collapse

Auteur Topic: Goodiebag Cadeaus  (gelezen 2904 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dedutchess

  • Gast
Goodiebag Cadeaus
« Gepost op: 18 juli 2009, 10:43:09 »
Voor de mannen weten we het nog niet helemaal... maar voor de vrouwen heb ik een idee die ik graag met jullie wil delen om te kijken of jullie het ook een goed idee vinden.

Gisteren kwam ik bij mijn schoonmoeder in de winkel die een sieraden winkel heeft omdat ik in eerste instantie kettingen wilde kopen voor de vrouwen. (excl. schoonmoeder en moeder) Maar het is zo moeilijk om iets te vinden dat bij ze past en tevens ook leuk is om te geven.
En toen zag ik een rek met prachtige sjaals hangen. Dus toen kwam ik op het idee om sjaals te geven als bedankje. Daarbij geef ik ze ook een klein potje met zelfgemaakte suikerscrub.

Dus een sjaal met leuk bedankt gedicht met natuurlijk thank you maar ook iets met warmte, veiligheid ofzoiets? (wij doen alles in het engels)
En een scrubpotje met eigen etiquette.

Wat vinden jullie ervan? Is dat leuk om te geven/krijgen? En zo ja, kunnen jullie mij helpen met een leuk gedicht?

Super bedankt!

P.S als iemand trouwens ook nog leuke ideetjes heeft voor schoonmoeder en moeder dan zijn die ook erg welkom! :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards