16:10:19 »
Klinkt helemaal super!

Kabouter80

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #8 Gepost op: 3 februari 2009, 18:38:48 »
Klinkt super! En tof dat er meiden zijn blijven slapen!

bloesem

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #9 Gepost op: 4 februari 2009, 14:14:07 »
Prachtig dit verhaal.
Kan me voorstellen dat je van elke minuut genoten hebt en een extra dag nodig had om bij te komen! Hahaha. :biggrin: :biggrin:

Sue

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #10 Gepost op: 8 februari 2009, 11:14:12 »
Klinkt als een hele leuke dag! Wat fijn dat je zo genoten hebt!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Afgelopen Zaterdag Waren Wij De 'sjaak'
« Reactie #11 Gepost op: 8 februari 2009, 19:39:56 »
Wat klinkt dat geweldig zeg.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards