collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis Als Kado?  (gelezen 8076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linda_1986

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Gepost op: 7 mei 2009, 16:08:25 »
Hoihoi,

Wij hebben onze huwelijksreis als kado gevraagd en krijgen het nu dus kado van mijn ouders! Zij zoeken de reis uit en wij kirjgen dus op de trouwdag te horen waar we naartoe gaan..Wij vinden dit zelf echt een leuk(misschien wel het leukste kado), maar krijgen veel te horen; "goh wat eng".. en "zou ik niet willen dat iemand anders mijn reis boekt.."

Zijn er anderen die ook de reis kado krijgen?

jet17

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #1 Gepost op: 7 mei 2009, 16:12:41 »
wat een ontzettend leuk cadeau! Ik neem aan dat je ouders jou goed kennen en niet een reis doen waar jullie niets aan vinden!
Spannend zeg... erg leuk!
Tis eng ja... lijkt mij ook, maar wat ik zeg je ouders kennen jullie toch  :biggrin:

Niet meer wachten!

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2009, 16:19:29 »
wij hebben de huwelijksreis ook kado gekregen.
wij mochten de reis uitzoeken tegen een bepaald bedrag en mijn vader heeft hem betaald.

Ingedepinge

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #3 Gepost op: 7 mei 2009, 17:07:03 »
heel leuk idee !

het lijkt me wel slim om hun te vragen of je nog eventueel ingeent moet worden voor de reis!
en of je ook een paspoort nodig hebt (als je een idkaart hebt bijv)
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2009, 17:08:56 door Ingedepinge »

LovelyMe

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #4 Gepost op: 7 mei 2009, 17:13:18 »
Super! Zou niets voor mij zijn, ik ben erg kieskeurig, maar lijkt me geweldig om verrast te worden!

lune

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #5 Gepost op: 7 mei 2009, 18:02:33 »
Wat leuk zeg!

ik zou het ook erg leuk vinden, hoewel ik het ook altijd leuk vind om me in te kunnen lezen voor ik wegga.
Ik zou er bij mijn ouders ook geen moeite mee hebben, die weten wel wat wij leuk vinden, bovendien zijn er veel plekjes op de wereld die ik graag nog eens wil zien.

suzan1983

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #6 Gepost op: 7 mei 2009, 20:15:23 »
Leuk!
Lekker laten verrassen.
En als er dingen zijn die je echt niet wilt zal ik die gewoon aangeven.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #7 Gepost op: 7 mei 2009, 21:08:37 »
Wij krijgen hem ook :biggrin: Maar waar we heen gaan is geen verrassing :laugh: We gaan op wintersport, en mijn ouders (zo zijn ze dan ook wel weer :laugh:), zus en zwager en mijn allerliefste tante (voornamelijk als oppas voor ons zoontje) gaan ook mee. We krijgen wel helemaal zelf een appartement, maar we gaan dus met z'n allen en wij vinden dat helemaal super!!! Skieen is sowieso leuker met een grote(re) groep dus we zien het helemaal zitten!

Lichtje

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2009, 12:00:12 »
Wij krijgen onze huwelijksreis ook kado van mijn ouders. Ik vind het echt super!
Bij mijn zusje hebben ze dit 5 jaar geleden ook gedaan en dat was echt een superreis.

Mij vraagt ook iedereen of ik het niet eng vind. Maar mijn ouders kennen ons goed genoeg en wij vertrouwen hun dat ze een mooie reis voor ons uitzoeken. Wij hadden wel afgesproken dat we een "mood-bord" zouden maken met daarop de sfeer van wat wij ons voorstellen zij een honneymoon. Dat hebben we hen met Kerst gegeven en in januari hebben zij een reis geboekt.
Mijn moeder vind het nog spannender dan ik en roept maar steeds wat een droomreis het wordt. Nog 3,5 week wachten en dan horen we op onze trouwdag waar (en wanneer! want dat weten we ook nog niet!) we naar toe gaan.  :biggrin:

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #9 Gepost op: 12 mei 2009, 19:40:53 »
Wat gaaf zeg, lijkt me superspannend!

Ratatosk

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #10 Gepost op: 12 mei 2009, 22:15:52 »
Wat een gigantisch cadeau!
Erg leuk voor jullie!

Ik zou er zelf nooit om durven vragen en verwacht ook niet dat ik hem krijg.
Dus eigenlijk ben ik overbodig aan het posten hahaha.
Maar als ik wel de huwelijksreis cadeau zou krijgen dan zou ik het helemaal niet erg vinden dat ik niet weet waarheen het is. Zou het ook niet eng vinden. Ja het vliegen wel :tongue:.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #11 Gepost op: 13 mei 2009, 06:17:51 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8B0000\"]Wij hebben onze reis ook cadeau gekregen, maar hadden wel zelf de bestemming (Madeira) uitgezocht. Dit eigenlijk meer omdat we al heel lang aan het verzinnen waren waar we heen wilden, en net deze bestemming hadden gevonden toen mijn schoonouders aanboden ons de reis te geven.
Ik vond het een beetje eng (je moet altijd afwachten wat ze voor je uitzoeken), maar heb er verder maar niet te veel over nagedacht.

Achteraf: Ik ben blij dat we de reis gekregen hebben, en waardeer het cadeau ook nog steeds enorm! We hebben een geweldige huwelijksreis gehad. Ik zou echter zelf een paar dingen anders hebben geregeld: hotel was niet denderend, het inbegrepen eten was verschrikkelijk, en daarbij zijn wij toch meer het type om elke dag een nieuw restaurantje te zoeken... Ach ja, het voordeel is dat je hotel ook kan tegenvallen als je 'm zelf uitzoekt, dus daar heb ik me niet druk om gemaakt. Het eten vonden we alleen wel heel zonde, want daar hebben mijn schoonouders dus wel voor betaald, maar hebben we alleen maar 's morgens en 1x 's avonds gebruik van gemaakt... Ach ja, je kan niet alles hebben :wink:[/color][/font]

Peet1979

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #12 Gepost op: 14 mei 2009, 12:13:29 »
Mijn vriend en ik zouden de huwelijksreis in eerste instantie ook cadeau krijgen van mijn broer en zijn vriendin, maar we hebben uiteindelijk voor ringen gekozen (die hadden we nog niet en we schrokken nogal van de prijzen). Toen we echter hoorden welke reis ze voor ons in gedachten hadden gehad(Zuid-Afrika, resort met huisjes op het strand, heel luxe en heel mooi), moesten we toch even slikken.... Maar met de ringen zijn we ook heeeeeel erg blij!!!

Gewoon erop vertrouwen dat het goedkomt, jouw ouders kennen jou echt wel en weten wat je wel en niet leuk zult vinden. Laat het over je heen komen en geniet van jullie vakantie!

Holla

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #13 Gepost op: 16 mei 2009, 16:53:24 »
Wij als broers en zussen hebben de huwelijksreis van mijn broer geregeld en cadeau gedaan. Ze hebben gisteren dus pas te horen gekregen dat ze naar Griekenland gaan, en ze weten nog steeds niet waar precies heen want we hebben verschillende enveloppen gemaakt waarin de verdere reisinformatie staat :) Ze vonden het heel leuk maar ook spannend en mijn schoonzus (die graag de controle houdt) vroeg al of ze écht per se de enveloppen dicht moest houden. Natuurlijk niet, als ze het fijner vindt om alles te weten te komen dan moet ze ze gewoon openen; het is háár vakantie tenslotte en het is niet de bedoeling dat je op je huwelijksreis nog stijf van de spanning rondloopt omdat je niet weet waar je heen gaat :tongue: Overigens hebben wij sowieso alleen voor de eerste en de laatste nacht geboekt, zodat ze altijd nog van de planning af kunnen wijken als ze dat leuker vinden :)

Het was erg leuk om te regelen al leverde het wat spanningen op in de familie (broers hadden een ticket geboekt zonder te informeren naar het budget) maar dat is uiteindelijk allemaal opgelost :) Ik kreeg van het uitzoeken van campings al helemaal zin om zelf ook naar Griekenland te gaan, ik hoop dus echt dat ze een super mooie huwelijksreis hebben.

Valerie

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #14 Gepost op: 16 mei 2009, 20:26:24 »
Wij gaan niet op een super-deluxe lange huwelijksreis omdat ik onze dochter maximaal 3 nachten achter wil laten, maar mijn ouders, zus en broer met aanhang regelen ook die dagen. Wij weten ook helemaal niets. Dat vind ik juist heel erg leuk. Ben heeeeel nieuwsgierig van aard, maar ik weet wel zeker dat het geweldig leuk wordt. Ze kennen mij door en door en weten dus ook wel wat ik wel en niet leuk vind. En... ze weten wat ze absoluut niet moeten doen en dat is ons op een boot zetten, want dan is mijn as alleen maar aan het kotsen! hahaha!

Annemiek1975

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #15 Gepost op: 17 mei 2009, 13:25:24 »
Dat klinkt als een heel leuk idee, om je huwelijksreis als cadeau te vragen.
Zal ik ook eens goed over nadenken (heb ik gelukkig nog wel even de tijd voor).
Dank je voor de tip!

Liefs Annemiek

Robine82

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #16 Gepost op: 17 mei 2009, 16:33:23 »
Heel leuk als je de huwelijksreis krijgt! Voor mij is het niet echt iets, omdat ik graag zelf de regie in handen hou en uitkies waar ik heen ga, maar als je daar zelf niet zo moeilijk in bent is het juist hartstikke leuk dat het een verassing is!!

deschrijfster

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #17 Gepost op: 20 juli 2009, 22:52:51 »
[quote name=\'Linda_1986\' post=\'228763\' date=\'07 May 2009, 15:08\']Hoihoi,

Wij hebben onze huwelijksreis als kado gevraagd en krijgen het nu dus kado van mijn ouders! Zij zoeken de reis uit en wij kirjgen dus op de trouwdag te horen waar we naartoe gaan..Wij vinden dit zelf echt een leuk(misschien wel het leukste kado), maar krijgen veel te horen; "goh wat eng".. en "zou ik niet willen dat iemand anders mijn reis boekt.."

Zijn er anderen die ook de reis kado krijgen?[/quote]

Wij hebben onze reis cadeau gekregen van alle gasten. Via www.geefeenreis.nl hebben we dat gedaan.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #18 Gepost op: 21 juli 2009, 08:27:36 »
Wij krijgen onze reis niet cadeau, maar het is voor mij wel een verrassing! As heeft een reis geboekt, en ik heb geen idee waarheen, wanneer en voor hoe lang. Erg spannend allemaal, maar ik moet zeggen dat ik veel meer bezig ben met de trouwdag zelf en de spanning die daarbij komt kijken. De reis is nu nog even een 'ver-van-mijn-bed-show,' ik denk dat ik pas echt nieuwsgierig word wanneer de trouwdag voorbij is. Wel leuk, dan kan ik me meteen verheugen op iets anders leuks!

CyrinaChris

  • Gast
Huwelijksreis Als Kado?
« Reactie #19 Gepost op: 22 juli 2009, 19:04:52 »
Wij hadden onze eigen huwelijksreis naar Texel laten vallen i.v.m het budget.

En we kregen een mail van mijn schoonzus( zus van mijn man) anderhalve week voor ons trouwen dat we 8 juli tot 11juli vrij moesten houden, schonen kleding in de kast moesten hebben en een koffer in de buurt moesten houden.

Later kregen we nog de informatie dat we naar zee zouden gaan.

En op onze trouwdag bleek dus dat ze drie nachten in een goldentulip hotel hadden geboekt in Schoorl. Vlak bij Egmond aan zee.

Wij wonen in het oosten van het land dus helemaal geweldig.
En als bonus hadden ze dus een diner erbij geboekt.

Wij hebben genoten.  En aangezien we envelopjes hebben gekregen hebben we dus de rest van de dagen ook lekker kunnen eten en drinken.
De getuige van mijn man, zijn beste vriendin, heeft ons vrijdagavond mee uit eten genomen als cadeautje.
Die wonen er niet ver van af.

Dus al met al hebben we buiten onze trouwdag een super huwelijksreis gehad.

Liefs Cyrina

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards