collapse

Auteur Topic: 11-06-2009  (gelezen 8590 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bigbird

  • Gast
11-06-2009
« Gepost op: 13 juni 2009, 19:54:35 »
Om kwart voor 7 ging de wekker... brrrr wat vroeg. Nog geen 5 minuten later stonden mijn ouders in de slaapkamer met een cadeautje en briefje van mijn (toen nog) AS. Hij had een bedeltje voor mijn armband gekocht om altijd aan die dag te kunnen denken. Echt heel lief!

Ik mijn bed uit, naar buiten kijken: het goot en waaide enorm :sad: Gelukkig was het nog lang geen 11 uur, maar begon toch wel een klein beetje de hoop op wat droge momenten te laten varen. Gedoucht. Iets over 8-en kwam mijn zusje om me alvast te helpen met aankleden. Ook gelijk een broodje gegeten. Om 9 uur kwam een goede vriendin die mijn haar en make-up ging doen. Ze was de avond ervoor ook al geweest om mijn nagels mooi te maken. Ze was lekker op tijd klaar dus kon nog mijn zusje dr haar en make-up doen. Nog maar een 2e broodje naar binnen gewurmd. En nu was het wachten... Beneden stroomden er al wat mensen binnen en 11 uur kwam snel dichterbij!

Fotograaf arriveert, wat foto's maken van mij thuis voordat bruidegom aankomt. Om kwart over 11 komt hij dan eindelijk! Hij moet aanbellen van de fotograaf en mijn mams mag open doen. Ik sta bovenaan de trap op hem te wachten (mag ik al? mag ik al?) En ja hoor, daar istie! Met tranen in zijn ogen en een onwijs gaaf boeket in zijn handen staat ie daar, mijn mannetje! Hij ziet er schitterend uit en vindt mij ook echt helemaal geweldig!  :wub: (Dat scheelt weer, want hij vindt tule maar rare vitrage stof en mijn halve jurk bestond uit tule  :tongue:)
We mogen naar buiten en in de auto om foto's te gaan maken, gelukkig is het nu wat droger. We stoppen op de dijk bij Biddinghuizen voor enkele foto's. Het weer is droog, maar de weg niet, dus gelijk een paar goede moddersporen op de jurk  (aiii), maar ze vallen niet heel erg op als ik gewoon loop of zit. Weer in de auto. De chauffeur is echt een super vriendelijke man, waarmee we goed kunnen praten en lachen. In Harderwijk een aantal foto's gemaakt in de stad. Niet geheel gepland, maar het was droog, dus gebruik maken van de gelegenheid voor de regen weer begint. Vervolgens foto's gemaakt in de Mercedes garage in Amersfoort (trouwauto was ook eem Mercedes, een uit 1966). Vriendlief is hier namelijk helemaal gek van. We worden leuk ontvangen en mogen echt ons gang gaan zonder dat je het gevoel kreeg dat ze daar bang waren voor krassen aan auto's oid. Kortom, lekker relaxed!

Toen onderweg naar Baarn. We zouden foto's maken in een park daar, maar we kwamen door de ongeplande foto's in Harderwijk een klein beetje in tijdnood. Mijn AS gaf aanwijzingen waar de chauffeur heen moest, waarna we uit bleken te komen op een prive terein van iemand. Daar toch maar gevraagd of we op hun gras wat foto's mochten schieten omdat het qua tijd en weer anders niet meer ging lukken. Mocht, dus wij daar lekker op een kleedje zitten picknicken en gauw wat gegeten (10 minuten daar geweest max, want toen ging het regenen :tongue:)

Op naar de trouwlocatie! Iedereen stond buiten boven op het balkon! Heeeeeel gaaf om te zien. Eenmaal binnen moesten we even wachten tot de gasten in de zaal plaatsgenomen hadden. Mijn AS nog even snel naar de wc, ik in de hal wachten. Komt zijn nichtje van 5 aanrennen in dr mooie jurkje. Ze ziet me staan, stopt abrupt, loopt vervolgens langzaam op me af en zegt dan tegen me dat ik net een koningin ben. En zij was mijn prinsesje :wub: Zooooo schattig! Wij mochten vervolgens samen naar boven. Mijn AS moest dan de zaal in en vervolgens zou het bruidsmeisje (zijn nichtje dus) voor mij en mijn vader uitlopen. Het ging echt super! Bij het binnenkomen van de zaal kwamen er zoveel gevoelens over me heen dat ik niet meer wist of ik nou moest lachen of huilen, dus die foto's zijn een klein beetje vreemd :tongue:

De speech van onze ambtenaar was echt geweldig. Hij kwam met leuke momenten waar iedereen om moest lachen, maar ook de serieuze momenten (oa een momentje dat we stil stonden bij de dood van een hele goede vriendin) en hij had erg goed geluisterd naar onze wensen en verhalen. Zelfs onze buurman die normaal best wel een taaie is, moest even een klein traantje wegpinken bij de ceremonie. Bij het ja-woord kreeg ik tranen in mijn ogen. De kus erna was echt super, iedereen deed helemaal vrolijk en blij!

Na de ceremonie nog familiefoto's gemaakt in de tuin van het kasteel. Tijd voor de champagne en de taart! Het aansnijden ging wat chaotisch omdat we het bovenste deel niet zouden gebruiken, en deze er nog wel opstond. Maar dit kwam ook goed. Het was echt een heerlijke taart en hij was echt heel mooi geworden! Tot aan ongeveer half 6 gezellig met mensen kunnen praten over de dag tot dan toe. Buiten goot het even maar was het na een kwartier flink veel regen toch droog genoeg voor gasten om nog even buiten te kunnen zitten.

En om half 6 het diner. Ook dit was geweldig. Heerlijk 5 gangen met daarbij 4 speeches. 1 van onze CM, 1 van beide vaders (die beiden erg geslaagd waren) en 1 van mijn man zelf om de getuigen en CM's te bedanken. De bedankjes vielen erg in de smaak en dat was natuurlijk fijn! Geen zilverwerk of pennen omdat we dat beiden niet zo erg leuk vonden om te geven, dus voor alle4 een cadeautje wat bij hun karakter of hobbies paste. Aan het eind van het diner nog van een vriendin te horen gekregen dat 2 gasten op het laatste moment via een sms naar een andere vriend (een avondgast) hadden laten weten dat ze toch maar niet kwamen. Flink balen wel even omdat ze eigenlijk daggasten zouden zijn maar dit niet door kon gaan ivm haar werk (ze werkte er net en had nog training, tijdens de training mocht ze geen vrije dagen nemen). En ze zouden ook blijven slapen (net als een beperkte groep familie en vrienden). Kamer dus maar om laten zetten naar een andere goede vriend, die anders op tijd weg had gemoeten, aangezien die niet meer geannuleerd kon worden.

Wij werden vervolgens naar onze suite gestuurd om ons wat op te frissen en make-up en haar bij te werken. De gasten voor de avond druppelden binnen en rond 9 uur was het tijd voor onze openingsdans. Gekozen was voor Amazed van Lonestar. Toen we de trap af kwamen samen begon het nummer en stonden er echt onwijs veel mensen om de dansvloer. Echt een WOW-moment! Het feest duurde tot 1 uur en was echt heel erg gezellig! We zijn ontzettend verwend en hebben van heeeeeel veel mensen complimenten gekregen over onze kleding en over de locatie en organisatie dus dat voelde ook erg goed. Na het feest lekker in het bubbelbad gaan ontspannen en daarna op bed de kaarten/cadeaus en enveloppen bekeken terwijl mijn man alle speldjes uit mijn haar ging vissen :) Rond 3 uur heerlijk gaan slapen.

Volgende ochtend nog met de groep overnachters ontbeten en gezellig nog nagepraat over de vorige dag! Het was echt geweldig! Precies zoals wij wilden. En het slechtere weer nemen we gewoon voor lief  :cool2:

Foto's van de jurk had ik al in het kleding topic geplaatst, maar hierbij toch alvast een paar foto's, zal proberen er nog andere bij te plaatsen straks. (Die van ons ja-woord is wat onscherp. Hoop dat de fotograaf snel de andere foto's heeft :wink:)

[attachment=10662:jurk_voorkant.jpg]

[attachment=10663:100_2073.jpg]

happygirl

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2009, 19:58:11 »
wauw wat een mooi stel! gefeliciteerd!

bigbird

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2009, 20:03:23 »
[attachment=10664:S5031299.jpg]
Wij bij trouwauto op de dijk

[attachment=10665:S5031332.jpg]
In Harderwijk

[attachment=10666:S5031342.jpg]
Ikkie

[attachment=10667:S5031344.jpg]
Samen

[attachment=10668:IMG_7669.jpg]
Openingsdans, met een zelfgemaakt kaartje van ons buurmeisje

Niel

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #3 Gepost op: 13 juni 2009, 20:08:47 »
Gefeliciteerd Bigbird!!!
Wat een leuk verslag en wat een supergave foto's!
Jullie zien er prachtig uit en stralen als sterren aan een heldere hemel!
Helemaal top!

x Niel

deedee

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #4 Gepost op: 13 juni 2009, 21:11:36 »
Wat zagen jullie er mooi uit!
En zo te lezen hebben jullie een geweldige dag gehad, gefeliciteerd.

Guppie

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #5 Gepost op: 13 juni 2009, 22:08:59 »
Mooi verslag hoor! Het klinkt geweldig! En wat waren jullie moooooi!

Elliebellie

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2009, 22:49:39 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Wat zagen jullie er mooi uit joh! En zeker een gaaf boeket zeg! Gefeliciteerd!!![/font][/color]

Tigru

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2009, 23:02:17 »
Gefelicteerd en ik ben heel blij voor jullie dat er zulke leuke foto's buiten gemaakt konden worden (heb nog aan je gedacht toen wij in de stromende regen die dag naar het gemeentehuis liepen).

En zo te lezen een prachtige dag!

Jory

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2009, 23:49:39 »
Van harte gefeliciteerd! Het klinkt als een geweldige dag en jullie zagen er stralend uit!!  :)

roxanne29-08

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #9 Gepost op: 13 juni 2009, 23:59:16 »
wat een mooie foto's!! je zult zeker nog helemaal aan het genieten zijn!

Kabouter80

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
11-06-2009
« Reactie #10 Gepost op: 14 juni 2009, 09:22:53 »
Klinkt zeer goed (op die regen na dan, maar fijn dat jullie toch buiten foto's hebben kunnen maken)!
Erg leuke foto's! Van harte gefeliciteerd.

Liset en Han

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #11 Gepost op: 14 juni 2009, 09:41:34 »
Mooi hoor! Gefeliciteerd!!
Leuk om je verhaal te lezene en de foto's te zien!

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
11-06-2009
« Reactie #12 Gepost op: 15 juni 2009, 17:34:09 »
Gefeliciteerd!
Leuk verslag om te lezen, en wat ontzettend schattig van je bruidsmeisje :wub:

dory

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #13 Gepost op: 15 juni 2009, 22:03:58 »
Ow wat heerlijk al die foto´s en verhalen! Mooi hoor!

daantje84

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #14 Gepost op: 16 juni 2009, 17:16:12 »
Wauw!!!

Jullie zagen er geweldig uit! Echt super mooi!

Nog bedankt voor je mail!

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
11-06-2009
« Reactie #15 Gepost op: 17 juni 2009, 09:25:48 »
Mooi verhaal, van harte gefeliciteerd, jullie zien er gelukkig uit! Geniet nog lekker even na!

bigbird

  • Gast
11-06-2009
« Reactie #16 Gepost op: 21 juni 2009, 10:29:56 »
Nog even wat foto's:

Dit was onze trouw- en feestlocatie:
[attachment=10738:IMG_7752.jpg]

De trouwauto:
[attachment=10739:IMG_7490.jpg]

En mijn papa die mij weggeeft:
[attachment=10740:100_2071.jpg]

Hebben nu ook de foto's van de fotograaf gezien, maar die kunnen we nog niet gebruiken, want die hebben we nog niet.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
11-06-2009
« Reactie #17 Gepost op: 21 juni 2009, 11:09:24 »
Gefeliciteerd! Wat leuk ook dat jullie nog met een groepje daar hebben overnacht en ontbeten, lijkt me gezellig :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards