collapse

Auteur Topic: Zou Dit Staan?  (gelezen 4453 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Esje

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Gepost op: 6 juli 2009, 12:48:51 »
Deze sieraden ( diadeem + ketting )

http://www.dressedbyjill.nl/contents/media/t_5010017.jpg

Bij deze jurk, maar dan met een halster.

http://www.sinceritybridal.com/photos_big/...80910024858.jpg

En ik heb zelf donkerbruin kort haar, zou het dan bij zo'n diadeem leuk zijn om heel mijn haar donkerbruin te laten of zou het ook leuk zijn als ik er lichte plukjes door heen laat zetten??

Margy

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #1 Gepost op: 6 juli 2009, 13:34:58 »
t kan beide mooi zijn, ligt r ook aan wanneer je gaat trouwen? is het bijv zomers? dan kan coupe soleil ook heel ' zomers'  staan

ik vind de diadeem en ketting supermooi, heel fijntjes !

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Zou Dit Staan?
« Reactie #2 Gepost op: 6 juli 2009, 13:39:22 »
Ik zou bij een halter wel even passen met je ketting. Zou zonde zijn als je ketting in de verdruking komt met de hals van de jurk en je boezem.
Ik vind de sieraden echt heel mooi heel delicaat.
Heb je vaker highlights gehad en anders misschien even bij je kapper navragen.
Ik vind verschillende tinten ook altijd erg mooi. Bijv, donkerbruin, iets rood en wat lichter bruin.
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2009, 13:39:44 door Happy Bride »

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
Zou Dit Staan?
« Reactie #3 Gepost op: 6 juli 2009, 13:43:16 »
ja precies, wel even samen passen. Als je jurk net iets hoger is dan staat de ketting misschien beetje propperig.

Esje

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #4 Gepost op: 6 juli 2009, 13:44:53 »
Hey.

Ik trouw deze zomer in augustus en ik heb 2 keer eerder blonde plukjes gehad, ik vraag me alleen af of dat niet te druk wordt met een diadeem of dat juist het effect van de diadeem dan niet weg valt?

En met die ketting vraag ik me inderdaad af hoe dat in je nek valt. Er zit natuurlijk dat halster, is er dan nog wel plaats voor een ketting?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Zou Dit Staan?
« Reactie #5 Gepost op: 6 juli 2009, 15:58:04 »
Wanneer ga je weer passen?
Misschien kun je de ketting dan meenemen.

Misschien kun je met je kapster overlegen want zij adviseert over de plukjes en diadeem

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Zou Dit Staan?
« Reactie #6 Gepost op: 6 juli 2009, 17:13:37 »
Vind die ketting prachtig,maar ben bang dat het beetje te 'druk' word als je een halster hebt; bij een halster vind ik het zonder een ketting het mooist.

Diadeem is ook mooi,maar ik hou totaal niet van diadeems bij een bruidje, dus daar kan ik je niet over adviseren!

roxanne29-08

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #7 Gepost op: 6 juli 2009, 17:37:35 »
het ligt ook helemaal eraan welke halter, een brede of smalle????
ik denk dat je het inderdaad even moet passen bij elkaar om je antwoord te vinden, zowel de sieraden als de jurk zijn prachtig...


groetjes rox

Esje

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #8 Gepost op: 6 juli 2009, 18:02:35 »
Hmmm, misschien dan inderdaad maar geen ketting.
Zou inderdaad erg druk worden. En de ketting kopen met de kans dat ik hem helemaal niet ga dragen vind ik beetje duur.
Normaal draag ik niet zo vaak een ketting dus die verdwijnt dan in mijn beautycase vrees ik, misschien kan ik in de bruidswinkel kijken wat daar hangt en een beetje vergelijken.
En een diadeem, tjah ik heb al heel kort haar en dus echt iets speciaals kan ik er niet mee dus denk ik dat een diadeem nog een beetje wat kan toevoegen. :-)

@ Roxanne,
Jij trouwt een week na mij  :biggrin:, ik trouw de 22e en ga de 29e op vakantie. Hopen dat het lekker weer wordt!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Zou Dit Staan?
« Reactie #9 Gepost op: 6 juli 2009, 19:14:19 »
Volgens mij kan ik niet veel aan de adviezen toevoegen... alleen dit wil ik je nog even meegeven...

www.vandale.nl :  halster = banden van touw of leer rondom de kop en de hals van een paard

Esje

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #10 Gepost op: 6 juli 2009, 21:16:30 »
Halster / Halter  :happy: , ben goed suf deze week haha.  :wacko:

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Zou Dit Staan?
« Reactie #11 Gepost op: 6 juli 2009, 23:58:02 »
Ik had ook een haltermodel en had toch ook een ketting om. Vond het zelf niet misstaan maar das mijn persoonlijke mening :tongue:

Tigru

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #12 Gepost op: 7 juli 2009, 08:46:01 »
Vriendin van mij had ook een halter en ook een (pandora)ketting om. Stond heel mooi!

Esje

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #13 Gepost op: 7 juli 2009, 09:13:09 »
Hebben jullie misschien een voorbeeld foto voor mij van die jurken met halters en ketting?

Bouncy

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #14 Gepost op: 7 juli 2009, 10:50:40 »
Ik vind het heel persoonlijk... ik wilde graag een tiara, maar doordat mijn jurk al accenten heeft zou dit te druk worden. Het leid ook de aandacht naar je hoofd ipv naar je jurk, dat vond ik zonde.

Ik heb een jurk met halter, maar heb geen ketting. Ik heb oorbellen en een armbandje.
Bij mijn jurk vonden we (verkoopster, mam, schoonmam, beste vriendin en ik) het niet nodig een ketting te dragen.

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Zou Dit Staan?
« Reactie #15 Gepost op: 7 juli 2009, 15:14:30 »
Ik had al eens een foto geplaatst. Hier kan je hem zien.

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?s...mp;#entry233850

Esje

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #16 Gepost op: 7 juli 2009, 15:35:36 »
Dankje.

Ik Twijfel nog steeds. Bij sommige mensen staat het wel goed met ketting, maar zonder ketting mist er ook niet echt iets.
Bij jou, Divecouple, staat die wel mooi, maar je had ook een mooie V-hals waar de ketting in kon ''vallen''

Bridzilla

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #17 Gepost op: 10 juli 2009, 14:06:01 »
ik vind zowel de jurk als de diadeem echt ontzettend prachtig en denk dat het mega goed bij elkaar zal passen.

een halter en ketting gaan niet altijd goed samen inderdaad... dat moet je eerst proberen.

enne.. een halster zou ik niet om doen... da's meer voor een paard :wink:

Esje

  • Gast
Zou Dit Staan?
« Reactie #18 Gepost op: 11 juli 2009, 22:50:02 »
Ja ik vond zo'n halster wel wat sexy's voor de huwelijksnacht, maar ben toch maar voor een halter gegaan  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards