collapse

Auteur Topic: Ellendige Lange Felicitatierij!  (gelezen 84876 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #50 Gepost op: 31 oktober 2009, 12:12:16 »
Wij gaan trouwen op locatie en na het trouwen lekkere bubbels drinken en een cupcakje en dan is er+/- een half uurtje tijd voor de felicitaties en dan lets party. :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Marry24

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #51 Gepost op: 31 oktober 2009, 13:48:13 »
Mijn moeder kwam ook niet verder met 'het is toch leuk als je dochter/zoon gaat trouwen?'

Dus veel verder zijn we nog niet haha  heb nog niet gezegd dat wij het niet willen want vind het ook nog steeds erg raar :s  Het weggeven vind ik ook maar een raar iets. En daar doen we dus ook niet aan :biggrin:

CCBloom

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #52 Gepost op: 1 november 2009, 16:38:31 »
wij hadden uiteindelijk een goede oplossing  voor onze rij...ze komen toch altijd wel per 2, zeg maar, die mensen? nou, Frans deed er 1 en ik 1...dus of je sprak de gom, of je sprak de bruid hahaha

richenyvon

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #53 Gepost op: 5 november 2009, 11:22:22 »
Wat je zegt CCBloom dat vind ik ook wel een hele goede.
De meesten mensen komen toch met z'n 2.

En als ze jou als bruid niet hebben gefeliciteerd en de gom wel.
Maar ze willen jou wel als bruid ook feliciteren dan kan dat ook nog 's avonds tijdens het feest.
Maar hoe vertel je dat, dat ze maar 1 feliciteren.

marian1313

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #54 Gepost op: 6 november 2009, 16:16:17 »
feliciteren is nog niet zo erg, maar als mensen een heel gesprek willen gaan voeren (toch iedereen hetzelfde waarschijnlijk :wink: ) kan het wel lang duren, daar zitten wij niet op te wachten.

Wij weten nog niet goed hoe we het gaan doen, op zich is het hier gebruikelijk om je ouders ook in de rij te hebben staan, maar de ouders van mijn AS moeten tussendoor terug naar huis voor hun honden (en dat duurt minstens 1,5 uur!), en plan dat tussendoor maar in, als we om 16.00 uur eten, om 18.00 uur receptie en om 20.00 uur feest hebben!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #55 Gepost op: 6 november 2009, 16:20:48 »
Kunnen ze niet vragen of de buren de honden voor één keertje uitlaten? Of kennissen die in de buurt wonen ofzo?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #56 Gepost op: 6 november 2009, 16:36:04 »
Ja, dat zou ik ook denken...

Ratatosk

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #57 Gepost op: 6 november 2009, 19:22:55 »
Tja daar zou ik niet mijn hele planning op aanpassen eerlijk gezegd.
Laat iemand anders een keertje de honden doen zou ik zeggen. Er zijn ook betaalde diensten om je hond uit te laten bijvoorbeeld.

Trouwring

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #58 Gepost op: 7 november 2009, 16:44:54 »
De ouders van je As moeten terug voor de honden?! Nou sorry hoor, maar wat is er nu belangrijker  :huh:

Helen

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #59 Gepost op: 11 november 2009, 18:55:56 »
Hihi, 1,5 uur weg.. Als je niet wilt dat ze erbij staan, is dat een mooi moment voor felicitaties.. :tongue: Maar daar zou ik geen rekening mee houden. Dat kunnen ze zelf ook wel oplossen lijkt mij. Onderweg langs een pension brengen voor 1 dagje?

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #60 Gepost op: 11 november 2009, 23:54:59 »
Misschien hebben ze wel een gevaarlijke enkelbijter die iedereen bijt en dus alleen door haar schoonouders uitgelaten kan worden :laugh:

Flashy

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #61 Gepost op: 12 november 2009, 14:56:53 »
Wij zitten ook met dat probleem, als wij gaan trouwen, waar laten we dan onze hond? en die van mijn ouders? iedereen die we kennen vieren het als het goed is mee.

Uiteraard staan onze ouders bij ons tijdens het feliciteren, dat hoort toch zo?

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #62 Gepost op: 12 november 2009, 16:02:57 »
@ Flashy, misschien in een pension/opvang of misschien heb je wel ergens een buurmeisje of een zusje van een vriendin ofzo die het leuk vind om op te passen of ze uit te laten? Je hebt trouwens ook een hondenuitlaatservice.
« Laatst bewerkt op: 12 november 2009, 16:03:23 door lalalalala »

Flashy

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #63 Gepost op: 12 november 2009, 16:18:08 »
[quote name=\'lalalalala\' post=\'282751\' date=\'12 November 2009, 16:02\']@ Flashy, misschien in een pension/opvang of misschien heb je wel ergens een buurmeisje of een zusje van een vriendin ofzo die het leuk vind om op te passen of ze uit te laten? Je hebt trouwens ook een hondenuitlaatservice.[/quote]

Hondenuitlaatservice is niet savonds, mijn vriendinnen wonen allemaal ver weg.
En een pension is ook niet in de buurt, word tegen die tijd echt nog een lastige!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #64 Gepost op: 12 november 2009, 16:58:58 »
[quote name=\'Flashy\' post=\'282755\' date=\'12 November 2009, 16:18\'][quote name=\'lalalalala\' post=\'282751\' date=\'12 November 2009, 16:02\']@ Flashy, misschien in een pension/opvang of misschien heb je wel ergens een buurmeisje of een zusje van een vriendin ofzo die het leuk vind om op te passen of ze uit te laten? Je hebt trouwens ook een hondenuitlaatservice.[/quote]

Hondenuitlaatservice is niet savonds, mijn vriendinnen wonen allemaal ver weg.
En een pension is ook niet in de buurt, word tegen die tijd echt nog een lastige!
[/quote]

Maar mochten jullie niet thuis slapen, dan zou je wel kunnen kijken of een zusje van een vriendin misschien met een vriendinnetje in jullie huis wil slapen? Probleem voor jullie opgelost en hebben die meiden een avondje het rijk alleen.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #65 Gepost op: 12 november 2009, 17:43:00 »
[quote name=\'Flashy\' post=\'282734\' date=\'12 November 2009, 14:56\']Uiteraard staan onze ouders bij ons tijdens het feliciteren, dat hoort toch zo?[/quote]
:laugh: Daar waren wij dus benieuwd naar, waarom dat zo hoort. "Dat hoort zo" vind ik namelijk op zich geen bevredigende verklaring :tongue:

CCBloom

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #66 Gepost op: 12 november 2009, 21:27:28 »
[quote name=\'richenyvon\' post=\'280772\' date=\'05 November 2009, 11:22\']Wat je zegt CCBloom dat vind ik ook wel een hele goede.
De meesten mensen komen toch met z'n 2.

En als ze jou als bruid niet hebben gefeliciteerd en de gom wel.
Maar ze willen jou wel als bruid ook feliciteren dan kan dat ook nog 's avonds tijdens het feest.
Maar hoe vertel je dat, dat ze maar 1 feliciteren.[/quote]
dat vertel je niet, dat doe je gewoon zo: franske 'nam'degene tegenover hem en ik degene netegnover mij. Ben je klaar, dan richt je je niet op degene die ernaast staat, maar op degene die erachter staat...dan snappen die vorige wel dat het tijd is om door te lopen. de echte die hards sluiten wel weer aan in de rij, maar dan staat degene die eerst links stond rechts en omgekeerd ;-)

marian1313

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #67 Gepost op: 16 november 2009, 21:59:53 »
het hond-issue is opgelost, ze gaan tijdens het diner
ze zeiden doodleuk tegen ons dat wij geen rekening met ze hoefden te houden en dat ze zelf wel zouden bedenken wanneer ze naar huis gingen voor de honden, net of het voor ons niet belangrijk is om ze erbij te hebben
nu eten ze vlug wat en gaan erna op en neer voor de honden, dat moeten ze echt zelf doen, want de honden zijn ontzettend wild en slecht opgevoed en de enige buiten zij zelf die ze even buiten kan laten en eten kan geven is mijn AS en die kan natuurlijk niet weg!

dus bij het feliciteren zijn ze er weer bij, ik vind het ook wel logisch dat ouders er graag bij willen staan als er familie en bekenden van hen komen, maar ik zie het nut er niet van in bij collega's e.d. die ze toch niet kennen

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #68 Gepost op: 16 november 2009, 22:59:32 »
Ik denk dat de ouders er altijd bijstaan, zodat mensen ze kunnen feliciteren dat hun kind heeft gevonden waar mensen naar opzoek zijn??.. volgens het oude plaatje leef je voor liefde..en ikhoop dat mensen dat nog steeds doen..en niet voor bijvoorbeeld geld of iets.. maar je ouders hebben je begeleid met alles waarin je in je leven bent gegroeid..dus ik denk dat daarom ouders in de rij staan?...

**ik altijd maar denken als ik op een bruiloft was: goh wat onpersonlijk als je niet ff wat persoonlijks zegt.. en ze dus alleen maar: van harte gefeliciteerd zegt hahaha o.. dat is niet zo gunstig voor de rij.. niet dat ik de rij ophield hoor..maar..meestal maak ik wel een klein praatje:P

CCBloom

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #69 Gepost op: 16 november 2009, 23:23:39 »
onze ouders stonden niet in de rij om te felicuiteren, dat deden ze valk na de receptie. ze stonden ook niet in de rij om gefeliciteerd te worden, maar werden gewoon at random gefeliciteerd door degenen die dat wilden...de meeste mensen kennen onze ouders niet eens...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #70 Gepost op: 17 november 2009, 11:06:37 »
Wij hebben geen ouders bij ons trouwen en ons feest dus het felicitatierijprobleem wel/geen ouders hebben we niet.

De reden waarom ouders volgens mij ook gefeliciteerd willen worden tegelijkertijd met het bruidspaar is volgens mij ook praktisch, anders worden ze gedurende de hele avond aangevlogen door gasten en gefeliciteerd. Ouders in de rij en hop zij zijn er ook "vanaf".....

:)

jmarloes

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #71 Gepost op: 28 november 2009, 20:30:07 »
Lastig hoor.. Ouders geen ouders.. Mijn vader is overleden, dus van mij zou dan alleen mijn moeder met haar vriend er staan.. En mijn aanstaande heeft geen contact met zijn ouders.. Dus ik denk dat we maar gewoon met zijn 2en staan.. Vind het zo raar als we alleen mijn mijn mams er staan..

Annemiek1975

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #72 Gepost op: 28 november 2009, 22:16:17 »
Ik snap nooit waarom ouders ook gefeliciteerd moeten worden. Die trouwen toch niet?
Tis net zo iets als met een verjaardag dat de hele familie word gefeliciteerd. Die zijn toch ook niet jarig.

Wij doe zo wie zo geen felicitatie rij. Wij gaan ons na het eten opfrissen en als dan de meeste gasten binnen zijn komen wij binnen en doen we gelijk de openings dans en dan kan het feest beginnen en dan mengen wij ons onder de gasten.
« Laatst bewerkt op: 28 november 2009, 22:16:33 door Annemiek1975 »

Han

  • Gast
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #73 Gepost op: 9 mei 2010, 12:22:47 »
dag mensen,

ik heb eigenlijk nog maar twee alternatieven gelezen op een felicitatie-rij, namelijk bloemen, balonnen o en nummer 3, de hartjes die ze kunnen opspelden...
zijn er nog meer ideeen?
het lijkt mij wel leuk om een knipperend hartje aan koord te hangen, maar waar vind je zoeits? (speld beschadigt kleren misschien)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellendige Lange Felicitatierij!
« Reactie #74 Gepost op: 9 mei 2010, 13:03:18 »
dag mensen,

ik heb eigenlijk nog maar twee alternatieven gelezen op een felicitatie-rij, namelijk bloemen, balonnen o en nummer 3, de hartjes die ze kunnen opspelden...
zijn er nog meer ideeen?
het lijkt mij wel leuk om een knipperend hartje aan koord te hangen, maar waar vind je zoeits? (speld beschadigt kleren misschien)
Gevonden via Google Ze verkopen daar nog meer knipperende hartjes

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards