collapse

Auteur Topic: Make Up En Kapsel In Den Haag/scheveningen  (gelezen 2463 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elles

  • Gast
Make Up En Kapsel In Den Haag/scheveningen
« Gepost op: 27 mei 2009, 21:35:04 »
Aangezien ik zelf uit Emmen kom en in Scheveningen ga trouwen ben ik eigenlijk op zoek naar een goeie kapster en iemand die mijn make up kan doen. Ik ben niet bekend in Scheveningen, dus heb ook geen idee waar ik het beste terecht kan.

Heeft iemand hier een goeie tip voor me?

Jantine25

  • Gast
Make Up En Kapsel In Den Haag/scheveningen
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2009, 11:22:20 »
Hoi Elles,

Ik doe bijna hetzelfde!, ik woon in Rotterdam maar ga trouwen in Limburg! Ik had dus hetzelfde probleem maar heb een stylist van Ik Trouw, die komt op proefsessie in Rotterdam en op mijn trouwdag komt ze naar Limburg, Mijn proefsessie hebik al achter de rug ging perfect en ze was super op tijd (daar was ik wel bang voor!). Ze doet mijn haar make-up en nagels

Misschien is dat een idee voor je? Succes in ieder geval ik wens je alvast een hele mooie dag toe..

Irene M

  • Gast
Make Up En Kapsel In Den Haag/scheveningen
« Reactie #2 Gepost op: 4 juni 2009, 15:03:36 »
[quote name=\'Elles\' post=\'233653\' date=\'27 May 2009, 21:35\']Aangezien ik zelf uit Emmen kom en in Scheveningen ga trouwen ben ik eigenlijk op zoek naar een goeie kapster en iemand die mijn make up kan doen. Ik ben niet bekend in Scheveningen, dus heb ook geen idee waar ik het beste terecht kan.

Heeft iemand hier een goeie tip voor me?[/quote]

Ik zat met hetzelfde probleem.
Ik woon in het midden van het land en trouwde in de kop van Noord Holland.
Michelle's Style heeft mijn haar gedaan, zij komt uit het midden van het land en de ochtend van de trouw was zij er al om half 7, klokslag.
Mijn moeder heeft ze ook gedaan, ze heeft ook een site www.michellesstyle.nl

Groetjes en een fijne dag

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards