collapse

Auteur Topic: Zelf etiketten ontwerpen en printen  (gelezen 44491 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bloemetje82

  • Gast
Zelf Maken
« Reactie #25 Gepost op: 7 maart 2010, 10:54:33 »
Wat een superleuke site! Ook een link naar de site waar je allemaal leuke dingetjes kunt maken voor verjaardagen van de kids!  :biggrin:

elleinad

  • Gast
Zelf Maken
« Reactie #26 Gepost op: 10 april 2010, 15:10:25 »
Veel leuke reactie's ben ook wel benieuwd wat anderen gemaakt hebben.

 Heeft iemand foto's? :rolleyes: :unsure:

elleinad

  • Gast
Zelf Maken
« Reactie #27 Gepost op: 10 mei 2010, 15:26:11 »
Heeft iemand nog de "wijn"etiketten gemaakt?
 Zo, ja met welk papier?. Ik dacht om het met een stikkervel te doen, maar vriendlief denkt dat dit niet
goed blijft zitten en gaat vlekken als je knoeit. Iemand ideeën?

jacqw78

  • Gast
Zelf Maken
« Reactie #28 Gepost op: 9 juni 2010, 15:31:11 »
hele fijne site, je kan er echt veel mee en het werkt ook nog makkelijk! super! bedankt!!

Bloemetje82

  • Gast
Zelf Maken
« Reactie #29 Gepost op: 12 juni 2010, 14:37:31 »
Ik trouw pas in november, maar ben nu al een aantal keer op de site geweest om te neuzen en ik ga er zeker gebruik van maken voor de bedankjes! :biggrin:

heidebloempje

  • Gast
Gepersonaliseerde Bellenblaas
« Reactie #30 Gepost op: 19 juni 2010, 13:53:41 »
Hoi iedereen,

Wij hebben in de Action massa's bellenblazen gekocht en we hebben er een eigen wikkeltje voor ontworpen op de computer. Maar heeft iemand dat ook al eens gedaan en hoe plakken jullie dat errond?
We dachten aan etiketten, maar in de kantoorwinkel gisteren was er enkel een pakket met 800 etiketten in die maten, dus dat was echt veel te duur, want we hebben er maar een 50-tal nodig. En omdat de gekleurde wikkel die er nu rondzit er nogal moeilijk afgaat, waren we niet zeker of dat goed ging. Erover plakken gaat niet, want dat zie je erdoor.

We denken nu aan fotopapier: daarop afdrukken en dan met dubbelzijdige tape vastplakken. Maar blijft dat goed zitten?

Wie heeft een goede tip voor mij hoe ik dit het best doe.

Marry24

  • Gast
Gepersonaliseerde Bellenblaas
« Reactie #31 Gepost op: 19 juni 2010, 15:25:27 »
Misschien kun je  de bellenblazen in een bak water leggen dan weken de wikkels erzo van af.
Etiketten zijn ook verkrijgbaar bij de bruna (hier dan) en zitten er geloof ik 75 in 1 pakje. Anders zou ik het op gewoon papier doen denk ik en dan vast plakken, desnoods met een plakbandje waar de 2 wikkels elkaar raken
Succes!

vitani

  • Gast
Gepersonaliseerde Bellenblaas
« Reactie #32 Gepost op: 19 juni 2010, 15:41:56 »
Ik zat ook te denken aan het idee van Marry24. Gewoon in een bak water om de wikkels eraf te krijgen en daarna goed laten drogen de "nieuwe" wikkels erom heen plakken en met gewoon/dubbelzijdig plakband erom heen.

En op welk papier is denk ik eigen keuze gewoon papier moet volgens mij ook wel lukken en etiketten zijn bij de meeste boekenwinkels of hobbywinkels wel te krijgen zoals bruna v&d enz

Bloemetje82

  • Gast
Gepersonaliseerde Bellenblaas
« Reactie #33 Gepost op: 19 juni 2010, 23:50:18 »
Ik zou eens even kijken op de site van party-gifts als ik jou was. Daar kun je een wikkel op maat ( gratis ) uitprinten voor de bellenblaas. In elke kleur die je wil, met foto, datum enz. Plak hem gewoon vast met wat lijm of een plakbandje, en doe er van dat plakplastic overheen. ( want als het papier nat wordt, gaat het kapot...ook zonde natuurlijk!!  :biggrin:  )

Veel plezier!

MacNouk

  • Gast
Gepersonaliseerde Bellenblaas
« Reactie #34 Gepost op: 21 juni 2010, 18:42:30 »
Je kan inderdaad foto papier gebruiken. Ik zou dit dan wel lamineren want met dat bellen blazen wordt het altijd een klieder boel en het zou zonde zijn als al jullie moeite, tijd, creativiteit en geld om 1 keer blazen al loslaat. Daarna zou je het met een alles lijm vast plakken (bijvoorbeeld van huismerk van de bouwmarkt). Je kunt bijvoorbeeld zorgen dat je de uiteinde iets laat over lappen zodat het een soort kokertje is.

Succes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards