collapse

Auteur Topic: Vervangende Fotograaf Zoek  (gelezen 2691 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Vervangende Fotograaf Zoek
« Gepost op: 8 juni 2009, 15:49:07 »
Helaas heeft de fotografe vorige week af moeten zeggen ivm complicaties bij haar zwangerschap. Het hoofd van het team heeft echter direct een volwaardige vervanger geregeld die nog contact met ons zou opnemen. Nou, 4 dagen voor de grote dag nog niets gehoord, dus het teamhoofd geprobeerd te bellen. Die zit nu volgens iemand die haar telefoon thuis opnam in het buitenland voor een reportage, dus die kon ik ook niet bereiken. Woensdag zou ze er nog zijn. Da's natuurlijk voor mij veel te laat. 2 dagen voor de dag! Toen werd ik ineens opgebeld door een ander teamlid die juist een bruidspaar zoekt. Ze is nl ingedeeld en heeft nog niets gehoord van het bruidspaar en van die ene thuis had ze mijn 06 gekregen. Nou ja zeg, toeval? Maar wij zouden een man krijgen als vervanger en geen vrouw, dus waarschijnlijk was het nog niet opgelost. Toen maar gegoogled. Het enige wat ik van de fotograaf wist, was zijn voornaam. Er kwam één logische hit uit. Ik heel brutaal een mailtje gestuurd naar die persoon en hoera, ik heb de juiste gevonden! Hij was sowieso van plan om vanavond op te bellen, maar wel een geruststelling dat we de fotograaf gevonden hebben. Anders zou het ook wel goed zijn gekomen, maar zo'n paar dagen voor het huwelijk kan ik niet zoveel onzekerheid meer hebben  :rolleyes:

Melissie

  • Gast
Vervangende Fotograaf Zoek
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2009, 16:30:12 »
Pff wat een stress-situatie hihi.
Maar gelukkig is het nu opgelost zeg!

Alvast een fijne dag toegewenst!


Hey ik zie nu dat jullie ook 12 juni trouwen!
:biggrin:
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2009, 16:30:43 door Melissie »

saskia81

  • Gast
Vervangende Fotograaf Zoek
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2009, 07:49:47 »
wow dat is idd net op het nippertje opgelost
Maar goed jullie hebben gelukkig een fotograaf op jullie trouwdag
Een fijne dag gewenst

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Vervangende Fotograaf Zoek
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2009, 09:10:37 »
Was even schrikken, maar ik moet zeggen dat ik er eigenlijk vrij rustig onder bleef. Normaal kan ik er niet zo goed tegen als iets niet verloopt zoals ik graag zou willen. Ik sta dus versteld van mezelf :)

Veer

  • Gast
Vervangende Fotograaf Zoek
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2009, 12:42:12 »
Gelukkig dat het geregeld is. Spannend allemaal nog maar een paar dagen en jullie grote dag is daar!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards