collapse

Auteur Topic: Trouwvervoer  (gelezen 164853 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingedepinge

  • Gast
Trouwvervoer
« Gepost op: 12 februari 2009, 19:31:21 »
Hoi

Ik was eigenlijk wel benieuwd wat jullie als trouwauto willen hebben / krijgen / hadden jullie?

Zelf zijn we van plan in onze eigen oldtimer te gebruiken
VW bussie van 27 jaartjes oud dit jaar die we samen opgeknapt hebben.
Eerst wouden we misschien nog de MG van mn vriend zijn oom lenen.
Maar omdat het bussie echt ons bussie is willen we deze gaan gebruiken
Vooral omdat het leuk is voor later.

Hij is dan wel niet in showroom staat maar wel super speciaal van ons :)

Dan gaat hij nog even naar de profesioneel poetsbedrijf en ga ik de stoelen en banken opnieuw bekleden
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2013, 20:56:25 door JoyceS »

Ingedepinge

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2009, 19:32:21 »
Die plaat achter het raam zijn de gordijnen normaal zit deze er niet alleen op vakantie.
Is wel niet de mooiste foto maar voor het idee.

Mickey

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2009, 20:24:53 »
Leuk, zo'n busje! Vooral als het ook je "eigen" project is!

In mijn sprookje (:wink:) zouden we in een koets naar de trouwlocatie gaan. Helaas zou de rit dan minimaal 2 uur duren. Dat zouden wij niet zo erg vinden, maar onze moeders annex getuigen.... die wil je niet chagrijnig op je bruiloft hebben, haha.

Dus heeft het sprookje een kleine wending genomen en hebben wij nu een Bentley Mark VI in zwart/roomwit als trouwauto en eenzelfde in zwart/bordeauxrode als volgauto. En de moeders zijn heel blij dat ze toch in een auto vervoerd worden  :biggrin:

Dit zijn de auto's:
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2009, 09:00:26 door Mickey »

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2009, 20:31:08 »
Ik weet het niet en ga het voorlopig ook niet weten. Mijn vriend is op een gegeven moment een mooie auto tegengekomen en wil het als verrassing voor mij houden. Ik weet wel zeker dat het een auto is en geen koets ofzo, omdat we tussendoor ongeveer 25 minuten moeten rijden en dat gaat echt niet in het dagschema passen als dat ineens een koetstochtje wordt. :tongue:

Melissie

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2009, 21:35:14 »
[quote name=\'Mickey\' post=\'206460\' date=\'12 February 2009, 20:24\']Leuk, zo'n busje! Vooral als het ook je "eigen" project is!

In mijn sprookje (:wink:) zouden we in een naar de trouwlocatie gaan. Helaas zou de rit dan minimaal 2 uur duren. Dat zouden wij niet zo erg vinden, maar onze moeders annex getuigen.... die wil je niet chagrijnig op je bruiloft hebben, haha.

Dus heeft het sprookje een kleine wending genomen en hebben wij nu een Bentley Mark VI in zwart/roomwit als trouwauto en eenzelfde in zwart/bordeauxrode als volgauto. En de moeders zijn heel blij dat ze toch in een auto vervoerd worden  :biggrin:

Dit zijn de auto's:[/quote]

Mooi Mickey! Neem aan dat je bedoelde dat je met een koets zou gaan (in jouw sprookje hihi)?
Was mijn sprookje ook altijd..maar helaas ook niet haalbaar vanwege de afstand. Heb zelf een keer een bruiloft meegemaakt waarbij we zo'n 1.5 uur in een koets moesten zitten....nou dat was niet zo'n succes haha!

Wij hebben voor ons zelf en bruidskinderen deze auto:



En voor de gasten deze bus:


mods

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2009, 21:42:39 »
Dit was onze trouwauto
Een blauwe Citroën DS (Snoek)

[attachment=9605:800px_Citroen_ds.jpg]

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2009, 07:44:13 »
Dit wordt de onze voor de hele dag. Hier zijn wij helemaal verliefd op geworden en we hadden de hoop al opgegeven dat we hem nergens konden vinden. Uiteindelijk, na heel nederland afgereisd te zijn, vonden we deze hier zo'n 10 km verderop bij een verhuurbedrijf.

« Laatst bewerkt op: 14 februari 2009, 07:44:46 door Liefde is ... wendy & Jasper »

mnmetje

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #7 Gepost op: 14 februari 2009, 09:50:48 »
Dit wordt die van ons! Is het geen schatje?!  :biggrin:

[attachment=9611:Trouwaut...___Ilona.jpg]

Alex17

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #8 Gepost op: 14 februari 2009, 10:33:24 »
wij hebben een engelse taxi :biggrin: helemaal blij mee!

Sylvia en Andre

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2009, 12:25:42 »
Dit was onze trouwauto :



Echt zo'n joekel van een SUV, was erg grappig om te zien hoe wij met onze lengte's (1.32/1.41) met een "kontje" van de chauffeur erin werden "gezet"

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2009, 12:34:38 »
Dit was onze trouwauto een Jaguar MX 9 ( dacht ik)

[attachment=9612:DSCF1316.JPG]

Gehuurd bij een super leuke vrouw, die ook onze chauffeur was de hele dag! Mede door haar waren alle ritje super gezellig en het maakte haar allemaal niets uit hoe ver of hoe lang en voor een leuk bedrag!

Hypnotic

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #11 Gepost op: 14 februari 2009, 12:41:16 »


Wij hebben deze,
de getuigen gaan mee, het feest begint al in de auto  :tongue:

Sylvia en Andre

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #12 Gepost op: 14 februari 2009, 13:06:15 »
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'207060\' date=\'14 February 2009, 12:41\']

Wij hebben deze,
de getuigen gaan mee, het feest begint al in de auto  :tongue:[/quote]

Woh, die is gaaf joh, In december ben ik samen met 2 collega's en de vrouwen een avondje naar de dinershow in hilversum geweest. Hadden we voor de gein ook zo'n Lincoln limo geregeld en de vrouwen wijsgemaakt dat we met de "regiotax" opgehaald zouden worden. Je had het gezicht van Syl eens moeten zien toen er i.p.v. een resgiotaxbusje, zo'n limo de straat in kwam rijden. het was een rit van 45 minuten, en Syl (en ook de nadere meiden) hebben de hele route zitten stuiteren van de pret. Echt super vet om eens een keer in zo'n joekel vervoerd te worden. Veel plezier alvast.

Estrhalita

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #13 Gepost op: 14 februari 2009, 13:12:42 »
He Hypnotic wij hebben dezelfde haha Tof he. Wij gaan in de auto met onze 2 kids en mijn beste vriendin die op de kids past de hele dag. Tegen die tijd zijn onze kids net 3 en 9 maanden. Drukke bedoeling dus.

roxanne29-08

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #14 Gepost op: 14 februari 2009, 15:23:22 »
sjiek zo'n limo, maar wat kost dat wel niet???

mij maakt het helemaal niks uit maar mijn a.s wil graag een BMW 6 serie, cabrio of een bentley continental gt (of zoiets).
ik vind ze beide mooi om te zien en mijn schoonbroer zou er wel een kunnen regelen?? ben eens benieuwd, die limo vind ik geweldig, we hebben 19 daggasten en het is dat die niet allemaal erin kunnen anders wist ik het wel...vooralsnog word het waarschijnlijk een taxi busje..


groetjes rox

hongkong

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #15 Gepost op: 14 februari 2009, 17:57:13 »
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'207060\' date=\'14 February 2009, 12:41\']

Wij hebben deze,
de getuigen gaan mee, het feest begint al in de auto  :tongue:[/quote]

Wij zitten ook te denken aan die limo, waar gaan jullie hem huren?

Tammy

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #16 Gepost op: 14 februari 2009, 18:48:29 »
[quote name=\'mnmetje\' post=\'207001\' date=\'14 February 2009, 09:50\']Dit wordt die van ons! Is het geen schatje?!  :biggrin:

[attachment=9611:Trouwaut...___Ilona.jpg][/quote]

Dit willen wij dus ook! Waar heb je deze vandaan???
Leuker dan dit maken ze ze toch niet joh!  :biggrin:

Limoentje

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #17 Gepost op: 14 februari 2009, 18:54:24 »
we hebben de auto's geregeld!!

Voor onze een witte silver cloud 1  en voor de ouders en grootouders een limo

ria1969

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #18 Gepost op: 14 februari 2009, 20:13:03 »
Ook wij gaan voor een Limo ... zodat de kids ook fijn bij ons in de auto kunnen zitten :wub:



@roxanne ... die van ons kost 590 € incl.btw, chauffeur, kms en 6 uur op lokatie.

@ hongkong wij huren hem bij Limorental in zwolle

Sylvia en Andre

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #19 Gepost op: 14 februari 2009, 20:46:09 »
silverline.nl 1e uur 125,-- ieder volgend uur 75,-- Prima adres en voor een aantal uren is er prima over de prijs te praten.

Cella

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #20 Gepost op: 14 februari 2009, 21:16:11 »
wij zouden in een vrachtwagen gaan maar hebben nu een Haiundai (of zoiets) of een Peugeot 407. Deze hebben de ouders van een vriend van Alex en vinden we wel geinig :)

Hypnotic

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #21 Gepost op: 16 februari 2009, 13:51:21 »
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'207069\' date=\'14 February 2009, 13:06\'][quote name=\'Hypnotic\' post=\'207060\' date=\'14 February 2009, 12:41\']

Wij hebben deze,
de getuigen gaan mee, het feest begint al in de auto  :tongue:[/quote]

Woh, die is gaaf joh, In december ben ik samen met 2 collega's en de vrouwen een avondje naar de dinershow in hilversum geweest. Hadden we voor de gein ook zo'n Lincoln limo geregeld en de vrouwen wijsgemaakt dat we met de "regiotax" opgehaald zouden worden. Je had het gezicht van Syl eens moeten zien toen er i.p.v. een resgiotaxbusje, zo'n limo de straat in kwam rijden. het was een rit van 45 minuten, en Syl (en ook de nadere meiden) hebben de hele route zitten stuiteren van de pret. Echt super vet om eens een keer in zo'n joekel vervoerd te worden. Veel plezier alvast.
[/quote]

Ohjajoh, dat kan ik me helemaal voorstellen,
Wat zullen die meiden een pret hebben gehad!
Wij waren het ook meteen eens, we hebben niet eens naar andere auto's gekeken. Op de bruidsbeurs hebben we schoonma er even in gezet, je had haar koppie moeten zien! (onbetaalbaar zoiets!).
Mijn vriendin (tevens getuige die dus mee gaat in deze auto) was ook helemaal hotel, die zei al dat de hele straat bij haar uit zou lopen, we laten de getuigen namelijk in deze auto halen,

@hongkong Wij betalen 750 euro voor 12 uur voor deze auto, onbeperkte km, we kunnen dus ook mensen thuis laten brengen in dit karretje!
daarbij hebben we nog een volgauto (mercedes) voor 6 uur, en die kost 300 euro,
wij huren de limo bij Limousine service in Groningen

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Re: Trouwvervoer
« Reactie #22 Gepost op: 16 februari 2009, 14:50:34 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Wij hadden gewoon onze eigen auto : een Toyota Corolla Verso (metallic geel/goud) :biggrin:
Dat was het makkelijkst, omdat ik niet vooraf aan lief had verteld wat voor jurk ik had, en hij zeker wilde weten dat ik wel in de auto zou passen, hahaha!

Anders hadden we waarschijnlijk wel één of ander sportief autootje gezocht, of mijn vader gevraagd ons te rijden (die heeft een onwijs mooie Mercedes, maar niet zo heel veel ruimte achterin)[/color][/font]

ikkegatrouwen

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #23 Gepost op: 16 februari 2009, 17:32:46 »
Wij hebben het helemaal makkelijk. We trouwen in de auto van mijn pap en mam. Een citroen ami 8 uit ik geloof 1974.
Kost ons ook lekker niets!


[attachment=9626:foto__s_meijel_032.JPG]

Ingedepinge

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #24 Gepost op: 16 februari 2009, 17:35:04 »
@ ikkegatrouwen

Wat een geweldig autotje :biggrin: :biggrin:
Kost je niets + emotionele waarde? :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards