collapse

Auteur Topic: Pretpark, Wie Betaalt?  (gelezen 2403 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ratatosk

  • Gast
Pretpark, Wie Betaalt?
« Gepost op: 11 maart 2009, 15:41:57 »
Wij willen met de hele bups (daggasten) naar een pretpark gaan overdag, tussen de plechtigheid en het diner in zeg maar.
We bieden iedereen dan een lunch aan en daarna mag iedereen het park in.
Eigenlijk willen we dan dat iedereen eventuele ijsjes enzo, zelf betaald. Niet omdat we niet uit willen delen maar dan wordt het gewoon te duur.

Hoe breng je zoiets netjes?

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Pretpark, Wie Betaalt?
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2009, 15:50:27 »
Ik denk dat dat vanzelf goed komt. Iedereen spreidt zich toch op zo'n moment. Vorig jaar heb ik een bruiloft in Ierland meegemaakt en daar gingen we een tuin bezoeken. Entree werd door het bruidspaar betaald, maar diegenen die wat wilden drinken bij het theehuisje hebben dat zelf betaald. Volgens mij had niemand verwacht dat het bruidspaar dat zou betalen, want het was eigen initiatief.

Robine82

  • Gast
Pretpark, Wie Betaalt?
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2009, 18:47:16 »
Met de andere reacties eens: volgens mij komt dat helemaal goed!! Je zou het vooraf al eventjes kunnen laten vallen bij de mensen die het aangaat (of nog beter: de CM dit laten doen!). Ik denk dat het al heel luxe is dat je én een lunch én een pretpark-kaartje betaald!!
Even nieuwsgierig .. hoe ga je dat doen met je jurk in attracties?!

Ratatosk

  • Gast
Pretpark, Wie Betaalt?
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2009, 19:07:20 »
[quote name=\'Robine82\' post=\'215642\' date=\'11 March 2009, 18:47\']Even nieuwsgierig .. hoe ga je dat doen met je jurk in attracties?![/quote]

Haha tja, dat weet ik nog niet.
We zijn er nog niet uit welk park het wordt, maar als het een park met attracties wordt dan probeer ik mezelf in de "oude-mensen-attracties" te wurmen.. Maar misschien wordt het wel een dierentuin! We zijn er nog niet helemaal uit..

Maar goed, het zal wel loslopen dan. Qua ijsjes enzo :). Bedankt!
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2009, 19:08:09 door Ratatosk »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards