collapse

Auteur Topic: Plak Bh  (gelezen 8704 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monique Moll

  • Gast
Plak Bh
« Gepost op: 1 juni 2009, 15:28:06 »
Hoi,

Ik ga in augustus trouwen in een strapless jurk.
Nu heeft de jurk een lage rug en kan ik geen bh dragen.

Ik heb laatst een zogenaamde plak bh gekocht, maar nu ben ik bang als ik deze eenmaal heb uitgeprobeerd dat deze op mijn trouwdag niet meer goed plakt.
Maar als ik wacht tot de trouwdag en het zit voor geen meter.....

Heeft er iemand ervaring of tips?

Groetjes,
Monique

Swiffer

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2009, 15:29:14 »
Ik heb er ook eens een gehad, gewoon schoonmaken met water daarna, dan kan je m als t goed is gewoon weer plakken hoor!

Is volgens mij hetzelfde principe als die hold up kousen met plakstrip...

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Plak Bh
« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2009, 19:24:12 »
Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik heb hem eens geprobeerd en vond hem niet zo fijn, dus ik had de plakbh gewoon uitgelaten...

Madelon

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #3 Gepost op: 1 juni 2009, 19:29:36 »
Ik heb geen ervaring met plakbeha's, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.
Ik weet niet hoe laag de rug van de trouwjurk is, maar er zijn ook torseletten met een verlaagde rug.
Is het anders geen optie om beugels in je jurk te laten zetten, zodat je helemaal geen beha meer nodig hebt?

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Plak Bh
« Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2009, 20:27:49 »
Een vriendin van mij had er eentje op haar trouwdag en die is de hele dag goed blijven zitten. En zij heeft niet de kleinste cup zeg maar :wink:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Plak Bh
« Reactie #5 Gepost op: 1 juni 2009, 20:32:18 »
Ik heb ook een plakbh gehad (na behoorlijk wat keertjes dragen heb ik hem weggegooid) en ik ben er wel enthousiast over! Het voelt een beetje raar, als je zoiets op je borsten plakt, maar het bleef bij mij goed zitten en omdat het spul je lichaamstemperatuur aanneemt merk je niet eens dat je hem aanhebt. Je kunt het rustig een keer proberen, en dan weer opruimen, dan plakt hij echt niet minder. Zoals gezegd, ik heb hem heel erg vaak gedragen en hij plakte toen ik hem weggooide nog steeds even goed. De reden dat ik hem weg deed was omdat hij "stukjes" los ging laten (het was nogal een goedkoop ding) en dan had ik 's avonds overal van die "snotjes" op mijn borsten, hahaha!

suzan1983

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #6 Gepost op: 1 juni 2009, 20:33:49 »
Ik had/ heb er ook 1. Een goedkope bij kruidvat vandaan. vaak gedragen. Eerst voelt het raar. Maar later merk je niet eens meer dat je hem om hebt.
Idd schoonmaken met water en het plasticje er weer goed overheen plakken tegen vuil.
Als het erg warm is gaat het wel wat zweten en als je pech hebt kan ie dan los gaan laten. Zal het dus zeker wel uitproberen.
Succes

Monique Moll

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #7 Gepost op: 2 juni 2009, 09:16:06 »
Alvast bedankt voor alle reacties!!

Ik ga ook nog even informeren naar een torselet met verlaagde rug, ik wist niet dat deze bestonden.

Groetjes,
Monique

Holla

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #8 Gepost op: 2 juni 2009, 14:24:41 »
Ik zou 'm gewoon even uitproberen. Ik heb er één van de V&D (volgens mij) en ik vind het heel fijn. Zit lekker, je voelt 'm niet en hij blijft plakken. Ik ben niet zo heel goed in 'm vastplakken, het is lastig om ze op exact dezelfde plek te plakken (dus niet de ene helft hoger dan de ander, of verder naar buiten). Maar ik probeer gewoon net zolang totdat het goed zit en dan blijft alles de hele dag goed zitten :)

Monique Moll

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #9 Gepost op: 2 juni 2009, 22:07:04 »
[quote name=\'Holla\' post=\'234747\' date=\'02 June 2009, 14:24\']Ik zou 'm gewoon even uitproberen. Ik heb er één van de V&D (volgens mij) en ik vind het heel fijn. Zit lekker, je voelt 'm niet en hij blijft plakken. Ik ben niet zo heel goed in 'm vastplakken, het is lastig om ze op exact dezelfde plek te plakken (dus niet de ene helft hoger dan de ander, of verder naar buiten). Maar ik probeer gewoon net zolang totdat het goed zit en dan blijft alles de hele dag goed zitten :)[/quote]


Holla,

Is die van jou van stof (bijvoorbeeld in het wit)? Of is het een beetje gel-achtig in huidskleur?

Holla

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #10 Gepost op: 2 juni 2009, 22:33:47 »
Die van mij is huidkleurig en gel-achtig aan de binnenkant gel-achtig en plakkerig, maar aan de buitenkant gewoon van stof.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards