collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o  (gelezen 79223 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ABressers

  • Gast
Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Gepost op: 1 maart 2009, 10:34:28 »
We zijn aan het kijken naar een geschikte feestlocatie voor de trouwerij. Stranders biedt dit op Aquabest aan maar er is ook nog Beachclub Sunrise. Heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.beachclubsunrise.nl/

Het ziet er erg gaaf uit vinden we :-)

ruimte Sunset is het meest geschikt vinden we.

Carin

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2009, 15:31:46 »
Hallo,

Wij hebben een afspraak bij Sunrise op 16 maart. Ik ben er een aantal keer geweest en vind het er super!

Stranders is ook leuk, maar ik kan me niet meer voor de geest halen hoe dat eruit zag. Misschien gaan we daar ook nog wel even kijken.

Ik laat je na de 16e wel weten hoe het was (en de offerte). Als jij al enige info over de kosten bij Sunrise of Stranders hebt, ben ik wel benieuwd!

Groetjes!

ABressers

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2009, 16:09:22 »
[quote name=\'Carin\' post=\'212130\' date=\'02 March 2009, 15:31\']Hallo,

Wij hebben een afspraak bij Sunrise op 16 maart. Ik ben er een aantal keer geweest en vind het er super!

Stranders is ook leuk, maar ik kan me niet meer voor de geest halen hoe dat eruit zag. Misschien gaan we daar ook nog wel even kijken.

Ik laat je na de 16e wel weten hoe het was (en de offerte). Als jij al enige info over de kosten bij Sunrise of Stranders hebt, ben ik wel benieuwd!

Groetjes![/quote]

Stranders zijn wij ook geweest. Dat ziet er ook leuk uit alleen vinden we Sunrise Beachclub leuker. We hebben op 31 maart een afspraak bij Sunrise Beachclub.

Ewesterhoud

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2009, 21:40:54 »
Wij hebben het huwelijksfeest op 15 mei in Sunset en ik ben er ontzettend blij mee. We zijn er gisteren nog met de cm's nog geweest en het ziet er gewoon top uit. Heel informeel en sfeervol. Ook het overdekte terras is erg handig.

Verder is het een hippe jonge locatie met idem personeel. En flexibel wat betreft het eerder neerzetten van bloemwerk, champagnetoren, etc. Het feest hebben we natuurlijk nog niet gehad, maar tot nu toe ben ik dik tevreden!

Carin

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #4 Gepost op: 1 april 2009, 10:55:33 »
Hoi ABressers,

Hoe was je afspraak gisteren bij Sunrise?

Wij zijn afgelopen maandag geweest en hebben ook de offerte al binnen.
We kenden de locatie al en dachten voor de afspraak dat dit 'het' ging worden, maar na de afspraak kregen we er toch een ander gevoel bij. Niet omdat het niet leuk is, als feestlocatie is het super, maar voor een bruiloft houden we toch meer van een andere sfeer. Dus we gaan nog maar even verder zoeken.

Ben wel benieuwd wat jullie ervan vonden en of je nog andere locaties hebt gezien?

Groetjes, Carin

ABressers

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #5 Gepost op: 2 april 2009, 13:21:33 »
[quote name=\'Carin\' post=\'221320\' date=\'01 April 2009, 10:55\']Hoi ABressers,

Hoe was je afspraak gisteren bij Sunrise?

Wij zijn afgelopen maandag geweest en hebben ook de offerte al binnen.
We kenden de locatie al en dachten voor de afspraak dat dit 'het' ging worden, maar na de afspraak kregen we er toch een ander gevoel bij. Niet omdat het niet leuk is, als feestlocatie is het super, maar voor een bruiloft houden we toch meer van een andere sfeer. Dus we gaan nog maar even verder zoeken.

Ben wel benieuwd wat jullie ervan vonden en of je nog andere locaties hebt gezien?

Groetjes, Carin[/quote]

Hai Carin, wij hebben de offerte gisteren ook al binnen gehad. Deze zag er goed uit vonden we. Voor ons is het wel zo ongeveer wat we zoeken maar we willen het nog niet toezeggen omdat we afhankelijk zijn van het trouwen in het buitenland.
We hebben daarom nu een optie op 2 data en pas als iemand daar een optie op neemt achter ons moeten we beslissen of we het bij Sunrise willen doen. Hopelijk duurt dat nog even....

We hebben ondertussen ook Chalet Lohengrin in Aarle-Rixtel gezien, prachtige locatie vonden we alleen de feestzaal vonden we wat te groot voor onze 100 gasten. Daarnaast is Aarle-rixtel de verkeerde kant in vanuit Eindhoven omdat de meeste gasten in Zuid of Noord Holland wonen... Maar misschien is dat iets voor jullie?  :dry:

Carin

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #6 Gepost op: 2 april 2009, 14:10:44 »
[quote name=\'ABressers\' post=\'221570\' date=\'02 April 2009, 13:21\'][quote name=\'Carin\' post=\'221320\' date=\'01 April 2009, 10:55\']Hoi ABressers,

Hoe was je afspraak gisteren bij Sunrise?

Wij zijn afgelopen maandag geweest en hebben ook de offerte al binnen.
We kenden de locatie al en dachten voor de afspraak dat dit 'het' ging worden, maar na de afspraak kregen we er toch een ander gevoel bij. Niet omdat het niet leuk is, als feestlocatie is het super, maar voor een bruiloft houden we toch meer van een andere sfeer. Dus we gaan nog maar even verder zoeken.

Ben wel benieuwd wat jullie ervan vonden en of je nog andere locaties hebt gezien?

Groetjes, Carin[/quote]

Hai Carin, wij hebben de offerte gisteren ook al binnen gehad. Deze zag er goed uit vonden we. Voor ons is het wel zo ongeveer wat we zoeken maar we willen het nog niet toezeggen omdat we afhankelijk zijn van het trouwen in het buitenland.
We hebben daarom nu een optie op 2 data en pas als iemand daar een optie op neemt achter ons moeten we beslissen of we het bij Sunrise willen doen. Hopelijk duurt dat nog even....

We hebben ondertussen ook Chalet Lohengrin in Aarle-Rixtel gezien, prachtige locatie vonden we alleen de feestzaal vonden we wat te groot voor onze 100 gasten. Daarnaast is Aarle-rixtel de verkeerde kant in vanuit Eindhoven omdat de meeste gasten in Zuid of Noord Holland wonen... Maar misschien is dat iets voor jullie?  :dry:
[/quote]

De offerte van Sunrise vonden wij inderdaad ook heel netjes. In welk land gaan jullie trouwen en wanneer?

Lohengrin ziet er inderdaad gaaf uit, maar wij hebben ook ong. 100 gasten en een te grote zaal vind ik ook niet zo...

Veel succes met alle voorbereidingen!

Groetjes, Carin
« Laatst bewerkt op: 2 april 2009, 14:11:55 door Carin »

Ratatosk

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #7 Gepost op: 13 april 2009, 11:41:41 »
Ik ben eergisteren op Beachclub Sunrise geweest om een bruidstaart te brengen, en ik vond het een prachtige lokatie!
Erg chic, mooi aangekleed en ik ben natuurlijk in de keuken geweest en dat zag er hygiënisch en netjes uit.

ABressers

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #8 Gepost op: 4 september 2009, 12:49:22 »
Ondertussen zijn we bijna rond voor onze trouwdag. Trouwen in Nuenen:
- van Goghkerkje voor de wet en later in de Clemenskerk voor de kerk
- lunch in de Lindehof te Nuenen

en daarna naar de Karpendonkse Hoeve in Eindhoven voor de rest!
We zijn druk in onderhandeling maar ik denk dat we er wel uitkomen met de Karpendonkse Hoeve...

Ik ben wel benieuwd of iemand ervaringen heeft daar, met zoeken op het forum zag ik alleen wat berichten van Flair die daar ooit geweest is.

juudske

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #9 Gepost op: 4 september 2009, 19:46:08 »
Het eten op de Karpendonkse hoeve is ( iig a la carte) geweldig! heb (helaas) nog nooit een bruiloft daar mee gemaakt.
Maar qua locatie etc, wel echt een topper! (ook voor de fotos natuurlijk bij het water!)

rani

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #10 Gepost op: 16 maart 2010, 21:13:36 »
Hoi,

Heeft iemand ervaring met een huwelijksfeest bij Beachclub Sunrise in Best, feestzaal Sunset?
Graag wil ik jullie ervaring weten.

Dankjewel

SuperZjuul

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #11 Gepost op: 29 juni 2010, 22:55:54 »
Mijn zus is vrijdag getrouwd en het diner en feest waren in Beachclub Sunrise. Ik vind het een toplocatie. Zeker als het mooi weer is, en dat was het vrijdag. Je krijgt er echt een heerlijk strandgevoel van, het is heel sfeervol. Het personeel was aardig, de barbecue meer dan lekker. En een goede dj.

Nanna

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #12 Gepost op: 8 juli 2010, 16:15:08 »
Wij gaan 25 september trouwen bij beachclub Sunrise, in de Sunrise zaal. De grote dus.
Wij kwamen binnen en wisten meteen dat dit onze locatie moest worden! Zo gaaf! Had nog wel even twijfels omdat de zaal zo groot is en we "maar" 130 feestgasten hebben. Maar ze kunnen delen van de zaal heel sfeervol afschermen. We zijn bij de dj wezen kijken die ook in deze zaal speelde met ongeveer evenveel mensen en het was echt super!
Ik ben alleen benieuwd hoe we het met de bbq gaan doen, dan zijn we maar met 34 personen. Maar ik heb er alle vertrouwen in, ze denken echt heel erg goed mee!

Ingrid

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #13 Gepost op: 5 september 2010, 16:27:49 »
Hoi,

Wij gaan in juni 2011 trouwen en op zoek naar een leuke receptie lokatie in omgeving Eindhoven voor 50 a 60 personen.
Wat we eigenlijk niet willen is een zaaltje in een party centrum.... maar wat dan wel.

Waar we zelf al aan dachten:
- Hotel Parkzicht (gaan we binnekort kijken evt ook lunch daar)
- Park & Pluche (=restaurant + cafe van het Parktheater)
- Een cafe / restaurant op de Kleine Berg - wegens hoge 'makelaarsgehalte' wil mijn AS dit liever niet ;-)

Heeft er iemand nog een leuk idee voor ons?

Budget wat we in gedachten hebben is zo'n 1000 euro excl. bruidstaart.

Skogarfoss

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #14 Gepost op: 5 september 2010, 21:31:09 »
Klooster: La Sonnerie in Son en Breugel

Of Galerie DejaVu in Son en Bruegel.

De Volmolen in Waalre / Riethoven is ook supermooi. Hele aardige gastvrouw, maakt zelf hapjes enzo en vrijwel alles kan.

Vlinder81

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #15 Gepost op: 7 september 2010, 19:08:17 »
Mijn vriend en ik gaan ook in juni 2011 trouwen in Eindhoven!
Na de plechtigheid in het stadhuis hebben wij het diner en feest op beachclub Sunrise in Best.

Ingrid

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #16 Gepost op: 7 september 2010, 19:09:36 »
Dankjewel voor jullie tips, keep 'm coming!
Wanneer ik nog meer lokaties ga bezoeken, zal ik ze hier ook plaatsen :)

Ingrid

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #17 Gepost op: 11 september 2010, 22:55:30 »
Vandaag naar Parkzicht geweest. De High Tea viel wat tegen, maar de lokatie is super.
Het is zowel mogelijk een deel van het terras af te huren, als een zaaltje.

Perfect dus voor ons! We hebben afgesproken dat we binnekort een afspraak maken om onze wensen te bespreken.

Nu nog een lokatie voor de lunch...

Ennazu

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #18 Gepost op: 21 september 2010, 14:00:41 »
Hallo allemaal,

Vorig jaar zijn wij al getrouwd voor de wet, zonder feest.

Nu willen we gaan plannen om 'echt' te trouwen met feestdag. Daarvoor zoek ik een mooie locatie om te trouwen in de omgeving van Eindhoven. Wij zijn dus niet meer verbonden aan het burgerlijk huwelijk, maar zoeken gewoon een mooi plekje voor onze 'emotionele' verbintenis.

Wie heeft tips?

Verder hebben we klein groepje dag- en feestgasten (30 dag, +40 feest) maar wel heel veel receptiegasten (in totaal 130). Hoe kunnen we dat laatste betaalbaar houden en wie heeft tips voor een locatie? Het liefst receptie, diner en feest op één plek. We zullen pas laat op de dag beginnen, met bijv. receptie om 16.30.

alvast bedankt!

Groetjes Ennazu

Fee

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #19 Gepost op: 12 oktober 2010, 07:58:55 »
Hey Ennazu,

In de 'echt' trouwen is voor de wet trouwen. Dus dat ben je al :) Neemt niet weg dat je inderdaad nog een leuk feestje kan geven.

Qua locatie ligt het er maar net aan wat voor sfeer je zoekt. Modern, klassiek, aparts? Als je eem emotionele verbeintenis wil, zou ik gaan voor een plek waar je zelf ook iets emotioneels mee hebt.

La Sonnerie in Son & Breugel is heel goedkoop. Je betaalt iets van 200euro huur, maar dan krijg je wel je huwelijksnacht en de bloemdecoraties gratis. En drankjes zijn ook betaalbaar.
Je receptie betaalbaar hebben? Richt hem echt in als een receptie en niet als een borrel. Zodat mensen je feliciteren, cadeau dumpen, één drankje doen en dan weggaan. Verder als je geen alcohol schenkt, of heel beperkt (onder het motto, iedereen komt met de auto, dus willen we niet dat ze drinken), scheelt ook in de kosten.

Bride-77

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #20 Gepost op: 13 oktober 2010, 14:45:06 »
Wat betreft de kosten:

hou een vrij korte receptie, dus 1,5 a 2 uur. Begin de receptie met koffie/thee ipv direct een borrel scheelt meestal ook qua kosten.

Ipv diner kun je ook een buffet doen, scheelt vaak ook in de kosten want er is dan geen/minder bediening nodig.

En, als je echt de kosten wilt terugdringen: loop je gastenlijst nog eens goed na en bedenk goed voor jezelf of je bepaalde mensen echt wel moet/wilt uitnodigen.

willemijn

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #21 Gepost op: 24 januari 2011, 14:28:28 »
Kan iemand mij vertellen of het duur is om te feesten bij Sunrise of Bruisend?
Ik hoorde dat je 275 euro moest betalen voor het huren van de zaal. Hoe staat het met de andere kosten ( drank en eten).
Kan iemand daar een indicatie van geven?
Ik ben namelijk erg benieuwd...

Fee

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #22 Gepost op: 24 januari 2011, 21:41:55 »
Bel ze op. Dan weet je de exacte huidige bedragen.

trouwen2012

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #23 Gepost op: 2 mei 2011, 21:03:32 »
Hoi,

Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met één van onderstaande kastelen.. (of mensen kennen die er getrouwd zijn)...

Afgelopen zondag hebben we een rondje gedaan om wat eerste indrukken op te doen.. We zijn eigenlijk best enthousiast over alle locaties, bij allemaal is er wel iets waardoor we niet goed weten of we er wel/niet voor moeten kiezen. Ik heb vandaag twee locaties gebeld, van de één krijg ik meer informatie opgestuurd, bij de ander hebben we een afspraak. Morgen bel ik de andere twee (die waren vandaag niet bereikbaar)... Maar ben alvast benieuwd naar jullie verhalen :wink: We weten nog niet wat de kosten zullen zijn, daar laten we het uiteraard ook van afhangen.

We hebben gekeken bij:
- Kasteel Heeswijk in Heeswijk-Dinther (erg groot, betwijfel of je de locatie wel echt voor jezelf hebt + feest is volgens mij beneden, dat is een mooie ruimte, maar donker)
- Kasteel Henkenshaeghe in St. Oedenrode (het is erg mooi, we hebben er al een korte rondleiding gehad, alleen je zit middenin een wijk tegenover een skatebaan en een heeeeel lelijk gebouw (cultureel centrum) wat tja nogal jammer is, daar merk je binnen tuurlijk niets van maar goed, we krijgen info opgestuurd)
- Kasteel Heeze in Heeze (daar konden we helaas niet naar het binnenplein omdat er een bruiloft gaande was, de aanrij-route is erg gaaf en de foto's op de site ook, hier gaan we as maandag langs voor meer info)
- Kasteel Geldrop in Geldrop (is erg groot dus ben benieuwd of we dan in een bij-/koetshuis uitkomen, dat heeft niet echt mijn voorkeur)

Qua gasten zitten we nu op ong. (we zijn nog volop aan het twijfelen  :biggrin: )
- 40 daggasten (diner)
Opzich zouden we nog wat meer familie bij de ceremonie willen hebben, alleen wat doen zij dan in de tussentijd tot het feest....
- 130 of (max) 200 receptiegasten
Receptie zijn we nog over aan het nadenken hoeveel zakelijke relaties van mijn vriend we uitnodigen en dat wil hij eerst overleggen met zn fam. (familiebedrijf) maar goed, die weten nog niet dat wij gaan trouwen, want dat willen we nog stil houden tot hij me officeel gevraagd heeft hahahaha (kip en ei verhaal dus... :blink: ) ach ja :wink:
- 120 feestgasten

Alvast bedankt voor de input!!

Sofraine

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #24 Gepost op: 2 mei 2011, 21:35:35 »
Hoi!

Kasteel Henkenshage is echt heel mooi, maar wij zijn echt afgeknapt op de cateraar die het pand beheert.. We hadden vooraf al niet zulke positieve verhalen gehoord (niet nakomen van afspraken, duur, blijven rommelen met de kosten, dwingerig), maar we hadden gehoopt dat dit in de praktijk mee zou vallen. Dit bleek niet zo te zijn. Ook gingen ze ons vertellen dat we maar eens serieus moesten overwegen het helemaal anders te doen (ja hallo zeg, het is toch ónze dag!?!) en ze deden of zij beter waren dan alles wat er verder onder de horizon te vinden was. Wij hadden er in ieder geval echt geen gevoel bij dat we een hele prettige samenwerking met hen zouden aangaan. Qua kosten: bij Henkenhage móet je de cateraar een minimale omzet van 9000 euro garanderen. Dit vonden wij echt heel veel geld, maar dat kan voor jou natuurlijk anders zijn.

Met de andere kastelen heb ik geen ervaring, want wij zijn iets verder weg wezen kijken (Kasteel Aldendriel, Kasteel Tongelaar, Kasteel Groot Buggenum), en hebben daar onze perfecte droomlocatie gevonden!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards