collapse

Auteur Topic: Fotolocatie Zuid-holland  (gelezen 11829 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

annakrylova

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Gepost op: 8 juni 2009, 20:20:54 »
wij zoeken voor onze voor -fotoshot een locatie binnen denk ik. De fotos moeten in een soort En Vogue/Retro/ Urban stijl gemaakt worden.
Ik denk daarbij over bouwval  of grote garage of huis voor sloop, of zo iets. met gebroken muren/ ramen enz. weet iemand zo iets?
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2009, 23:25:56 door annakrylova »

MP83

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2009, 23:07:04 »
[quote name=\'annakrylova\' post=\'236456\' date=\'08 June 2009, 20:20\']wij zoeken voor onze voor -fotoshot een locatie binnen denk ik. De fotos moeten in een soort En Vogue/Retro/ Urban stijl gemaakt worden.
Ik denk daarbij over bouwval  of grote garage of huis voor sloop, of zo iets. met gebroken muren/ ramen enz. weet iemand zo iets?[/quote]


Hi Anna

Aangezien je post van een aantal maanden terug is, vroeg ik me af of je nog iets gevonden hebt? Ik zie namelijk net zo iets...

Robine82

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2009, 23:09:28 »
Hmz .. deze post is toch van deze week?! En niemand heeft gereageerd .. dus ws nog weinig opties?! Ik woon zelf ook in Den Haag, maar ken helaas niet zo'n plek .. maar misschien moeten jullie gewoon wat gaan rondrijden?! wie weet kom je iets tegen! Succes met zoeken en laat weten als je iets gevonden hebt!!

annakrylova

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2009, 10:55:40 »
Ja  niemand reageerde. Ik heb op internet gezocht en komt niks vinden in regio den haag. Wel wat illegale fotoshot locaties: oude fabrieken, garages enz. maar meer richting noorden.

Wij staan nu te denken over paar verschillende locaties:
- Gemeente Den Haag aan het Spui: daar willen wij binnen fotos maken. Mijn as werkt daar dus het zou leuk zijn.
- Duinen/ Strand : weet iemand welke stuk van de strand zou ik beter nemen? Ik wil en binnen duinen en rustige stuk van het strand : is het wat in richting van Wassenaar / Zwarte Pad?
- Passage in centrum

ik weet nog niet of het mooi weer zal zijn en hoeveel tijd fotograaf met ons zal zijn, maar het is leuke om verschillende locaties proberen en verschillende stijlen fotos en kleding ook.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2009, 10:56:40 door annakrylova »

MP83

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2009, 11:05:18 »
Zo ben ik kippig dan, ik dacht echt dat ik gezien had dat het een oude post was, haha. Ik weet niet wanneer je gaat trouwen, maar als het een beetje lekker weer is, is het juist heel druk bij t Zwarte Pad. Misschien Kijkduin/Monster, of tussen Kijkduin en Scheveningen, bij de vogelwijk ofzo, hoewel je dan wel opmhoog de duinen in moet lopen.

Wij hadden een buurt gevonden die helemaal dichtgetimmerd is, ziet er heel gaaf uit. Kans alleen klein dat die wijk er in augustus nog staat. 'sochtend stond toevallig het hek open, zodat we konden kijken, 's middags al niet meer. En met men trouwjurk over het hek klauteren lijkt me ook geen goed plan.

Ik weet wel van een fabriek in Alphen (oude Baronie-fabriek), maar dat is ook weer 3 kwartier weg...

Ik blijf zoeken en laat het weten als ik iets heb gevonden!

annakrylova

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2009, 12:31:30 »
MP83 - het is VOOR fotoshot: dat wil zeggen 2 juli en wij gaan met gewone kleren en niet met bruids kleren.
Wij gaan die fotos gebruiken voor de uitnodiging en gewoon  voor ons zelf.

Wat voor sloophuis heb je gevonden?

MP83

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #6 Gepost op: 16 juni 2009, 12:40:46 »
Oh! op die manier, wat leuk. Een soort 'engagement shoot' zoals ze in Amerika hebben :-)

Dan zit je dus ook niet met tijdsnood, zoals op de bruiloft zelf, en is het misschien wel de moeite waard een stukje om te rijden. Hierbij een link naar foto's van die Barnie-fabriek in Alphen. Waar die staat weet ik niet, is niet echt te vinden online:
http://www.vergane-glorie.nl/fotopag/baronie.html

Verder zijn er natuurlijk best veel wijken die gesloopt worden, zoals bij DuinDorp. waar wij zaterdag waren was vlak bij de La Reyweg, richting de markt. Daar staan een hele hoop dichtgetimmerde huizen, en konden we 's ochtends dus gewoon rondlopen.

annakrylova

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #7 Gepost op: 16 juni 2009, 14:13:23 »
MP83- heb je dan geen problemen met politie of zo?

Die fabriek vind ik het leuk! ga het even met fotograaf overleggen

Gosia

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #8 Gepost op: 16 juni 2009, 15:30:33 »
Klik Alphen aan den Rijn aan de Prinses Beatrixlaan .

annakrylova

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #9 Gepost op: 16 juni 2009, 22:55:20 »
MP83 laat dan weten of je iets leukst vind! ik vind de fabriek echt mooi en super maar ben toch bang dat   wij een problemen met politie kunnen krijgen? onze fotograaf is namelijk komt speciaal voor ons uit rusland, hij is professionele fotograaf en hier als toerist, dus weet ik niet dan wat kan het voor hem zijn als ons politie betrapt in dit fabriek :)

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #10 Gepost op: 17 juni 2009, 06:21:58 »
[quote name=\'annakrylova\' post=\'238913\' date=\'16 June 2009, 12:31\']MP83 - het is VOOR fotoshot: dat wil zeggen 2 juli en wij gaan met gewone kleren en niet met bruids kleren.
Wij gaan die fotos gebruiken voor de uitnodiging en gewoon  voor ons zelf.

Wat voor sloophuis heb je gevonden?[/quote]

Ik weet verder geen locaties ofzo maar als jullie in je gewone kleren gaan. Dan zou je gewoon ergens een sloopwijk opkunnen zoeken en de situatie aan de voorman uitleggen. Desnoods biedt je een kratje bier aan. Een brutaal mens heeft de halve wereld.

Succes met vinden van een locatie.

dimitrivisser

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #11 Gepost op: 21 juni 2009, 22:41:29 »
[quote name=\'annakrylova\' post=\'239119\' date=\'16 June 2009, 22:55\']MP83 laat dan weten of je iets leukst vind! ik vind de fabriek echt mooi en super maar ben toch bang dat   wij een problemen met politie kunnen krijgen? onze fotograaf is namelijk komt speciaal voor ons uit rusland, hij is professionele fotograaf en hier als toerist, dus weet ik niet dan wat kan het voor hem zijn als ons politie betrapt in dit fabriek :)[/quote]

Ik heb daar een paar jaar geleden eens een huwelijksreportage binnen gemaakt. Het verbaasde me dat we er zo makkelijk binnen konden komen. We liepen gewoon door het hek, en aan een zijkant zat een kleine deur waar we zo naar binnen konden lopen. Er was niets afgesloten, heel onwezenlijk en vreemd. We zijn verder ook niemand tegen gekomen binnen. Ik heb nog een paar foto's online staan op http://www.dimitrivisser.nl/fotograaf/trou...rouwreportages/. Het zijn de foto's helemaal beneden. Ik experimenteerde indertijd veel met crossprocessing technieken  :cool:

Voor de politie hoef je echt niet bang te zijn. Je moet het wel heel gek maken willen ze echt iets doen. Ik vond het een fantastische locatie om foto's te maken. Heel bijzondere sfeer, beetje eng af en toe. Misschien dat het idee om foto's te maken op een plaats waarvan je weet dat je er eigenlijk niet mag komen bijdroeg aan die sfeer...  Het bruidspaar had de locatie zelf uitgezocht. De enige reden dat ik er nooit meer ben geweest is dat ze mij vertelden dat de zaak binnen een paar maanden gesloopt zou worden, en dat is al weer een paar jaar geleden.

In Belgie staat het gemiddelde industrieterein halfvol met dit soort gebouwen. In Nederland worden dit soort dingen meestal zo snel mogelijk opgeruimd. Elke centimeter moet benut worden. Dat is wel jammer...
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2009, 22:51:30 door dimitrivisser »

annakrylova

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #12 Gepost op: 23 juni 2009, 22:20:15 »
eeeen wij zijn net daar geweest! in de chocoladefabriek de Baronie!
het is echt super mooi met de zon en geweldige ruimtes! hebben veel fotos gedaan die wij aan onze fotograaf laten zien.

ik zal later wat aantal plaatsen!

MP83

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #13 Gepost op: 27 juli 2009, 19:39:49 »
[quote name=\'annakrylova\' post=\'240797\' date=\'23 June 2009, 22:20\']eeeen wij zijn net daar geweest! in de chocoladefabriek de Baronie!
het is echt super mooi met de zon en geweldige ruimtes! hebben veel fotos gedaan die wij aan onze fotograaf laten zien.

ik zal later wat aantal plaatsen![/quote]


ja ik ben erg benieuwd en wil ze graag zien! geen problemen gehad? lastig binnnkomen?

annakrylova

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #14 Gepost op: 29 juli 2009, 22:41:50 »
fotos te zien op www.19september2009.nl
Dimitri Visser was geweldig, wij zijn blij :)

het lokatie was al 3 weken geleden begonnen aan het slopen. toen wij daar waren was een hele stuk weg. wij konden het net doen!
binnenkomen was geen rpobleem
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2009, 22:42:38 door annakrylova »

Robine82

  • Gast
Fotolocatie Zuid-holland
« Reactie #15 Gepost op: 30 juli 2009, 00:02:40 »
Mooie fotos hoor! Lees ook dat je een zware tijd achter de rug hebt! Wat ontzettend naar! En dat zal nu ook wel moeilijk voor je zijn, nu de bruiloft nadert .. hopelijk wordt het alsnog de mooiste dag van je leven!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards