collapse

Auteur Topic: Super-vrijgezellenfeest!  (gelezen 5215 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Super-vrijgezellenfeest!
« Gepost op: 7 juni 2009, 12:05:14 »
Ik stond nietsvermoedend te dweilen in de keuken om half vier gisterenmiddag. Mijn vriend was net terug van een dag cursus in Utrecht. Om kwart over vier zouden twee van onze vrienden komen, dus ik had nog even tijd om het toilet en de badkamer te poetsen (dacht ik). Om half vier waren ze er in één keer al, dus as ging de deur open doen. Toen kwamen er in één keer nog meer vrienden gillend de hoek om gestormd... Wat een verrassing!

As werd in een soort balletpakje gehesen en ik kreeg een t-shirt aan met foto's van mijn vriend erop. Ik ging met de meiden in een pannenkoekenboerderij freubelen: we waren met zijn zessen en gingen een schilderij maken. Het was een foto van ons twee die bewerkt was en met pen getekend was op 12 verschillende canvasdoekjes. Vakjes met een kruisje moesten donkerbruin geschilderd worden, de rest wit. Ieder kreeg twee doekjes. Samen vormden ze een schilderij, waarop as en ik dus staan. Was erg gezellig om te doen, met thee, appeltaart en borrelhapjes. Het resultaat is echt ontzettend gaaf! Ik denk dat we het schilderij met de bruiloft krijgen, en het is heel leuk om zoiets tastbaars aan zo'n leuke dag over te houden. Toen zouden we gaan, maar ik moest ook nog worden 'omgekleed'. Dus met twee vriendinnen naar het toilet en ook zo'n balletpakje aan!

We gingen een half uurtje rijden naar een volgende locatie waar de mannen ook aankwamen. Zij waren wezen lasergamen en karten. We gingen eten en feesten op een thema-feest: fiesta gringo (een Mexicaans getint feest met buffet, verschillende shows tussendoor en vooral veel lekker eten, drinken en dansen. Er zaten meer vrijgezellenfeestjes, en iedereen was erg spontaan en feestte gezellig mee op de dansvloer. Super om zo met zijn allen (vriendjes en vriendinnetjes) een knalfeest te hebben!!

We hadden zoiets nooit verwacht, omdat we al aangegeven hadden dat we het niet nodig vonden dat ze zoiets zouden regelen. De reden hiervoor is dat ze (bijna) allemaal naar Italië komen voor de bruiloft. Dat vinden wij eigenlijk al genoeg. Maar dit was echt ongelooflijk geweldig!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #1 Gepost op: 7 juni 2009, 12:12:12 »
Wauwie dat klinkt inderdaad super.
Krijgen wij wel foto's te zien van het aanstaande bruidspaar in balletpak :tongue:

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #2 Gepost op: 7 juni 2009, 12:27:51 »
Heb ik wel geprobeerd (ben de schaamte nu toch al voorbij  :dry: ), maar het bestand is te groot om te oploaden, dus dat moet ik nog even uitvogelen...

Elliebellie

  • Gast
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #3 Gepost op: 7 juni 2009, 12:33:52 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Wat lache dat jullie gewoon 'overvallen' zijn, dat lukt niet bij iedereen  :tongue:
Klinkt als een supergeslaagd feest, tof![/font]
[/color]

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2009, 12:37:01 »
Ze wisten dat Peter naar school was in Utrecht. Het idee was eigenlijk dat de meiden mij mee zouden nemen, en de jongen zich in de wc ofzo zouden verstoppen tot hij thuis zou komen. Helaas voor hen was hij een half uur eerder thuis...

Tigru

  • Gast
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #5 Gepost op: 7 juni 2009, 13:54:22 »
Ook al zon heerlijk feest! Ook ik ben benieuwd naar fotos! En de verrassing was helemaal groot lees ik zo, super! Fijn dat je genoten hebt...

Nynke Jellie

  • Gast
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #6 Gepost op: 7 juni 2009, 14:27:53 »
Dat klinkt wel als een supergezellige dag ondanks dat je het niet verwacht had!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #7 Gepost op: 7 juni 2009, 15:50:48 »
Nou, daar gaat 'ie dan! We matchen wel zo... haha! Maar die legging en die body zaten strak!!
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2009, 15:51:49 door Saskia1983 »

Kabouter80

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #8 Gepost op: 7 juni 2009, 17:33:08 »
Haha, leuk zeg! En super hè, dat je vrienden en vriendinnetjes zoiets voor je organiseren!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #9 Gepost op: 7 juni 2009, 18:42:45 »
Whoeehaha sexy foto hoor :biggrin:

lachmar

  • Gast
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #10 Gepost op: 7 juni 2009, 22:02:40 »
Whahaha geweldig die foto.

En is inderdaad leuk dat ze zoiets voor je regelen, ik heb daar ook echt om genoten met mijn vrijgezellen feest.

Lotte2009

  • Gast
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #11 Gepost op: 8 juni 2009, 10:43:58 »
Wat leuk joh!
En dat schilderen heb ik ook afgelopen zaterdag met mij vrijgezellenfeestje gehad!!! Echt leuk geworden het schilderij vond dat zooooo super. Had geen idee wat ik aan het maken was, jij wel???

Jullie zagen er wel helemaal super uit hahah!

Groetjes
Lotte

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #12 Gepost op: 8 juni 2009, 17:43:50 »
In het begin snapte ik het niet helemaal, maar snel hebben ze de foto erbij gelegd, zodat we het niet per ongeluk verkeerd om konden doen (we zaten zo lekker te kletsen).

Trouwring

  • Gast
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #13 Gepost op: 11 juni 2009, 16:38:33 »
Leuk joh :) Lachen, die foto ook  :laugh:
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2009, 16:38:45 door Trouwring »

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Super-vrijgezellenfeest!
« Reactie #14 Gepost op: 15 juni 2009, 16:17:27 »
Klinkt als een leuk feestje!
Tof pakje :tongue:.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards