collapse

Auteur Topic: Zwanger trouwen: Kleding  (gelezen 17676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2juli2013

  • Gast
Re: Zwanger trouwen: Kleding
« Reactie #25 Gepost op: 14 juni 2013, 14:03:26 »
Hey allemaal,

Morgen ben ik 12 weken zwanger. We trouwen half juli. Ik heb al wel een jurk en die wordt vrijdag afgepast.
Nu heb ik (vind ik zelf) al een aardig buikje gekregen en draag ik al zwangerschapsbroeken  :blush:
Maar wat ik mij nu afvraag, wat zouden jullie mij aanraden voor onderkleding ?

Ik wilde graag een torselet, maar twijfel hier nu over gezien mijn buik (zit het wel lekker etc.)
Maar aangezien ik nogal volle borsten heb, zal alleen een BH niet bevordelijk zijn voor mijn jurk.

Iemand hiermee ervaring ?

Liefs

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger trouwen: Kleding
« Reactie #26 Gepost op: 14 juni 2013, 15:19:20 »
Zo halve torselet? Die tot onder je borsten komt maar niet over je buik? Geeft wel net iets meer steun dan een bh denk ik. En anders zo'n torselet met wel een stevige bh maar een naadloos onderstuk?? Geen idee of dat logisch klinkt maar ik heb het gezien van belvia (van de telsell reclame) dan trek je een "gewone" bh aan, en zo'n ding erover heen, geeft wel steun maar zitten geen baleinen of zo in. Lastig uitleggen, ik google 't even voor je! http://www.betterware.co.uk/jml-belvia-bodysuit-m.html zoiets?? Maar dat ligt ook weer aan je jurk natuurlijk!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger trouwen: Kleding
« Reactie #27 Gepost op: 14 juni 2013, 15:39:32 »
Het moeilijke is dat niemand weet hoe snel je buik zal groeiem.Als vrijdag gaat passen is de kans groot dat je over een maand niet mder in je jurk past.
Een juiste bh moet toch goed genoeg zijn.Zit er geen speciaalzaak bij je in de buurt.Ik bedoel geen Hunkemuller of Livera

wedding2013

  • Gast
Re: Zwanger trouwen: Kleding
« Reactie #28 Gepost op: 14 juni 2013, 15:47:26 »
Jaa juli!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

http://www.annadiva.nl/lingerie/voedingsbh/babybelt-wit.html#.Ubseq-dM-So

is dit misschien iets?

2juli2013

  • Gast
Re: Zwanger trouwen: Kleding
« Reactie #29 Gepost op: 14 juni 2013, 16:07:22 »
Thanks voor de reacties. Bang dat ik niet meer in mijn jurk pas ben ik niet. Heb een soort van strandjurk, waarbij alleen noodzakelijk zal zijn dat de borsten (dus bh of iets dergelijks) goed zit. De rest zit los om mijn lichaam heen!

Toen ik ging passen was juist een torselet perfect omdat het ook direct leek alsof ik een maatje minder was ;) Aangezien dit nu niet meer hoeft, zit ik dus alleen nog met de borsten partij... Ik zal eens goed naar jullie tips gaan kijken!! :)


DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger trouwen: Kleding
« Reactie #30 Gepost op: 14 juni 2013, 19:16:18 »
Misschien geen antwoord op je vraag, maar ik had een straples bh (en was 6,5 week zwanger). Dat zat prima in combinatie met mijn jurk..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards