collapse

Auteur Topic: Schoenen Trouwjurk !  (gelezen 2365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sabrina27

  • Gast
Schoenen Trouwjurk !
« Gepost op: 20 augustus 2009, 15:53:35 »
He meiden,

even een vraagje !?

10 oktober ga ik kijken voor een trouwjurk hier in de buurt!
Dus maar toen ik een afspraak maakte daarvoor via de mail kreeg ik netjes een mail terug of ik wel rekening mee wilde houden
om liever niet te veel make-up te gebruikengebruik ik toch nooit) en dat het handig was om te weten welke hakhoogte ik wilde !!!
Maar toen dacht ik bij mezelf dat ligt toch aan de jurk die je aan hebt de een valt mooier en beter dan de ander en als je weet welke jurk
je wilt kan je toch pas beslissen welke schoenen je wilt hebben en welke hoogte dat is!

Hebben jullie soms ook dit gehad is het normaal, wie kan het me vertellen!

Groetjes Sabrina

Sh@ron

  • Gast
Schoenen Trouwjurk !
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2009, 16:10:11 »
ik heb eerst de jurk gekozen, daarna de schoenen.
Ze moeten de jurk toch nog helemaal aan jou afpassen als je m hebt gekocht.
Dan heb je wel je schoenen nodig, maar das pas weken na de aankoop omdat de jurk vaak nog eerst geleverd moet worden

Naiobi

  • Gast
Schoenen Trouwjurk !
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2009, 16:13:26 »
ik heb eerst de jurk uitgezocht.

Daarna moest ik een keer komen om te passen (met name voor het bovenstuk en de heupgedeelte). De lengte hebben ze gewoon lang gelaten.
Daarna moest ik nog een keer passen, toen was dat dus allemaal goed en toen pas hebben ze de lengte gedaan.
De jurk moet eerst goed zitten van boven anders kan je volgens mij niet goed meten hoe lang de jurk moet zijn...
Ik vind het dus een beetje raar op zich.

Nynke Jellie

  • Gast
Schoenen Trouwjurk !
« Reactie #3 Gepost op: 20 augustus 2009, 16:51:05 »
Ik heb ook eerst de jurk uitgezocht en daarna met schoenen gepast. Het kan natuurlijk zijn dat ze je dat vragen zodat ze een paar schoenen voor je klaar kunnen zetten met een hoogte waar jij prettig op loopt.
Voor het geheel zeg maar.
Ik heb tenminste met passen wel gelijk schoenen aan gekregen. Dat waren wel andere, maar ook dat was even voor het beeld.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards