collapse

Auteur Topic: Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!  (gelezen 8924 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anna11

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Gepost op: 25 maart 2009, 14:24:01 »
Hoi, wij zijn op zoek naar een hippe, lounge-achtige feestlocatie in Den Haag, bij voorkeur aan het strand. Helaas zijn de strandclubs Wij en Doen! al bezet op onze feestdatum...Heeft iemand ervaring met de strandclubs Culpepper en Friends? We vinden restaurant Madestein er ook wel leuk uitzien; heeft iemand daar wel 'ns een feest meegemaakt?
Alle tips en suggesties zijn welkom. Alvast bedankt!

annakrylova

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2009, 15:02:20 »
voor zoveel ik weet een ceremonie kan je maar in aantal tenten organiseren: Wij en Doen, misschien nog ergens anders?

Kijk naar miljonairs scheveningen

Sushi81

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2009, 17:51:02 »
Ik heb een aantal keer een feestje gehad in Madestein. Ik denk dat je zelf de grote zaal op het oog hebt, want die is hip en trendy. Die zaal is wel erg groot, op het feestje wat ik daar heb gehad waren denk ik zo'n 300 personen en daarmee was de zaal dan wel goed gevuld.  De overige zalen zijn wat authentieker ingericht. Verder is het eten en drinken daar prima. Het is trouwens ook van Zamen, net als WIJ. Ze hebben nog meer locaties, misschien zit daar ook nog wat bij.

Robine82

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2009, 19:17:57 »
Ik heb op zich wel goede verhalen gehoord over Madestein, maar het is wel een zalencomplex: kortom, meerdere huwelijksfeestjes per avond en dan dus bordjes waar je heen moet .. (dat hoeft niet erg te zijn, maar vonden wij niet leuk!) Verder heb ik van Friends niet zulke goede verhalen gehoord .. die andere strandtent ken ik niet. Wij hadden ook een offerte aangevraagd bij Habana (Kijkduin). Ik weet ook niet of dat wat is (is ook de reden dat we uiteindelijk voor WIJ hebben gekozen), maar ik ga daar zomers wel graag heen en het is best een hippe tent, vind ik .. Misschien een idee om een x langs te gaan? (Hij zit bij de boulevard) Wanneer is jullie datum?! Succes met een leuke locatie vinden!

Sushi81

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2009, 22:30:35 »
Strandtent die er ook hip uit ziet is de Buena Vista Beach Club, www.buenavistabeachclub.nl
Heb er verder geen ervaring mee (anders dan wel eens op het terras daar gezeten), maar is van binnen ook aardig hip! Deze strandtent ligt wel midden tussen de rest van de strandtenten (richting de Pier) en ook aan het wandelpad.

Anna11

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2009, 09:44:45 »
[quote name=\'Sushi81\' post=\'220439\' date=\'27 March 2009, 22:30\']Strandtent die er ook hip uit ziet is de Buena Vista Beach Club, www.buenavistabeachclub.nl
Heb er verder geen ervaring mee (anders dan wel eens op het terras daar gezeten), maar is van binnen ook aardig hip! Deze strandtent ligt wel midden tussen de rest van de strandtenten (richting de Pier) en ook aan het wandelpad.[/quote]

Ja, daar heb ik ook al naar gekeken. Hij ligt wel dicht tussen de andere strandtenten, maar ziet er wel leuk uit! Ik ben nu nog aan het kijken op het zwarte pad; alleen is daar nog niet alles opgebouwd. Vanmiddag ga ik naar Madestein, maar ik vind het strand toch het allerleukst denk ik.

Anna11

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #6 Gepost op: 28 maart 2009, 09:48:59 »
[quote name=\'Robine82\' post=\'220384\' date=\'27 March 2009, 19:17\']Ik heb op zich wel goede verhalen gehoord over Madestein, maar het is wel een zalencomplex: kortom, meerdere huwelijksfeestjes per avond en dan dus bordjes waar je heen moet .. (dat hoeft niet erg te zijn, maar vonden wij niet leuk!) Verder heb ik van Friends niet zulke goede verhalen gehoord .. die andere strandtent ken ik niet. Wij hadden ook een offerte aangevraagd bij Habana (Kijkduin). Ik weet ook niet of dat wat is (is ook de reden dat we uiteindelijk voor WIJ hebben gekozen), maar ik ga daar zomers wel graag heen en het is best een hippe tent, vind ik .. Misschien een idee om een x langs te gaan? (Hij zit bij de boulevard) Wanneer is jullie datum?! Succes met een leuke locatie vinden![/quote]

Habana ziet er ook leuk uit. Ben er nog nooit geweest, maar wel de moeite waard om 'ns te gaan kijken. Culpepper zit op het zwarte pad en heeft in ieder geval nog ruimte op onze feestdatum: 26 september. Erg jammer dat de Wij geen plek meer heeft, maar die moet je al een jaar van te voren boeken, volgens mij! Ik ga er maar vanuit dat we uiteindelijk wel iets leuks vinden (met de jurk is het tenslotte ook gelukt haha).
Thanx voor de tips!

Robine82

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #7 Gepost op: 28 maart 2009, 17:39:09 »
Voor een strandtent ben je inderdaad al een beetje aan de late kant .. wij hebben WIJ in januari geregeld, maar toen hadden we inderdaad ook maar één optie op een vrijdag in september! En de 26ste is een zaterdag volgens mij .. ? Dan hebben ze bij strandtenten ook vaak feesten (voor publiek).
Komt vast wel goed!! Succes.

Esmé

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #8 Gepost op: 30 maart 2009, 09:03:11 »
De 26ste sept zal bij Friends niet lukken, dan hebben wij onze trouwerij daar.
Wij komen trouwens vaak bij friends en wij vinden het altijd erg gezellig daar en
goed georganiseerd. Misschien people? Zit ook in kijkduin.
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2009, 09:03:26 door Esmé »

Anna11

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #9 Gepost op: 30 maart 2009, 10:30:24 »
[quote name=\'Esmé\' post=\'220743\' date=\'30 March 2009, 09:03\']De 26ste sept zal bij Friends niet lukken, dan hebben wij onze trouwerij daar.
Wij komen trouwens vaak bij friends en wij vinden het altijd erg gezellig daar en
goed georganiseerd. Misschien people? Zit ook in kijkduin.[/quote]

Dat is toevallig! Toen we bij friends waren, zeiden ze dat er ook een ander feest was. Hebben jullie het panorama gedeelte afgehuurd? Ze verhuren namelijk ook het voorste gedeelte voor iets kleinere gezelschappen; dus ze kunnen 2 feesten op 1 avond kwijt. Ik twijfel daar dus over, omdat je daar ook nog te maken hebt met 'gewone' bezoekers van friends, het is niet echt afgesloten.

Esmé

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #10 Gepost op: 30 maart 2009, 13:48:18 »
ja wij hebben idd panorama en nog de ruimte daarnaast(achteraan) soort loungedeelte. En we trouwen s'avonds om 20.00 daar.
Als het mooi weer is buiten en met slecht weer binnen.
Ik denk dat alle strandtenten dat hebben hoor, ook nog open voor andere gasten. alleen ons gedeelte is die avond afgesloten.
Wel heel toevallig! Maar ze hebben ook wel leuke ideeen en ik vind het er heel erg leuk uitzien binnen.
Wanneer zijn jullie geweest? Wij zijn vorige week nog wezen kijken toen ze in aanbouw waren.

Anna11

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #11 Gepost op: 30 maart 2009, 15:14:29 »
[quote name=\'Esmé\' post=\'220814\' date=\'30 March 2009, 13:48\']ja wij hebben idd panorama en nog de ruimte daarnaast(achteraan) soort loungedeelte. En we trouwen s'avonds om 20.00 daar.
Als het mooi weer is buiten en met slecht weer binnen.
Ik denk dat alle strandtenten dat hebben hoor, ook nog open voor andere gasten. alleen ons gedeelte is die avond afgesloten.
Wel heel toevallig! Maar ze hebben ook wel leuke ideeen en ik vind het er heel erg leuk uitzien binnen.
Wanneer zijn jullie geweest? Wij zijn vorige week nog wezen kijken toen ze in aanbouw waren.[/quote]

We zijn vorige week dinsdagavond wezen kijken. Heb jullie een band of een dj o.i.d. geregeld voor die avond? Ik vroeg nog aan Friends of het geen problemen zou opleveren als er twee feesten met muziek zouden zijn. Volgens hen niet.

Esmé

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #12 Gepost op: 30 maart 2009, 15:19:32 »
ja wij hebben een dj van midnight star.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want ik neem aan dat je de muziek toch ook wel hoort.
Vanaf half 5 zijn wij daar aanwezig. We gaan dan dineren en om half 8 wordt iedereen verwacht en om 20.00 trouwen we en daarna gelijk het feest..
En wat is jullie planning

Anna11

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #13 Gepost op: 30 maart 2009, 15:34:49 »
[quote name=\'Esmé\' post=\'220844\' date=\'30 March 2009, 15:19\']ja wij hebben een dj van midnight star.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want ik neem aan dat je de muziek toch ook wel hoort.
Vanaf half 5 zijn wij daar aanwezig. We gaan dan dineren en om half 8 wordt iedereen verwacht en om 20.00 trouwen we en daarna gelijk het feest..
En wat is jullie planning[/quote]

Wij trouwen eerder in de week op donderdag de 24ste op een andere locatie (bij Diner Thuis in Den Haag). Daar hebben we borrel en diner. Vervolgens hebben zaterdag de 26ste het feest, ook met dj. We zijn er nog niet helemaal uit waar we het feest doen. Het zwarte pad heeft ook nog een aantal leuke opties, waar we komende week gaan kijken wat mogelijk is. Maar het wordt in ieder geval een strandfeestje!!  :cool:

Esmé

  • Gast
Trendy Feestlocatie In Den Haag Gezocht!
« Reactie #14 Gepost op: 30 maart 2009, 16:36:35 »
Ja en gewoon ook even de prijzen vergelijken.
Dat maakt het allemaal misschien nog wat aantrekkelijker.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards