collapse

Auteur Topic: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?  (gelezen 98975 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judith32

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #100 Gepost op: 18 maart 2012, 14:27:42 »
Wij betalen 550 euro (exclusief kilometers) voor de hele dag fotografie. In ons geval is dat waarschijnlijk een uur of 13. Maar als wij dit 15 uur lang willen, mag het ook voor hetzelfe bedrag.

We kunnen een boek bijbestellen voor 75euro + de kosten van het boek. Maar ik weet nog niet of wij dat zullen doen.

hoi

mag ik vragen welke fotograaf jullie hebben? wij willen eigenlijk ook een fotograaf die nog op het feest is savonds. Vaak moet je dan losse uren betalen en word het wel heel duur.
alvast bedankt.

Judith

Nogevengeduld

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #101 Gepost op: 18 maart 2012, 15:46:58 »
Lieke, een album van 60x60cm? ? Wat groot!! Wij hebben een album van 40x40cm en dat vinden wij al heel wat.

Wij hadden onze fotograaf van half negen tot ongeveer half 5. Helaas veel naast elkaar geposeerde foto"s, weinig oog voor detaills geen spontane foto's en niet de foto's die we wilden (groepsfoto klopt niet...schoonvader staat achteraan en een tante van R naast mij. Ook wilden we een groepsfoto voor de kerk maar hij was al weg)

Maak goede afspraken van tevoren en zorg dat er iemand is die op de kleine puntjes let. Zelf ben je veel te veel bezig met glimlachen en genieten :)

twijfeltje

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #102 Gepost op: 18 maart 2012, 21:01:05 »
Ik vind ons 30x30 album al zo groot...

Lieke23

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #103 Gepost op: 19 maart 2012, 13:02:56 »
Ohh haha, foutje. Wij hebben ook 40x40 :) 60 wordt idd wel erg groot, volgens mij bestaan niet eens!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #104 Gepost op: 19 maart 2012, 18:23:57 »
Wij betalen in totaal 1580 euro voor de volgende dingen:
- 7,5 uur foto's maken (van 13.30u tot 21.00u)
- gratis cd met alle digitale bewerkte foto's erop
- gratis foto-video met muziek op dvd
- een digitaal foto-album van 40x40 cm groot met 40 pagina's

Waarschijnlijk worden er tijdens het buffet geen foto's gemaakt, en dan hoeven we die tijd ook niet te betalen! Dan wordt de prijs dus nog ongeveer 150 euro lager. Ik vind die regeling erg schappelijk :)

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #105 Gepost op: 19 maart 2012, 19:34:54 »
hoi

mag ik vragen welke fotograaf jullie hebben? wij willen eigenlijk ook een fotograaf die nog op het feest is savonds. Vaak moet je dan losse uren betalen en word het wel heel duur.
alvast bedankt.

Judith

Wij hebben Wijnand van www.fotovergrafie.nl. Hij rekent wel een uurtarief, maar meer dan 550 rekent hij niet zei hij tegen ons. Maar dat is dan exclusief reiskosten. Als hij ver moet reizen is het mogelijk minder interessant.

Lien78

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #106 Gepost op: 3 mei 2012, 13:40:26 »
Wij betalen 700 euro voor een proffesionele bruidsfotografe die van 13:00 tot ca. 21:00 er is en foto's maakt. Alles krijgen we op cd/dvd, ook bewerkt, en een luxe digitaal album van 40x40cm met 60 pagina's erin en een fotoomslag. Vind ik niet duur! En het is een heel leuk, prettig mens. Ook wel belangrijk, aangezien ze de hele dag met ons meedraait.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #107 Gepost op: 3 mei 2012, 17:19:42 »
Wij betalen €1300,- voor onze fotograve, zij komt vanaf 7:00 uur tot 16:30 uur. Hier zit een digitaal album bij met een foto-omslag, net als bij Lien78.  :)

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #108 Gepost op: 3 mei 2012, 22:11:06 »
Wij hebben 250,- euro betaald voor onze fotograaf. Hij is van 12.00 tot 17.30 uur aanwezig geweest.
Van aankleden, kerkelijk huwelijk, uitgebreide shoot en toasten/taart aansnijden.
De cd hebben we precies een week na het huwelijk thuisgestuurd gekregen. Vrij gebruik van foto's! Heb zelf een mooi album gevonden, wat we beter vonden passen dan het album wat hij voorstelde. Dat scheelt ons uiteindelijk ook 100,- euro in totaal minimaal, dus dat was een mooie bijkomstigheid.
Verder alles volgens afspraak en plan!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #109 Gepost op: 3 mei 2012, 22:23:24 »
Zo, dat is voordelig! En zijn jullie tevreden over de kwaliteit en stijl van de foto's?

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #110 Gepost op: 4 mei 2012, 09:58:19 »
Ja, we hebben niets op of aan te merken.
We willen ook graag een laten uitvergroten op canvas! Hier hebben we al een cadeaubon voor liggen. Hij doet de foto die we uitkiezen (nu en ook in toekomst als we ergens leuke aanbieding zien) bijwerken zodat hij ook perfect gedrukt wordt. Kosteloos!
Dus zeker geen commentaar op zijn stijl... Je moet alleen zelf wel makkelijk zijn, want zijn humor moet je liggen;) Maar daarin zijn wij gelukkig heel makkelijk!

Djulietaah

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #111 Gepost op: 10 juli 2012, 22:49:27 »
Wow, als ik de prijzen hier zie ben ik zo blij met onze gratis fotograaf. We kenden toevallig iemand die niks vergoed wilde hebben (zelfs geen benzinekosten!) en hij is er van 8.00 's ochtends tot 00.00 's nachts geweest. Echt superleuk achteraf, omdat hij zoveel heeft vastgelegd wat ik onderhand bijna weer vergeten was :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #112 Gepost op: 12 juli 2012, 13:56:51 »
Wij betalen € 500,-
De fotograaf is dan bij het aankleden, ontmoeting bruidspaar, fotoreportage, ceremonie en toast/taart.

Voor dit geld hebben we:
- 5,5 uur fotografie
- Incl. reiskosten
- Alle foto's op DVD
- De mooiste/beste 50-60 foto's worden bewerkt

misseagle

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #113 Gepost op: 12 juli 2012, 14:12:19 »
Wow, als ik de prijzen hier zie ben ik zo blij met onze gratis fotograaf. We kenden toevallig iemand die niks vergoed wilde hebben (zelfs geen benzinekosten!) en hij is er van 8.00 's ochtends tot 00.00 's nachts geweest. Echt superleuk achteraf, omdat hij zoveel heeft vastgelegd wat ik onderhand bijna weer vergeten was :)

Kon ook een gratis fotograaf krijgen maar wilde het risico niet nemen!
Ik ben enorm van de foto's.. Heb mijn camera ook altijd bij me, dus vind ze super belangrijk!

Maar als je er zelf tevreden over bent dan is dat helemaal top toch?!
Ik durf het niet aan met die gratis fotograaf omdat diegene qua bruiloften geen ervaring heeft!

Zelf betaal ik overigens zo'n 850 voor 12 uur waarbij ik alle foto's krijg, ook bewerkt!

marjolein1987

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #114 Gepost op: 30 juli 2012, 18:50:01 »
Wij hebben een dure fotograaf maar hij heeft dan ook meerdere prijzen gewonnen en we voelde ons er supergoed bij! Het was (bij wijze van spreken) liefde op het eerste gezicht. We hebben altijd gezegd dat we overal op willen besparen maar niet op de foto's.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #115 Gepost op: 24 september 2012, 15:46:43 »
Onze fotograaf komt 9 uur foto's maken , wij krijgen de foto's op dvd (rechten vrij) en bewerkt. Dit kost ons 695€  Inc fotoalbum zijn wij ongeveer 800€ kwijt. Er komt geen reiskosten vergoeding. Bij omdat het binnen een straal van 15 km bij haar huis is. Wij zijn bij haar thuis op gesprek geweest, voorbeelden van fotoalbums gezien. Ze vertelde dat ze van te voren ook naarde lokatie rijd om te kijken hoe ze het beste foto's kan maken.

Wij zijn ieder geval erg benieuwd, we moete nog even wachten !

ikkuh

  • Gast
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #116 Gepost op: 24 september 2012, 22:57:19 »
wij hebben en fotograag voor 250 euro. We zullen zelf het boek gaan maken. We krijgen minimaal 100 bewerkte foto's. deze krijgen we in kleur, sephia en zwart wit.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #117 Gepost op: 28 september 2012, 09:57:21 »
Ik schaam me bijna om de prijs van onze fotograaf te noemen..
Zij kost 1350 euro..
Hiervoor krijgen we

12 uur fotografie ( van 10 tot 22 uur)
Een pre wedding shoot
Reiskosten
Foto 's op dvd..

Maar geen album, dat kost ook nog een 450 tot 600 euro..
Maar zij is wel echt super fijn en goed. Verschillende prijzen gewonnen..
En we hebben het er voor over ( al hadden we eigenlijk 800 euro begroot) :dry:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #118 Gepost op: 28 september 2012, 15:22:39 »
Niet schamen hoor Marlies ;) wij hebben ook rond de 1300 betaald, met album maar zonder foto's digitaal. En nabestellen kost dus ook klauwen met geld. Maar goed, kwaliteit is dan ook prachtig. ;)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #119 Gepost op: 28 september 2012, 15:49:33 »
Haha...ik wilde net hetzelfde schrijven als JM2012. Als jij je al schaamt, dan mogen wij dat zeker doen....wij zaten namelijk rond de 1800 euro! We hebben echt veel fotograven gesproken, maar 'helaas' hadden we pas een klik bij de duurste fotograaf. Achteraf zijn we hier zo blij mee, want ik heb in onze zoektocht niet zulke mooie foto's en albums gezien als we nu zelf hebben bij deze fotograaf.... En zijn ook echt de foto's geworden zoals wij ze voor ogen hadden! Met andere woorden, doe waar jij je prettig bij voelt!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #120 Gepost op: 28 september 2012, 16:28:28 »
Gelukkig  O0 hihi..
Ik las allemaal die prijzen hier van 500 euro, 250 euro, 800 euro.. dacht ineens, wat zitten wij dan duur, maar ik weet dat het zeker nog duurder kan.
En met onze fotografe zijn we super blij!!
Ze heeft de pre wedding shoot al gedaan, kei mooi..

Foto's is in elk geval iets waarop ik niet wil bezuinigen

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #121 Gepost op: 28 september 2012, 16:35:55 »
Dat hadden wij ook, wilden er zeker niet op bezuinigen, en nu achteraf ben ik er heel erg blij mee ;-)! We hebben ook voor een duurder album gekozen, omdat ik daar instantly verliefd op was. Ook niet zo handig, maar hij is prachtig (en mega groot en zwaar)!
En natuurlijk zijn de goedkopere fotograven ook echt wel goed, maar ik merkte in onze gesprekken dat vooral de manier van fotograveren belangrijk was en de fotograaf zelf!

SilverWolf

  • Gast
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #122 Gepost op: 28 september 2012, 17:35:37 »
Hier nog iemand die een behoorlijk bedrag heeft uitgegeven: € 1.800. Dit dan wel inclusief 9 uur fotografie, album, foto's van het album digitaal en pre-wedding shoot. Alle fotografen welke wij mooi vonden zaten in deze prijsklasse en we vonden dat waard. We willen graag een vastlegging van de hele dag en het zijn natuurlijk mooie herinneringen.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #123 Gepost op: 30 september 2012, 11:25:27 »
Wij hebben niks hoeven betalen voor de fotograaf. Onze fotograaf is namelijk de zus van mijn man, hobbyfotografe en ze probeert voet aan de Wgrond te krijgen als prof. Ze heeft het top gedaan, ondanks dat het haar eerste officiele bruiloft was. we hebben ruim 400 foto's bewerkt gekregen op DVD en we maken zelf ons album :)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Kost(te) Jullie Fotograaf?
« Reactie #124 Gepost op: 4 oktober 2012, 14:04:35 »
Onze fotograaf kost 2000 euro.
Hij is er dan om half 9 s'ochtends tot 4 uur smiddags.
We krijgen er een heel mooi album bij en een dvd met alle foto's erop.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards