collapse

Auteur Topic: Goodiebags daggasten  (gelezen 58931 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #50 Gepost op: 5 mei 2014, 13:37:31 »
Die zou ik gewoon op alle stoelen zetten / leggen...dan vergeten mensen 'm ook niet in de auto en weet je zeker dat iedereen er één heeft!

Heb ik ook gelijk een vraagje! Wij hadden, voor het verzenden van onze uitnodigingen hele mooie zwarte verzenddozen gekocht, uiteindelijk was ik te gierig om alle uitnodigingen per pakketpost te verzenden en heb ik ze in een grote envelop gedaan, nu heb ik dus 30 van die dozen staan, waar we bijna 3 euro per stuk voor betaald hebben. Ik wil ze nu gaan gebruiken als een soort van goodie-box voor als de gasten naar huis gaan. Maar wat ga ik er in hemelsnaam in doen? de doos is op a5 formaat en ongeveer 5 cm hoog, maar de deksel kan wel hoger natuurlijk en dichtgestrikt worden met een mooi lint. ik had al bedacht:

paracetamol
mueslireep (voor nieuwe energie)
koekjes (om te snacken op de terugweg)

Heeft iemand nog andere ideeën?

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #51 Gepost op: 5 mei 2014, 13:45:23 »
Dat is inderdaad wel een goed plan! Dan ontkomen ze er ook niet aan haha en kunnen ze niet zeggen dat ze ze niet gezien hebben :P

Oef, dat is een lastige.. Ik denk daarbij al snel aan dingen die je meeneemt als je een langere autorit gaat maken zoals eten en drinken (bij ons gaat vooral snoep in de auto, maar goed, dat telt ook toch?). Ik weet niet of je gasten van verder weg moeten komen maar als je er wat humor in wil gooien zou ik sowieso een (nep) muntje van 50 cent erin doen, voor als ze zogenaams onderweg bij een tankstation moeten plassen ;) Misschien anders een leuke 'goodie' er bij in zoals een leuke sleutelhanger of een flesopener ofzo? Of voor de vrouwen een lipglossje/lipbalsempje?

Of wat ik hier al eerder las: smintjes/pepermuntjes.. Voor de morning-after-breath :P

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #52 Gepost op: 6 mei 2014, 15:13:07 »
tja, ik kom ook niet veel verder dan dat soort dingen hoor...

pepermuntjes
mueslireep
paracetamol
snackjes
misschien een cd met wat leuke liedjes van de bruiloft?

Maar ja, dan is het doosje nog niet tot de helft gevuld hoor!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #53 Gepost op: 6 mei 2014, 16:07:29 »
Tegoed bon voor een bakje koffie en het bekijken van het album?

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #54 Gepost op: 6 mei 2014, 16:09:02 »
Ik weet niet of je een bruiloftssite hebt of een site/pagina hebt voor de foto's achteraf, maar dan zou je misschien een leuk knutseltje of kaartje erbij in kunnen doen (in de vorm van een camera?) met de link daarvan, waar ze later de foto's van het feest op kunnen bekijken. Of wat Lies zegt, een tegoedbon voor koffie en het bekijken van het trouwalbum :P

Als je van een vleugje humor houdt weet ik nog wel wat dingen denk ik..
- Leuke zonnebrillen (van de Action) om de wallen van de volgende dag te verbergen
- Mini'tje dagcreme voor dezelfde reden
- Leuk stoffen roosje (makkelijk zelf te maken, heeft geen praktisch nut, maar is wel schattig  :blush: )
- Flesopener/lippenbalsem/pen met trouwdatum erop (goedkope dingetjes bij Action/Kruidvat halen en zelf pimpen)
- Fortune cookie die ze thuis pas open mogen maken, bijv voor de vrijgezellen met een briefje erin met "You're next" (ook vrij makkelijk zelf te maken)
- Geurkaarsje of zeepje (vorm van hartje of roosje) voor de romantiek voor thuis
- Lucky charms (zaadjes voor klavertje vier, zodat ze die zelf kunnen planten)

Of als je het wat groter aan wil pakken een fotolijstje waar ze hun favoriete foto van jullie feest in kunnen doen ofzo.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #55 Gepost op: 6 mei 2014, 16:10:45 »
- Fortune cookie die ze thuis pas open mogen maken, bijv voor de vrijgezellen met een briefje erin met "You're next" 

Denk niet dat dat bij alle vrijgezellen goed zal vallen. Dan moet je je vrijgezellen wel kennen.
Ik ben op redelijk wat bruiloften alleen geweest en dat was echt niet omdat ik dat nu zo gezellig vond.
Had zo'n tekst dan ook echt als een klap na ervaren, alleen op en bruiloft is al erg genoeg ;)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #56 Gepost op: 6 mei 2014, 16:15:12 »
Oh, ik bedoelde eigenlijk meer de stellen die nog niet getrouwd zijn zeg maar, niet de "echte" vrijgezellen. Ik had het er een beetje krom neergezet, dom dom!  :blush: Ik moet ook niet meer dingen tegelijk willen doen haha!

Maar je hebt wel gelijk, het is inderdaad wel echt afhankelijk van de mensen zelf. Kan me inderdaad voorstellen dat als je single bent die er niet al te happy mee is of dat als het wat rommelig in je relatie is, dat zoiets als een flinke trap kan voelen en dat is uiteraard niet de bedoeling!
Maar je kan er natuurlijk ook andere dingen in zetten zoals "Liefde is..(vul hier wat grappigs in wat je met je vrienden/familie hebt meegemaakt)"
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2014, 16:20:23 door RockCowBride »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #57 Gepost op: 6 mei 2014, 16:21:16 »
Dat dus  :blush:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #58 Gepost op: 6 mei 2014, 17:40:55 »
Thanks dames! Goede ideeen! De zonnebrillen hebben we al als goodies tijdens de bruiloft (laat je niet verblinden door de liefde hangt eraan op een kaartje) maar bij de bedankjes zijn ze ook heel leuk! Gaat in elk geval een rondje xenos / action worden begrijp ik!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #59 Gepost op: 26 mei 2014, 13:26:24 »
Wij hadden voor de daggasten een rolletje pepermunt (jeweetwel van die KING) en dan stonden onze namen erop en de datum. Viel erg in de smaak! (letterlijk en figuurlijk:))

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #60 Gepost op: 21 juni 2014, 10:00:04 »
Wij willen ook goodiesbags maken alleen dan voor de kids die op de bruiloft aanwezig zijn.
Soort van bezigheidstherapie voor de kids  ;)

Maar nu de vraag wat is leuk om er in te doen. Het zijn allemaal meiden in de leeftijdscategorie 2 t/m 7 (bijna 8) jaar. Het zijn in totaal 5 meiden (waarvan ik er soms bij 1 denk je had beter een jongen kunnen zijn, bedoel dit niet lullig maar meer in de zin van ze houd niet van meisje meisje dingen).

Wat ik nu verzonnen heb is:

- klein kleurboekje met potloden
- bellenblaas
- snoepje/koekje
- weggooi camera (voor oudste kids)
- klein spelletje

Iemand nog ideeën?

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #61 Gepost op: 21 juni 2014, 10:13:35 »
@Miekje1986: Dat lijkt me al wel genoeg hoor, heel leuk!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #62 Gepost op: 21 juni 2014, 10:28:07 »
Lijkt mij dat ze zich daar wel mee kunnen vermaken Miekje.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #63 Gepost op: 21 juni 2014, 10:35:37 »
Oke dan laat ik het hier bij.
Doe er denk ik nog een pakje drinken bij voor bij het snoepen nu nog leuk tasje er voor zien te vinden.

Dank jullie

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #64 Gepost op: 21 juni 2014, 10:50:54 »
Bij de action hebben ze leuke tasjes, van die cadeautasjes zeg maar.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #65 Gepost op: 21 juni 2014, 15:13:03 »
Action hebben we hier helaas niet, binnenkort opent er wel een Xenos daar dan maar eens kijken

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #66 Gepost op: 2 juli 2014, 12:01:08 »
Wij hebben dat voor onze bruidsmeisjes (4 en 6 jaar) ook gedaan. Bij de zeeman en de Wibra hangen ook van dat spprt tasjes. Bijkomend voordeel...ze zijn er in allerlei maten en ze verkopen hier ook goedkoop speelgoed en snoepgoed. Heb je zo een volle tas met allerlei leuke en lekkere dingen waar ze zich bij ons goed me bezig hebben gehouden. Wat overigens wel grappig is. Op het ende van de dag waren ze beide aan het spelen met een veer die ze in de tuin hadden gevonden  :blink:

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #67 Gepost op: 7 augustus 2014, 22:28:06 »
haha Appelsientje,
dat zijn echt kinderen he? ;)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #68 Gepost op: 3 september 2014, 12:21:41 »
Voor degenen die goodiebags willen doen voor kinderen:

Ze hebben deze week bij Kruidvat van die Disney kleursetjes (met kleurplaten) voor nog geen 2 euro.
En bij de Action hebben ze van die kleine busjes met kleurpotloodjes voor 42 cent. Echt superleuk!

Niet om reclame te maken, maar misschien dat enkele dames hier daar wat aan hebben voor de kidsbags? :)

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Goodiebags daggasten
« Reactie #69 Gepost op: 3 september 2014, 16:39:06 »
Bedankt! Deze week dus weer even shoppen ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards