collapse

Auteur Topic: Aankleding Feestlocatie (alleen Receptie)  (gelezen 8720 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

P73

  • Gast
Aankleding Feestlocatie (alleen Receptie)
« Gepost op: 3 maart 2009, 23:42:50 »
Wij geven alleen een receptie maar ik vraag me af of het 'hoort' dat je zelf voor aankleding van de locatie zorgt. Wij hebben een prachtige locatie waar we evt. bij mooi weer ook van de tuin gebruik kunnen maken. Echter binnen op de tafels staan geen bloemstukjes o.i.d.
Regelen jullie dit zelf, of mag het gerust 'kaal' blijven???

Swiffer

  • Gast
Aankleding Feestlocatie (alleen Receptie)
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2009, 00:16:51 »
Ik snap je vele onderwerpen en vragen, maar een beetje zoeken op het forum, daar kom je al een heel eind mee. En voor alles telt, doe wat je zelf leuk vind.

of de mensen bellen die direct met deze verzoeken van jullie te maken hebben , om daar e.e.a na te vragen lijkt me ook een goed idee.
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2009, 00:17:17 door Swiffer »

P73

  • Gast
Aankleding Feestlocatie (alleen Receptie)
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2009, 15:32:03 »
@Swiffer; ik zit heeeele avonden te speuren op dit forum. Ik vergaar idd. zoveel mogelijk info. Dit omdat ik werkelijk geen idee heb.....de laatste bruiloft die ik heb meegemaakt is meer dan 10 jaar geleden!!!!!!! Heb ook weinig mensen in mijn omgeving die ik om info kan vragen.....En je begrijpt dat ik niets over het hoofd wil zien.....

hummer_nes

  • Gast
Aankleding Feestlocatie (alleen Receptie)
« Reactie #3 Gepost op: 6 maart 2009, 15:48:29 »
Bij onze locatie zit het bij de prijs is. binnen mooi aangekleed, ballonen aan de muur etc. maar ik wil graag een ballonenpoort bij binnenkomst en op de tafels komen geen bloemen maar in een soort bloemvaars een paar heliumballon die leuk omhoog hangen voor de aankleding. verder niets speciaals. het gaat perslot om de mensen die komen.. maar net wat je leuk vind natuurlijk!

P73

  • Gast
Aankleding Feestlocatie (alleen Receptie)
« Reactie #4 Gepost op: 6 maart 2009, 16:41:31 »
@hummer nes; dat vind ik nou een heeeel leuk idee!!!! Ga eens even kijken of dat voor ons ook wat zou kunnen zijn!

Salixy

  • Gast
Aankleding Feestlocatie (alleen Receptie)
« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2009, 21:11:23 »
Wij kleden de locatie wel aan. Het is een prachtige lokatie (de Allersmaborg in Ezinge) maar we kleden hem wel aan omdat we er een bruilofts-sfeer willen creƫren.
Daarbij: ik heb er de grootste lol in om achter bloemetjes en slingers en ballonnen aan te gaan!
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2009, 21:11:54 door Salixy »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards