collapse

Auteur Topic: Aankleding Ceremonie/diner Zaal  (gelezen 10986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

annakrylova

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Gepost op: 10 maart 2009, 08:59:40 »
Hoi iedereen.
Ik zit met kleine probleem, of misschien niet eens probleem maar ik kan niet slapen! :)

Wij trouwen in het kasteel de wittenburg, wassenaar. Daar hebben zij een enorme zaal met glazen dak- eht is een aanbouw. Zelf locatie is tussen  traditioneel en wat moderne tinten. In die zal: bordo tapijt, en oude bordo stoelen met leuningen. In principe stoelen zij erg  handig te zitten en best wel mooi. Maaaaaaar..... toch denk ik dat het niet echt bruiloftachtig eruit zit! -  wij kunnen ook  andere stoelen daar huren- wat simpele incl witte hoezen- maar dat is belachelijk veel geld 300 euro voor 50 stoelen, dus wij doet maar 2 stoelen voor bruidspaar dan alleen.

Ik heb op internet gezocht voor een oplossing, en de conclusie is dan witte hoezen voor stoelen met leuningen bestaan niet en ook niet via kasteel  stoelen incl. hoezen huren zelfs duurder. Maar er zijn een soort linten: van organza : chair sashes.
Die kosten dan rond 1 euro per stuk. Mijn idee was om het te doen als op foto maar dan op die bordo stoelen, zonder witte hoezen.

Ik twijfel over  kleur ook: rose of ivoor. Ik wou rose, maar zal het mooi staan bij bordo?
Ik zou dan later die sashes willen verkopen,  denken jullie dat iemand anders het ook zou willen daarna gebruiken? Dan misschien beter een ivoor kleur kopen?

rose sashes>


trouwlocatie diner/ceremonie>>
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2009, 09:02:45 door annakrylova »

hanielle

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2009, 14:08:01 »
mooi hoor hoe het aangekleed is, persoonlijk zou ik voor roze gaan geweldig!!!! :worship:

annakrylova

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2009, 14:19:18 »
ik vind het ook mooi die witte hoezen en dan rose sashes, maar een nadeel dat wij geen witte hoezen hebben, dus ik twijfel wel

mvdylan

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2009, 14:25:39 »
ik vind die eerste foto helemaal geweldig. Vind alleen de sashes over de bordeux stoelen die op jullie locatie geen echte mooie combi zowel in ivoor als rose niet. Zoals het op plaatje 1 is dan is het echt 1 geheel de stoelen lenen zich er ook voor.
Maar zoals jullie locatie eruit ziet is toch ook al heel mooi?

annakrylova

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2009, 15:34:08 »
nou ik vind  het dan te rood te bordo of zo
dus het is moeilijk moeilijk moeilijk!

de eerste foto vind ik ook helemaal geweldig, die wil ik dus!!!!! maar volgens mij  zal het niet lukken zonder witte hoezen..

Swiffer

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2009, 15:37:07 »
Op de locatie zijn het stoelen met leuningen.. met zo'n witte hoes erover zit je niet echt comfi, zeker als het geen bijpassenze hoezen zijn..

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #6 Gepost op: 10 maart 2009, 16:27:29 »
Ik zou voor ivoren sashes gaan, omdat je de witte hoezen niet hebt. De tafellinnens zijn ook wit/ivoor, en ik denk dat roze dan te veel afwijkt. Ook steekt ivoor beter af bij de stoelen denk ik.

Hypnotic

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #7 Gepost op: 10 maart 2009, 16:37:56 »
Ik vind ook de stoelen niet geschikt om een strik er omheen te doen,
Wel leuk is om een losse strik aan de achterkant op de rugleuning te bevestigen,
Je zou in de zaal ook een paar losse grote ballon ornamenten kunnen neerzetten met strikken er aan,
Roze zou ik zoals ik het zie in de zaal niet toevoegen,

annakrylova

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #8 Gepost op: 10 maart 2009, 17:30:44 »
Swiffer- ik heb al geschreven dat voor zo'n stoelen geen hoezen,  voor 300 euro extra krijgen wij dan 50 gouden stoelen incl witten hoezen

annakrylova

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #9 Gepost op: 10 maart 2009, 17:32:47 »
Hypnotic - hoe bedoel je losse strikken? heb je een plaatje van wat je bedoel?

ik denk ook dan sashes misschien niet zullen op zo'n stoelen bijpassend zien... misschien wordt eht dan toch nog 300 euro voor de  andere stoelen incl hoezen...

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #10 Gepost op: 10 maart 2009, 17:37:38 »
Ik denk ook dat het op de bordeauxrode stoelen niet zo mooi staat. Op de hoogte waar je dan zou gaan 'knopen' zitten nu de leuningen, waardoor dit volgens mij niet zo mooi uitpakt als je verwacht.

annakrylova

  • Gast
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #11 Gepost op: 10 maart 2009, 21:54:10 »
ik dacht het meer boven doen dan, die shashes,  zeg maar helemaal boven

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Aankleding Ceremonie/diner Zaal
« Reactie #12 Gepost op: 10 maart 2009, 23:07:27 »
Ik zou het niet doen. Bij Bordeaux staat roze echt niet, maar zoals ik de locatie zie (in warme kleuren) is wit ook niet echt mooi. Om eerlijk te zijn vind ik het er zoals het is al supermooi uitzien! Waarom iets aanpassen?

Op de bovenste foto ziet het er wel gaaf uit! Maar wel behoooorlijk mierzoet hoor, haha! :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards